UWV
Bekijk alle reviews over UWV

UWV

Review over UWV van een medewerker

UWV is een goed bedrijf

Ik vind UWV zeer goed voor mensen met beperking. Wat ik jammer vind door de proefplaatsing aanvraag en/of werkplekonderzoek over nadenken kunnen zij als UWV niet afkeuren. Denk ik.

Hele leuke werkgever

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij het UWV. Fijne collega's, een begripvolle manager, diversiteit in leeftijd en achtergronden. Bovendien was de werk privé balans erg goed toen ik er werkte. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Werk privé balans, salaris, collega's

Minpunten

Heeft innovatie niet altijd voorop

Super leuk team van het Leerwerkloket

Zal iedereen het aanraden. Is leerzaam om voor het team van het Leerwerkloket te werken. De collega's zijn vriendelijk en staan altijd klaar om je te helpen waar nodig, en het balans tussen prive en werk is ook erg prettig.

Vriendjespolitiek, slechte onboarding, giftige organisatie

Werkelijk waar een organisatie die incompetent is. Het begon al bij de start. Geen inwerktraject. Je word aan je lot overgelaten. Bondjesvorming en vriendjespolitiek, macht is de manier daar om zaken voor elkaar te krijgen, heilige huisjes en een slangenkuil. Als je niet past bij ze, je onderdanig opstelt en veel vriendjes hebt dan ben je snel exit. Managers zijn incompetent. De districtmanager is een eng mens. Totaal geen menselijke maat. Werkdruk is hoog en alles tegelijk. Ze werken langs elkaar heen. Zetten steeds nieuwe werkgroepen op en houden van werkverschaffing. Je kan daar niemand vertrouwen. Vooral niet in het management. Alles word in de gaten gehouden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UWV. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk UWV met

• UWV
  • UWV is een goed bedrijf