Vastgoed Onderhoud Centrale

4: Vastgoed Onderhoud Centrale reviews van werknemers

Prettige werkomgeving,

Ik heb er precies 15 jaar met plezier gewerkt. Als je lichamelijk problemen krijgt, dan zijn ze niet thuis, en wordt het lastig.

Pluspunten

Vrij vragen is niet zo'n probleem

Minpunten

Je wordt wel in de gaten gehouden.

Als werknemers onder elkaar goede werksfeer.

31 jaar ruim in dienst , veel ervaring op gedaan en n nu toe aan een nieuwe uitdaging; Wijkbeheerder.

Minpunten

24 uursdiensten

Fijn bedrijf om te werken

Goede arbeidsvoorwaarden, goed salaris, goede bereikbaarheid

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

soms onrustige werkomgeving

productieve en gezellige omgeving

Elke dag was anders, er gebeurde veel op een dag. vaklieden die aan het werk gezet moesten worden, bewoners die dagelijks klachten hadden in de woning, woninginspecteurs die werkzaamheden opstuurden van lege woning, kortom je deed veel wisselend werk in de service/onderhoud en mutatie afdeling. buiten deze werkzaamheden had ik ook een taak om nieuwe collega's en collega's die er langer zaten op te leiden in het werk. Continu ontwikkelen en uniformiteit aan te brengen in het werk. wat ik hiervan heb geleerd is dat niet alles gaat zoals je wilt en je moet leren omgaan met tegenslagen waar jij niet direct wat aan kunt doen. Hoe pas je de veranderingen toe in het werk en hoe krijg je collega's mee in het werk. dit leer je door goed samen te werken met collega's en te vragen naar ideeen. een ieder te betrekken bij de ontwikkelingen waar hij/zij verantwoordelijk voor is. Ik ben zeer tevreden over de directie/management van VOC en alle overige collega's. Ik heb met allen een goede samenwerking gehad in de periode dat ik bij VOC heb mogen werken. Het moeilijkste van de baan was na een lange periode de uitdaging te vinden in het werk wat voor mij makkelijk werd. Hier hebben de directie en de managers mij verder in geholpen en zo zijn de 4 jaren ten einde gekomen. het leukste aan de baan was de samenwerking met alle collega's en het werk zelf.

Pluspunten

gezellig sfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vastgoed Onderhoud Centrale. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Vastgoed Onderhoud Centrale met

Reviews over Vastgoed Onderhoud Centrale per locatie