Universiteit van Amsterdam

Reviews over Doorgroei en promotie bij Universiteit van Amsterdam

Fijne collega's, veel geleerd, helaas geen doorgroeimogelijkheden
Veel eigen vrijheid, daarin heb ik ook geleerd verantwoordelijkheid te nemen en grenzen te stellen
Te laag niveau voor mij, ik verveelde mij. Mogelijkheid tot doorgroeien.
Tijdens mijn periode bij de UvA heb ik veel geleerd. Het was een mooi opstapje naar mijn volgende baan.
Beter intellectueel klimaat dan VU. Goede faciliteiten en voorzieningen voor studenten. Leuke verspreiding gebouwen doir de stad. Teveel aan het verschoolsel. Internationaal niet interessant en basnbrekend genoeg. Te weinig asndacht voor intersectioneel denken kujken en werken (gender en diversiteit). Te weinig doorgroeimogelijkheden voor gepromoveerden en daarom is promoveren minder aantrekkelijk aan het worden voor de huidige generatie studenten. Stomme inmiddels teruggedraaide fusie met HvA kostte veel geld.
Pluspunten
Er valt veel te leren als student, goede exchange elaties met buitenlandse universiteiten, veel goede en interessante alumni
Minpunten
Te weinig kleur- gender- en klassenbewust, teveel grijze heren met macht en dito vrouwen, te weinig ingroei- en doorgroeimogelijkheden voor jongeren, vrouwen, mensen van kleur, mensen met een arbeidersachtetgrond of achtergrond van migratie of vlucht
Mijn werkzaamheden bestonden uit het filmen van middelbare school klassen terwijl zij een vooropgestelde opdracht maakten. Ik werkte alleen.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
tijdelijke functie
Werknemer met een juiste filosofie. Veel geleerd met betrekking tot het ontwikkelen van curriculums. Onderzoek wordt serieus genomen, en dat is een goede bodem.
Na alle mail goed gelezen te hebben en de belangrijke geselecteerd te hebben om deze telefonisch te bespreken met de professor of hij ze wel of niet op de agenda kan hebben. Reken staten maken in excel voor zijn colleges aan studenten. Ontvangst van zijn top studenten, en alle voorbereidingen klaar leggen. Het archief opnieuw indelen en opschonen. Reizen regelen en hotel boeken. Declareren van gemaakte onkosten. Het cv van de professor 'up to date' maken. De gesprekken met de professor waren het leukst, hij is een leuk mens met veel gevoel voor humor. Hij waardeerde heel erg als je veel administratieve zaken uit handen nam en reizen en bij horende zaken regelde. Het lastigste vond ik om de afwijzingen mee te delen omdat de professor erg druk bezet man is, maar zijn privé leven had ik hoog in het vaandel.
Pluspunten
Een compliment
Minpunten
Jammer dat het tijdelijk werk betrof
Werken aan de Universiteit van Amsterdam is veelzijdig, uitdagend, interessant en leuk. Het is een multidisciplinaire omgeving waar je als werknemer veel kan leren.
Net zoals de baan die ik had op de middelbare school was dit een wereldbaan. Ik werkte in het Maagdenhuis te Amsterdam en kon elk plekje van het gehele gebouw Ik opende en sloot het gebouw met algeheel controle en kamerinspectie, Zoals eerder genoemd bij middelbare school , mijn passie ! Fijne collega"s en zeer veel geleerd op technisch gebied .
Pluspunten
Goed in teamverband gewerkt
Minpunten
Als onderwijsassistent zocht ik stageplaatsen voor studenten aan de masteropleiding Forensic Science. Ook begeleidde ik studenten met het maken van hun thesis. Het leukste van de baan was het begeleiden van studenten en het contact met verschillende organisaties. Moeilijkste was het vinden van stageplekken.
Bekijk meer reviews over Universiteit van Amsterdam