Uw huis veilig

Uw huis veilig Reviews

verkoper

verkopen ,verkopen en nog een verkopen dat is het motto , geen salaris alleen provisie basis (wat voor de meeste het onmogelijk maakt) je begint met 3 dagen cursus waarin je de basis word geleerd van het product en verkoop technieken,gaan de weg word je alles wel duidelijk, een zeer positieve werksfeer en erg gezellig als je d2d gaat verkopen.

Pluspunten

positieve werksfeer, leuke collega's

Minpunten

geen salaris alleen provisie, alles op eigen kosten kwa reizen etc, lange dagen .

een top baan

Bij Uw Huis Veilig heerst een fijne werksfeer, ik heb hier geleerd om debiteuren te beheren. De Directie bestaat uit ontzettend aardige mensen, de collega's zijn stuk voor stuk warm van hart en het moeilijkste van de baan was het weg moeten.

Pluspunten

Passende werktijden

Leuk bedrijf met gezellig werknemers

In dit bedrijf heb ik mij echt veelzijdig kunnen ontwikkelen. Op het gebied van recruitment en incassomedewerker ben ik persoonlijk behoorlijk gegroeid. Directie is erg betrokken met het personeel en staat altijd voor je klaar. Moeilijkheden zijn er niet persoonlijk zie ik alleen maar uitdagingen, uitdaging is iets wat ik nodig heb om mijzelf te ontwikkelen. Het leukste van de baan zijn de collega`s waarmee ik heb gewerkt. Altijd een goede klik gehad met iedereen en altijd kunnen aan kloppen voor ondersteuning.

Pluspunten

doorgroei mogelijkheden

Lees hoe Uwhuisveilig beveiligingsadviseurs werft en wat je volgens hun bedrijfspresentatie mag verwachten van deze functie.

Ik werd telefonisch benaderd door UHV voor de functie van beveiligingsadviseur. Omdat ik (als ZZP'er) gewoonlijk bij klanten tegen uurtarief (wat ik uiteraard deelde met UHV) werk, vroeg ik of er enigszins vergelijkbare inkomsten tegenover zouden kunnen staan. Dat was geen probleem, was het antwoord. Zoals uit andere reviews al duidelijk, werkt UHV volledig op provisiebasis, maar het woord provisie werd niet genoemd in het telefoongesprek. Over het waarom hiervan kreeg ik later in de bedrijfspresentatie, waar ik uit benieuwdheid toch naar toe was gegaan, antwoord. Angst. "Als we meteen provisie noemen, worden mensen angstig en komen ze niet naar onze presentatie". Dat was letterlijk het antwoord. Het woord angst werd ook nog op het whiteboard genoteerd. Mensen essentiële informatie achterhouden om ze zodoende naar een bedrijfspresentatie te lokken, getuigt m.i. niet van integriteit. De presentatie begon met een uitleg van het product. Het product bestaat kortweg uit een alarminstallatie met meldfunctie naar een 7x24 bemande meldkamer. Dit tegen een eenmalige investering van de klant en verder per maand een vast bedrag. UHV partnert voor dit product met Securitas. Over het product ga ik verder niet in. Ook het businessmodel werd uitgelegd. Na ongeveer een uur kwamen eindelijk de potentiële verdiensen aan bod. Per verkocht product verdient een beveiligingsadviseur 300 euro ex. BTW. Er zitten ook nog verdiensten aan extra (ten opzichte van het basispakket) verkochte melders. Gemiddeld verkoopt een beveiligingsadviseur 13 producten per maand. Dat is een gewone maand waar -

hof promotion

verkopen van energie door deur aan deur verkoop, werkdagen van 11 tot 2100

Het is een jong en groeiend bedrijf waar een erg prettige werksfeer hangt en waar gezelligheid en hard werken voorop staat,

provisie functie

Geen vast maandsalaris, alles op bonus gebaseerd. Leuk voor als je geen vaste lasten in de maand hebt. als je ziek word? Pensioen? Vakantie geld? Kortom leuk voor bijbaan.

Pluspunten

duidelijjke taal met training.

nieuwe uitdagin

was een nieuwe ervaring voor me om de inbraak beveiliging te doen en het was het zeker waard heb er erg veel van geleerd en wil er zeker mee door gaan dan wel de inbraak beveiliging dan wel de cctv

Pluspunten

eigen planning invullen grotendeels, onder de mensen zijn

Minpunten

organisatie

Gezellige werksfeer. Verantwoording. Veel geleerd

Een zeer drukke baan waar flexibiliteit nodig was. Het was zeer gezellig en ik heb een hoop competenties kunnen ontwikkelen. Doorgroei mogelijkheden waren er niet wat het voor mij financieel onmogelijk maakte om er te blijven werken.

Minpunten

geen doorgroei mogelijkheden/salarisverhoging

koude acquisitie door middel van deur aan deur verkoop.

typische dagen zijn er niet day to day business sales is topsport! veel geleerd qua sales, een hele goede leerschool is en blijft de praktijk. je bent close met je collega's die zie je meer dan het thuisfront maar het is echt een team waarmee je samenwerkt.

Pluspunten

werksfeer winnaarsmentaliteit

Minpunten

werktijden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Uw huis veilig. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.8

• Uw huis veilig