Universiteit van Amsterdam

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Universiteit van Amsterdam

Beter intellectueel klimaat dan VU. Goede faciliteiten en voorzieningen voor studenten. Leuke verspreiding gebouwen doir de stad. Teveel aan het verschoolsel. Internationaal niet interessant en basnbrekend genoeg. Te weinig asndacht voor intersectioneel denken kujken en werken (gender en diversiteit). Te weinig doorgroeimogelijkheden voor gepromoveerden en daarom is promoveren minder aantrekkelijk aan het worden voor de huidige generatie studenten. Stomme inmiddels teruggedraaide fusie met HvA kostte veel geld.
Pluspunten
Er valt veel te leren als student, goede exchange elaties met buitenlandse universiteiten, veel goede en interessante alumni
Minpunten
Te weinig kleur- gender- en klassenbewust, teveel grijze heren met macht en dito vrouwen, te weinig ingroei- en doorgroeimogelijkheden voor jongeren, vrouwen, mensen van kleur, mensen met een arbeidersachtetgrond of achtergrond van migratie of vlucht
As a summer school student in the University of Amsterdam It was required for me to participate in classwork and in fieldwork. The University provided us with necessary means of transportation, meals and has insurance benefits.
Here, more than knowledge, competence, high technology and quality, I also found a very friendly and productive environment.
Na alle mail goed gelezen te hebben en de belangrijke geselecteerd te hebben om deze telefonisch te bespreken met de professor of hij ze wel of niet op de agenda kan hebben. Reken staten maken in excel voor zijn colleges aan studenten. Ontvangst van zijn top studenten, en alle voorbereidingen klaar leggen. Het archief opnieuw indelen en opschonen. Reizen regelen en hotel boeken. Declareren van gemaakte onkosten. Het cv van de professor 'up to date' maken. De gesprekken met de professor waren het leukst, hij is een leuk mens met veel gevoel voor humor. Hij waardeerde heel erg als je veel administratieve zaken uit handen nam en reizen en bij horende zaken regelde. Het lastigste vond ik om de afwijzingen mee te delen omdat de professor erg druk bezet man is, maar zijn privé leven had ik hoog in het vaandel.
Pluspunten
Een compliment
Minpunten
Jammer dat het tijdelijk werk betrof
- In samenwerking met de projectleider studentenhuisvesting UvA/HvA ondersteunen van de vice voorzitter van het College van Bestuur van de UvA/HvA bij het onder de aandacht brengen van de studentenhuisvesting situatie in Amsterdam. - Begeleidingscommissie Studeren in de Topstad (In deze commissie zijn alle HBO- en universitaire instellingen in Amsterdam vertegenwoordigd) - Samenwerking met ASVA, SRVU, LAKS, Gemeente van Amsterdam en verschillende woningcorporaties in Amsterdam.
Pluspunten
Groot en divers netwerk opgebouwd
Ik werkte eerst bij Letteren en dat werd later Geesteswetenschappen. Dat waren al multidisciplinaire faculteiten en daaromheen ligt de rest van de UvA, dus dat is een nog groter geheel en dat schept mogelijkheden en ruimte. Ik vond het werken met studenten erg leuk. Helaas zit je op een gegeven moment aan een plafond en zijn de leuke vaste banen bezet en kom je daar niet echt in.
Pluspunten
midden in de stad
Minpunten
ik zat op een gegeven moment aan een plafond
Bekijk meer reviews over Universiteit van Amsterdam