VANAD Engage

VANAD Engage Reviews

117 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 123 reviews

Weinig loon voor het vele werk dat je verricht

Werken bij vanad is leuk als dit niet je hoofd inkomen is en je dit niet fulltime hoef te doen. Je werkt super hard voor weinig. De meeste teamleiders voelen zich te goed en kijken op je neer en er heerst heel erg vriendjespolitiek.

Pluspunten

Werken vanuit huis mogelijk

Minpunten

Weinig loon Veel werken voor weinig Veel storingen Veel beloftes die niet worden nagekomen

Thuiswerk

Het was in het begin leuk. Zeker met het team waarmee je werkt in de training. De teamleiders geven aan dat je het goed doet. Vervolgens krijg je een teamleider aangewezen waar je amper contact mee hebt gehad. En deze besluit dat je er misschien niet klaar voor bent ,ondanks de goede scores. En hup je contract wordt voor je officieel begint ontbonden. En andere teamleiders begrijpen er niets van. Wordt ook niks mee gedaan.

Prima sfeer, maar slecht salaris.

Prima werksfeer en gezellige collega's maar natuurlijk een heel matig salaris. Voor een callcenter valt het mee qua werkdruk. Prima als bijbaan.

Vreselijk om hier te werkenIk heb het nog geen maand uitgehouden

Nog geen maand uitgehouden. Vreselijk om hier te wweken

Pluspunten

Niets

Minpunten

Stressvol werken weinig salaris. Wordt vooral op minpunten gelet onder de noemer coaching

prettige, warme & familiaire werksfeer

Werken bij Vanad Engage voelt als thuiskomen, waar een lekker warm bad voor je klaar staat. Je komt hele verschillende mensen tegen, met allemaal verschillende achtergronden en levenservaringen. En tóch werkt het. Toch is het één grote familie, waar ik me al sinds 2012 verbonden mee voel. Het meest bijzondere vind ik nog wel, dat Vanad Engage dit gevoel weet vast te houden, ondanks dat het bedrijf echt op thuiswerken gericht is.

Pluspunten

-prettige, warme & familiaire werksfeer. De mens staat centraal

Minpunten

-Tot een bepaald niveau is het doorgroeien relatief makkelijk en is het groeipad goed uitgeschreven, daarna zou er wat meer in gefaciliteerd mogen worden.

Informele prettige werkgever

Het is prettig werken bij Engage. Volop mogelijkheden je te ontwikkelen. Als je het beste uit jezelf laat zien krijg je echt de kansen. Er zijn trajecten waarin iemand met talent kan worden opgeleid tot teamleider of trafficer. En daarmee een mooie aanzet kan geven in zn carriere. Ook als support medewerker krijg je veel kansen om je te ontwikkelen. Je eigen kracht staat daarin centraal. Als je initiatiefrijk bent zit je hier op de juiste plek.

Pluspunten

Thuiswerken

Al meer dan 5 jaar in dienst, TOP werkgever!

VANAD is voor mij een hele goede werkgever, staat open voor opbouwende kritiek en feedback.Leuke en open werksfeer, ruimte om te ventileren. Altijd bezig om mij nog beter te maken, in mijn werk en privé. Ik zou zeggen, kom gewoon gezellig bij VANAD werken en proef de leuke sfeer! Tot snel!

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Geen pensioen

Leuk als startersjob

Een baan bij VANAD is leuk als startersjob. Met een minimaal salaris en met de middelen die ze hebben doen ze hun best om er wat van te maken. Een leuk team, die helaas gebonden is aan de regels van de mensen/bedrijven boven hun. Dat is jammer, want soms is er niet veel mogelijk en kan dat ervoor zorgen dat jij je job als klantenservice medewerker niet kan uitoefenen zoals je dat graag zou zien.VANAD doet zijn best om je tevreden te houden als medewerker (dat valt ook niet mee door de tijd waarin we nu zitten met Corona). Dus bedrijfsfeestjes blijven hierdoor helaas uit, dat proberen ze online goed te maken. Er zijn mogelijkheden om door te groeien, alleen dat zit wel aan een aantal regels gebonden. Extra skills oppakken is leuk, je werk word afwisselender alleen het nadeel is dat je salaris niet met je meegroeit. Al met al een ok ervaring, ze doen een hoop dingen goed en er zijn ook verbeterpunten net als in ieder bedrijf.

