VDB Holiday

9: VDB Holiday reviews van werknemers

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10 reviews

Mooie werkomgeving, rommelige werkwijze

Korte periode werkzaam geweest bij VdB Holiday. Prima collega's, mooie werkomgeving, prima salaris.Waar ik tegenaan liep is dat er op veel plekken tegelijk begonnen werd met werkzaamheden, maar eigenlijk zonder structuur iets werd afgemaakt. Er was een groot Personeelstekort. Hierdoor werd je als Technische dienst ook structureel ingezet om bijvoorbeeld het zwembad schoon te maken, prullenbakken te legen of mee helpen bomen en struiken te versnipperen. Achteraf vond ik het werken met de collega's van de buitendienst het leukst. Hier kon je je technische vaardigheden tot uiting brengen en er was ook humor aanwezig, ook niet onbelangrijk.Al met al een prima werkgever, maar voor mij persoonlijk wat te chaotisch en dat heeft mij doen besluiten elders aan het werk te gaan. Het werk is wel afwisselend en je werkt in een fantastische omgeving.

Leuke organisatie, veel diverse werkzaamheden

Leuke baan met relaxte sfeer op vakantieparken. Niet alleen maar werken op één plek maar veel diversiteit! Als je wilt kun je op meerdere locaties werken, zo krijg je van diverse parken en horecalocaties iets mee! Alle locaties zijn uniek, of je nou werkt op een van de locaties in de bossen op de Veluwe of aan het water bij Strandparc Nulde, geweldige locaties om te werken. Deze laatste was trouwens stiekem mijn favoriet. (Restaurant SES!)

Pluspunten

Leuke borrel met collega's na het werk

Veelzijdige baan in een mooi bedrijf!

Erg veelzijdige baan in een mooi bedrijf en leuke collega's! Hele fijne werktijden en goede arbeidsvoorwaarden. De omgeving is ook erg mooi

Pluspunten

Werken in een mooie omgeving

Leuke en mooie werkomgeving

Geweldige baan op een prachtig vakantiepark in Ermelo.

Leuke directe collega's , te weinig personeel, drukke dagen super veel stress

Werken op de locatie was prima met leuke collega's. Zeer onprofessionele bedrijfsvoering op het hoofdkantoor. Erg slecht management. Arrogant.

Pluspunten

Leuke werksfeer onderling.

Minpunten

Lange werkdagen bij drukte met te weinig personeel

Geen leuk bedrijf om te werken.

Men denkt alleen aan wat goed is voor hunzelf. Niet wat goed is voor het personeel.

Gezellige Werksfeer. Veel aanpakken.

Gaaf bedrijf waar alles kan. Super veel vrijheid en een gezellige sfeer.

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden, Hechte sfeer, Alles kan.

Minpunten

Weinig Structuur

Leuk bedrijf!

Een leuk bedrijf wat gigantisch is gegroeid! Ze doen alles zelf in huis, dus je hebt te maken met veel collega's die allemaal hun eigen rol spelen in het bedrijf, van buschauffeurs tot chalet bouwers, dat maakt het zo leuk en dynamisch!

Pluspunten

Gezellig, doorgroeimogelijkheden, goede sfeer

Een snelgroeiend bedrijf. Met veel doorgroei mogelijkheden, fijne collega's en gevarieerde werkdagen.

Pluspunten

Flexibel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VDB Holiday. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over VDB Holiday per locatie

• VDB Holiday