Universiteit van Amsterdam

Reviews over Werk-privébalans bij Universiteit van Amsterdam

Fijne collega's, veel geleerd, helaas geen doorgroeimogelijkheden
Te laag niveau voor mij, ik verveelde mij. Mogelijkheid tot doorgroeien.
Weinig ruimte voor eigen initiatief. Veel hoog opgeleide medewerkers op de secretariaten.
Beter intellectueel klimaat dan VU. Goede faciliteiten en voorzieningen voor studenten. Leuke verspreiding gebouwen doir de stad. Teveel aan het verschoolsel. Internationaal niet interessant en basnbrekend genoeg. Te weinig asndacht voor intersectioneel denken kujken en werken (gender en diversiteit). Te weinig doorgroeimogelijkheden voor gepromoveerden en daarom is promoveren minder aantrekkelijk aan het worden voor de huidige generatie studenten. Stomme inmiddels teruggedraaide fusie met HvA kostte veel geld.
Pluspunten
Er valt veel te leren als student, goede exchange elaties met buitenlandse universiteiten, veel goede en interessante alumni
Minpunten
Te weinig kleur- gender- en klassenbewust, teveel grijze heren met macht en dito vrouwen, te weinig ingroei- en doorgroeimogelijkheden voor jongeren, vrouwen, mensen van kleur, mensen met een arbeidersachtetgrond of achtergrond van migratie of vlucht
Na alle mail goed gelezen te hebben en de belangrijke geselecteerd te hebben om deze telefonisch te bespreken met de professor of hij ze wel of niet op de agenda kan hebben. Reken staten maken in excel voor zijn colleges aan studenten. Ontvangst van zijn top studenten, en alle voorbereidingen klaar leggen. Het archief opnieuw indelen en opschonen. Reizen regelen en hotel boeken. Declareren van gemaakte onkosten. Het cv van de professor 'up to date' maken. De gesprekken met de professor waren het leukst, hij is een leuk mens met veel gevoel voor humor. Hij waardeerde heel erg als je veel administratieve zaken uit handen nam en reizen en bij horende zaken regelde. Het lastigste vond ik om de afwijzingen mee te delen omdat de professor erg druk bezet man is, maar zijn privé leven had ik hoog in het vaandel.
Pluspunten
Een compliment
Minpunten
Jammer dat het tijdelijk werk betrof
Als onderwijsassistent zocht ik stageplaatsen voor studenten aan de masteropleiding Forensic Science. Ook begeleidde ik studenten met het maken van hun thesis. Het leukste van de baan was het begeleiden van studenten en het contact met verschillende organisaties. Moeilijkste was het vinden van stageplekken.
Planung Termine. Diesen Job war so lange her. Ist meinetwegen nicht mehr relevant.
Bekijk meer reviews over Universiteit van Amsterdam