UNIT4

Reviews voor UNIT4 in Sliedrecht

Ik had het naar mijn zin bij Unit4. Het dageljkse contact met klanten en collega's gaf mij voldoening in mijn werk. Het voelde goed als de planning van een traject na afronding zowel door de uitvoerende consultant als opdrachtgever (veelal de klant) als positief beoordeeld werd. Eventuele losse eindjes konden over het algemeen snel worden opgelost. Voor veel klanten was ik een vraagbaak en ook al betrof het niet altijd mijn eigen vakgebied, zij wisten dat ik hun vraag/probleem altijd wel bij de juiste persoon/afdeling zou beleggen en de voortgang hiervan zou bewaken. De sfeer bij Unit4 Sliedrecht was informeel en prettig. Contact met andere afdelingen binnen Unit4 (Utrecht en Sliedrecht) verloopt informeel en prettig. Door verandering van processen wordt mijn functie als Resource Planner nu anders ingevuld/uitgevoerd en ben ik weer op zoek naar een nieuwe baan.
Pluspunten
Voldoende parkeergelegenheid in pand Sliedrecht
Minpunten
nvt
Mijn dagen zijn met diverse taken ingevuld. Complex agendabeheer, het organiseren van bijeenkomsten, boeken van zakelijke reizen, uitzoeken, bestellen en coördineren van kerstpakketten (1200 stuks), redactie voeren van het personeelsblad. Geen dag is hetzelfde. Deze diversiteit spreekt mij aan.