Vanilia

Reviews voor Vanilia in Bergen

Bergen3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 29 reviews

gezellige werkomgeving

- je mag kiezen uit de winkel wat je wilt dragen. -60% personeelskorting -ze werken met targets - je moet echt bovenop de klant zitten

Geweldige Bijbaan

Mijn tijd bij Vanilia is tot zo ver heel leerzaam, motiverend en gezellig geweest. Er is veel waardering onder de collega's en ook een goede sfeer in het team. De werkomgeving is schoon, fris en je vindt snel ook wat van het merk in jezelf terug. Een prachtige winkel om in te werken en mooie kleding om makkelijk te verkopen. Alhoewel het zwaar werk kan zijn, is het toch leuk om iedere dag op te staan op een werk dag bij Vanilia. De boutique in Bergen is dan ook zeer uniek, eensgelijk met de meiden in het team. Je leert met diverse mensen te communiceren en hun benodigdheden te vervullen. Verder leer je precies hoe belangrijk het onderhouden van een designer boutique is, bijvoorbeeld de kwaliteit van de kleding onderhouden, alarmlabels continue checken en de kleding weer ieder uur aan te vullen vanuit het magazijn, wanneer er wordt verkocht. Als laatste heb ik geleerd hoe je goed kan verkopen, een eigenschap van mezelf waarop ik trots ben geworden. Bijkomend zijn er periode's waarin de collega's van Vanilia Bergen verder besluiten te gaan, waarna er weer nieuwe collega's bij het team komen. Dit gebeurd vaker in het afgelopen jaar dan dat ik gewend ben geweest. Alsnog zijn het altijd weer gezellige en energieke meiden, waaronder je gemakkelijk bevriend kan raken. Tot besluit zal het moeilijk zijn om afscheid te nemen van mijn tijd bij Vanilia. Toch is het 't beste voor mij om verder te kunnen. De belangrijkste les die ik heb geleerd is de professionalisme die het in mij heeft opgewekt, wat hand in hand gaat met de nieuwe verkooptechnieken die mij zijn aangeleerd. -

Pluspunten

hoge korting, positieve energie, je wordt goed behandeld

Minpunten

afwisselende collega's, lagere salaris voor hetzelfde werk als collega's

Prachtig merk en mooie locatie, slecht beleid.

Ik heb een half jaar met voornamelijk plezier bij Vanilia gewerkt, omdat ik het erg goed kon vinden met mijn collega's en achter het product stond dat wij verkochten. De werksfeer was echter zeer slecht. Er wordt gewerkt met persoonlijke targets (een specifiek bedrag dat een verkoopster per maand moet omzetten). Ik ben ervan overtuigd dat dit een positief effect kan hebben, maar dat was hier niet het geval. Mijn leidinggevende voelde denk ik een enorme druk en zorgde dat zij haar targets voor elkaar had, als het moest ten koste van anderen. Ik ben een teamplayer en had een goede band met de rest van mijn collega's. Samen probeerden wij de targets te halen en elkaar te stimuleren. Ik heb erg veel plezier gehad in deze winkel maar door mijn leidinggevende daar was het soms moeilijk. Ik heb wel erg genoten van de hulp die ik klanten, maar ook collega's kon bieden. Klachten afhandelen, orders plaatsen, centraliseren etc. zijn taken die ik ook met plezier afhandel.

Pluspunten

Mooie locatie, mooie kleding, leuke collega's.

Minpunten

De beleidsvoering had beter gemoeten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vanilia. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Vanilia gesorteerd op functie

• Vanilia
  • Bergen