UNIS Group
Als electronica analist is geen dag hetzelfde. Elke reparatie is anders, je moet nadenken hĂłe een apparaat is ontworpen om daarna een eerste conclusie te trekken wat er aan zou kunnen mankeren. Dan begin je met het herstel. Kom je er niet uit of wil je een second opinion, kan je altijd aan je collega vragen.Zo leer je elke dag!
Heb er 5 jaar gewerkt elk jaar om verhoging vragen betere functie etc... Geen uitkomst er zitten weinig lagen in dit bedrijf. Wat best goed is geen 100 mamagers. Alleen zijn de vergoedingen matig je gaat hier werken omdat je van techniek houd of van goed eten want het bedrijfsrestaurant is een van de beste van nederland! Misschien wel de aller Beste.
Pluspunten
Flexibele werktijden, bedrijfsrestaurant, leuke collega's, goeie pv, kerstfeest, leer ruimte binnen je functie. Goeie werk ruimte
Minpunten
Slaris is niet heel goed, weinig tot geen doorgroei mogelijkheden. Pensioen.
Bij UNIS Group ben je geen nummer en nemen ze echt de tijd voor je. Er wordt echt mee gedacht met de werknemer om de functie optimaal in te vullen. Er heerst een goede sfeer in het bedrijf en je hebt contact met een breed spectrum aan mensen. UNIS Group bied goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en er zijn voldoende personeelsuitjes. Je kunt ook zelf je werktijden bepalen door het kloksysteem.
Pluspunten
Bedrijfsrestaurant, fijne sfeer
Werk als Elektronic Analist hier. Je hebt je eigen werkplek met materiaal. Bij moeilijke reparaties is er altijd wel een collega die kan helpen. Leer je weer van. Voelt als familiebedrijf. Goede sfeer. Bedrijfskantine/restaurant is echt super.
Pluspunten
collega´s, sfeer, lunch, afwisselend.
Bevalt me hier uitstekend. De sfeer is super door leuke collega´s. Samen repareren we heel wat defecte elektronica. Kom ik er niet uit, dan staat er altijd wel iemand klaar om me te helpen. Verder hebben we een topkok die elke dag wat lekkers maakt.
Pluspunten
Werksfeer, bedrijfskantine, eigen werkplek met eigen gereedschap.
Ik heb een hele fijne tijd gehad bij UNIS Group. Er wordt vanuit het bedrijf heel goed gelet op de werknemers en er is aan alles gedacht om voor de medewerker een zo fijn mogelijke werkplek te creëren. Mede hierdoor heerst er een hele fijne sfeer op de werkvloer. Tijdens mijn stage werd ik behandeld als volwaardig medewerker en heb ik ontzettend veel nieuwe dingen mogen leren. Bij deze nogmaals bedankt UNIS Group voor de kans om hier een tijdje mee te mogen draaien. Ik had het voor geen goud willen missen! :)
Pluspunten
Hele goede bedrijfskantine, fijne sfeer, veel activiteiten voor werknemers, fijne collega's.
Ik vindt dit een leerzaam bedrijf. Ik heb 28 jaar met nieuwe producten gewerkt. En nu bij Unis werk ik met (vaak oude) industriële elektronica. Ik ben ik nu 4 jaar werkzaam bij Unis, waar veel uitdagingen zijn en ik nog elke dag wel iets bij leer, als pre-maintenance.
Pluspunten
leerzaam, afwisselend, super keuken
Ik vind UNIS Group een leerzaam bedrijf. Ik heb 28 jaar met nieuwe producten gewerkt, waaronder vele jaren voor defensie. Ik ben nu 4 jaar werkzaam bij UNIS Group en vind hier veel meer uitdagingen. Elke dag leer ik wel iets bij, als pre-maintenance.
Pluspunten
leerzaam, collega's
Ik ben werkzaam op de TD, nu meewerkend voorman en ben in 2001 begonnen als repair engineer, het bedrijf is behoorlijk gegroeid en het bevalt mij nog steeds goed. Als je werk zoekt in de electronica, zou ik dit bedrijf aanraden. Repareren/testen industriële elektronica.
Werken als Research and Development Engineer bij UNIS Group is zeer uitdagend. We helpen de collega's van Sales wanneer ze technische vragen hebben, we doen onderzoek naar de mogelijkheden om reparaties te kunnen testen en we ontwikkelen nieuwe testsystemen. Hiervoor werken we altijd als een team met onze collega's. Dit is zeer belangrijk voor een goed resultaat. De werksfeer is zeer goed. Het is altijd zeer prettig om samen te werken met iedereen. Ook de mogelijkheid om tijdelijk in een van de buitenlandse vestigingen te kunnen werken en onze collega's daar te helpen is een hele mooie uitdaging en ervaring.
Pluspunten
Goede werksfeer, werken als een team, mogelijkheid om te werken in buitenland, elke dag nieuwe uitdagingen
Leuke uitdagende baan als Electronic Analist in een internationale organisatie. Bij lastige reparaties sta je er nooit alleen voor en is er goed onderling overleg met collega's mogelijk om tot een oplossing te komen. Vooral de sfeer onder de collega's is erg goed. In de pauzes kan er in de bedrijfskantine/restaurant geweldig lekker gegeten worden tegen een kleine vergoeding.
Pluspunten
Veel gelijk gestemde collega's ook qua hobby en vrije tijd besteding.
Elke dag is verschillend door dat elke reparatie waar aan je werk een andere probleem kan hebben. Het mooie hier van is dat je nieuwe dingen kan leren zoals het opsporen van een defect onderdeel en het oplossen van het probleem. Ook kunnen de collega's veel van elkaar leren in een gezellige werkomgeving waarin we elkaar helpen bij erg lastige reparaties.
Pluspunten
Goeie werksweer, eigen meetapparatuur en gereedschap, goeie kantine
Minpunten
je zit meestal heledag bij je eigen bureau
Het mooie van UNIS Group is dat er een fijne sfeer heerst op kantoor en op de werkvloer. De medewerkers bij UNIS Group zijn erg enthousiast en samen zet je de schouders eronder om de werkzaamheden te realiseren! Pluspunt: er is een bedrijfsrestaurant waar je elke middag heerlijk kunt lunchen (maar ook dineren wanneer je als reparateur avonddienst hebt)!
Pluspunten
Fijne werksfeer, leerzame omgeving, bedrijfsrestaurant, personeelsvereniging
Bekijk meer reviews over UNIS Group