Pluspunten

Activiteiten om samen eenheid te vormen

Minpunten

Weinig salaris, doorgroeimogelijkheden beperkt, stressvol

Professionele, informele organisatie met tal van doorgroeimogelijkheden

Ongeveer een jaar terug begon ik bij de VANAD group als teamleider klantenservice. Het eerste wat mij opviel was de informele maar professionele bedrijfscultuur. Ondanks dat ik nooit op het hoofdkantoor in Capelle heb gewerkt ken ik inmiddels bijna iedereen. Van de collega's van HR tot de salarisadministratie en van het hoger management tot de trainers van de VANAD Academy. Dit was mij in de voorgaande acht jaar, bij mijn vorige werkgever, niet gelukt terwijl het om een vergelijkbaar bedrijf gaat in dezelfde branche. Dit toont voor mij aan dat een bedrijf met meer dan 1000 medewerkers toch als een groot familiebedrijf kan aanvoelen met aandacht voor alle medewerkers.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, informele bedrijfscultuur, ontwikkelingsmogelijkheden

Zeer gezellige werkomgeving

Ik had geen super hoge verwachtingen, maar ze hebben al mijn verwachtingen overtroffen. Dit is een bedrijf waarbij je heerlijk jezelf kan en mag zijn. Sterker nog, dat wordt gewaardeerd! Mijn collega's zijn super gezellig, en al werken we hard, het voelt nooit als een hoge werkdruk. Ook hebben ze lekkere chocolademelk op het kantoor.

Pluspunten

Chocolademelk, leuke collega's

Minpunten

Soms trage computers op kantoor

Een bedrijf waar je echt jezelf mag zijn

Ik ben sinds 2015 familie van VANAD. Ik heb inmiddels op verschillende projecten gewerkt dus afwisseling is er zeker. De bedrijfscultuur? Niet praten, maar poetsen. Bij VANAD wordt er gewerkt, maar met veel plezier. Er is ruimte om voor eigen inbreng en je mag echt jezelf zijn. Het management is erg toegankelijk en het moeilijkste van mijn baan is het loslaten. Dat heb je namelijk als je van je werk je hobby kan maken. Twijfel je om bij ons te werken. Ik nodig je uit!

Pluspunten

Vrijheid, ruimte voor ontwikkeling en plezier

Steun en groeimogelijkheden

Ik werk nu iets meer dan een jaar voor Vanad en heb het erg naar mijn zin. Ik word gemotiveerd om een stapje harder te lopen en krijg mogelijkheden om door te groeien. Binnen een jaar heb ik al veel stappen kunnen zetten, waardoor ik meer verantwoordelijkheden heb gekregen. Dit ging allemaal in overleg. Als er iets niet duidelijk is, heb ik dat altijd kunnen aangeven en is er tijd genomen om mij verder op weg te helpen. Zelf in een moeilijke privé situatie, stond er altijd iemand voor me klaar.

Pluspunten

Fijne sfeer, doorgroeimogelijkheden, duidelijkheid

goede werkomgeving

Een werkgever waar ik erg blij van wordt. Denkt met je mee en heeft mij heel goed door mijn ziekte periode geholpen. Thuis is alles erop aangepast zodat ik mijn werk perfect kan doen. Bij elke werkgever heb je wat en laat je wat maar waar ik nu zit zit ik goed en kan ik niet zo snel vinden bij een andere werkgever.

