UWV

Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij UWV

leukste van werken bij UWV is de diversiteit en de mogelijkheid om thuis te werken. Er zijn tal van doorgroeimogelijkheden.
vriendjes politiek en zeer achterbaks ! Als je anders bent als de rest dan moet je oppassen met je eigen mening. Het is een soort van kudde schapen zeg maar. Daarnaast wordt er met geld gesmeten als het niets is bonussen aan managers, personeel dubbel loon in december noem t maar op. Werkcoaches doen verders nauwelijks wat voor de werkzoekenden.
Goede werksfeer, leuke collegas en zeker doorgroei mogelijkheden. (persoonlijk) management had zeker beter gekund. Door de vele veranderingen die het UWV doormaakte op dat moment was alles een beetje overal. Dit werke voor mij persoonlijk niet. Het leukste van de baan was het klant contact, dit was elke dag anders.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Vele veranderingen, zowel in de wet als intern
Goede werkgever, prettige werksfeer. Leuke mensen om mee te werken.
Pluspunten
gratis fruit
Minpunten
veel storingen met kopieerwerkzaamheden
Goede arbeidsvoorwaarden, veel ruimte voor zelfontwikkeling. De regel binnen het UWV is dat als je 38 uur werk jij jouw eigen werkweek mag indelen, zolang jij maar begint tussen 07.00 en 09.00 uur in de ochtend en zolang jij jou uren maar maakt. Dit is erg prettig in combinatie met je privé leven. Fijne werkgever om voor te werken.
Ik heb voor deze overheidsinstelling veel opdrachten mogen uitvoeren, en heb dit altijd met veel plezier gedaan. Ik denk dat het ook te maken heeft met het gevoel wat je krijgt als je deel mag uit maken van z'on groot familie.
Pluspunten
Af en toe samen uit eten...daardoor leer je elkaar anders kennen
Minpunten
kan ik niet bedenken
Een fijn bedrijf om te werken. Over het algemeen is alles prima georganiseerd, en erg leuke collega's.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
soms ietwat chaotisch
• Advies en begeleiding geven aan de klant zowel per mail als telefonisch • Verzorgen van de ziekteverzuimregistratie • Planning, signalering, bewaking • Toestemming geven tot betaling • Werkinstructies schrijven, herschrijven
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Soms een stroopverbinding
Werkzaamheden waren afgestemd op mijn kennis en ervaring.
Pluspunten
Volledige vergoeding woon-werkverkeer (OV)
Minpunten
te weinig mogelijkheden voor doorgroei naar vast dienstverband
Aantrekkelijke grote werkgever met gelimiteerde doorgroei mogelijkheden door beperktheid aan functies en bescheiden uitwisseling met andere organisaties.
Ik heb het onwijs naar mn zin gehad bij het uwv maar helaas moesten ze sluiten
Pluspunten
Alles
Minpunten
Was een tijdelijke baan met simpele administratieve werkzaamheden en prettig werksfeer
Pluspunten
Fijne bedrijf
Minpunten
Vaste werktijden
goede werksfeer, goede ontwikkelingsmogelijkheden. goede arbeidsvoorwaarden.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden en gratis ov vervoer
Ik miste persoonlijk contact met de klanten. Ik werkte bij het Uwv, niet Uwv werkbedrijf.
Pluspunten
Fijne collega's, goede inzet
Minpunten
Geen.
Een ontzettend fijne tijd met nog fijnere collega's gehad. Er is veel vrijheid om je eigen dagindeling te maken. Je mag aan diverse projecten deelnemen UWV breed en het wordt aangemoedigt om jezelf te blijven ontwikkelen. Veel geleerd hier.
Pluspunten
Stimulatie voor eigen ontwikkeling en deelname aan diverse projecten mogelijk
Minpunten
Het management zou iets transparanter kunnen communiceren met de werkvloer.
Heb hier met plezier gewerkt, maar helaas wegens verhuizing van kantoor naar Amsterdam moesten onze wegen scheiden.
Groot bedrijf met veel flexibele krachten en een kleine kern vaste medewerkers. Veel collegialiteit maar ook veel frustratie wegens falende sterk verouderde systemen, onvoldoende technische ondersteuning en regelmatig veranderende werkwijzen.
Pluspunten
Goede restauratie!
Minpunten
Geen onbetaald parkeren
Ik heb ongelooflijk fijn gewerkt bij het UWV, erg blij dat ik een kans heb gekregen van mijn leidinggevende om 2 jaar ervaring op te doen als Medewerkster op Crediteuren afdeling. zo jammer dat het nu is afgelopen, fijne collega's.
Pluspunten
mocht zelf mijn taken indelen
Minpunten
dat het werk ophield
In 1992 begonnen als administratief medewerker bij de afdeling Werkgeverszaken. In het begin eenvoudig administratieve werkzaamheden zoals het muteren van dienstverbanden en het onderhouden van persoonsgegevens. Echter, door veel in mezelf te investeren werden mijn werkzaamheden meer verlegd naar het onderhouden van (veelal telefonische) contacten met werkgevers. Ook heb ik verschillende werkbezoeken mogen afleggen bij de Belastingdienst en de gemeente Amsterdam. Hoogtepunt evenwel in die twaalf jaar was de promotie naar clustermanager. Dieptepunt daarentegen was de beëindiging van mijn arbeidscontract ten gevolge van (de zoveelste) reorganisatie.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, veel vrijheid in handelen
Minpunten
De vooroordelen kloppen: het UWV is een bureaucratische moloch
Werken bij UWV was een uitdaging. De collaga's waren ok. Zelfstandig werken was heel belangrijk.
Goede werksfeer, veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en uitdagingen aan te gaan
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
verplicht 40 uur werken
  1. Administratief Medewerker (m/v)