Pluspunten

Lekker koffie

fijn om te werken

Super fijn om voor te werken je word echt gehoord en kan jezelf ontwikkelen

Pluspunten

goede hulp en ontwikkeling

Minpunten

veel storingen

Top bedrijf , nooit problemen sinds ik hier ( oktober 2020) werk. Top collega's , wel jammer dat ik ze niet persoonlijk heb kunnen ontmoeten ( dat komt nog wel ). Leuke teamleiders op de vloer. Iedereen is altijd bereikbaar. Alleen jammer qua salaris

Pluspunten

Minpunten

Salaris en pensioen opbouw

Gezellige werkomgeving met goeie doorgroei mogelijkheden

Ben nu bijna 7 maanden werkzaam bij vanad en heb het nog steeds naar me zin.Super leuke team een geweldige team leidster en veel doorgroei mogelijkheden.Ben je op zoek naar een leuke gezellige baan?Dan raad ik vanad echt aan.

Een grote familie

Heel groot bedrijf dus heel veel personeel eerste jaren met veel plezier gewerkt. Maar er zitten veel rotten appels tussen, die het werk minder prettig maakt. En krijg je de schuld wat een ander veroorzaakt. En wordt je een jaartje ouder dan willen ze je eruit hebben. Jong dynamische team. Zij vergeten dat zij zelf ook een jaartje ouder worden.

Pluspunten

Ondanks het zo groot is weet de werkgever wie je bent

Minpunten

Heel laag loontje bijna niet van rond te komen

Matige werksfeer

Vind het handelen soms te persoonlijk. Het is een slecht betaalde baan. De sfeer is ook niet fijn. Je kan er ook niet echt mee naar je teamleiders, die stralen het ook niet echt uit. Leuk voor een startersbaan en of bijbaan. Maar meer ook niet.

Slecht salaris werk matig

Betaald slecht. Management komt afspraken niet na.

Pluspunten

Bij zwangerschap niet ontslagen

Minpunten

Managment

Grijp je kans als je ambitieus bent!

Met veel plezier werk ik sinds ruim een jaar bij Vanad op een prachtig project waarin ik veel klantcontact heb en de klant altijd goed kan helpen. Natuurlijk, je start tegen minimumloon maar als je ambitieus bent krijg je alle kansen om skills extra te krijgen waardoor je dagelijkse taken heel afwisselend zijn. De wekelijkse targets zijn prima te halen en hiermee verdien je bonussen, dat tikt leuk aan! Qua trainingen is Vanad ook een goede club. Persoonlijke ontwikkeling is daadwerkelijk een onderdeel in je werkzaamheden met Vanad Academy trainingen en je Personal Moving Forward Plan. De werksfeer is relaxt, wel prestatiegericht maar altijd met het doel het beste voor de klant te kunnen betekenen. Die mentaliteit vraagt om work hard maar ook play hard.

Pluspunten

Werksfeer en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Startsalaris

Afraden

2 jaar bij een project van Vanad gewerkt, het is echt geen aanrader, je wordt zwaar onderbetaald voor het werk en je input dat ze van je vragen. Kleding voorschriften? Iedere teamleider of zogenaamde senior loopt met zwaar ongestreken hemden en worden in een mum van tijd ontslagen als het Vanad niet bevalt, ongeacht goede werkprestaties. Doorgroeimogelijkheden? ha-ha doorgroeien of er onterecht uit gezet worden naar een andere baan bedoel je..een lachertje dus..mensen niet intrappen.

Pluspunten

Dat ze je hoop geven

Minpunten

Dat de beloftes niet nagekomen Kunnen worden

Officiële reactie van VANAD Engage

8 maart 2021
Bedankt voor je reactie en wat ontzettend jammer om te lezen dat jouw ervaring met VANAD niet positief is.Graag zouden wij van jouw ervaring willen leren en met elkaar het gesprek aan willen gaan over wat wij anders kunnen doen.Mocht jij hier open voor staan, stuur dan een mail naar: recruitment@vanadgroup.com

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VANAD Engage. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.1

3.2