Unique

Unique Reviews

57 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 72 reviews

Gezellig informeel

Veel verschillende functies, altijd een vertrouwde sfeer

Niet vertrouwd en onpersoonlijk

Recruiters zijn capabel om mee te werken, maar het bedrijfscultuur heeft voor mij gevoel weinig tot geen begrip/empathie voor haar personeel. Mocht je hier toch komen te werken, hou dan je loonstroken goed in de gaten, want je kunt er niet op vertrouwen dat zij dit goed verwerken. Door een fout van het personeel kreeg ik een incasso brief met het verrekende loon na 7maanden. Let daar wel goed op!

Slecht en totaal niet goed kunnen communiceren

Het gaat Unique leiden alleen maar om de cijfertjes en geven een 0 uren contract zonder proeftijd. Bel je erachter aan dat je niet akkoord gaat met het contract. En vervolgens vonden ze het gek dat ik niet meer voor ze wil werken. Het is in en in triest dat dit soort uitzend bureaus nog bestaan. Slaven drijvers zijn het en dan nog dreigen met een “zwarte lijst” ook. Gewoon niet gaan werken voor deze club in leiden.

Minpunten

Slechte communicatie, geen oog voor de medewerker.

leeftijddiscriminatie

solliciteren boven de 45 heeft geen zin bij Unique Heerenveen . standaard afwijzingen met "te weinig" relevante ervaring duiden erop dat er niet eens naar de cv is gekeken. spontaan langs komen voor informatie wordt niet op prijs gesteld. Vragen omtrent afwijzing kunnen zij niet beantwoorden. Dit meerdere keren meegemaakt voor een functie op mijn vakgebied met zeer ruime ervaring. Toen ik rechtstreeks solliciteerde bij een bedrijf werd ik direct uitgenodigd voor een gesprek waar ik eerder ben afgewezen bij Unique wegens te weinig relevante ervaring. Ik weet niet hoe het gaat bij andere filialen maar Heerenveen spant de kroon op leeftijddiscriminatie.

Vervelend

Ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven niet benaderd te willen worden door usg people word ik afgelopen week toch weer benaderd. Zal wel weer een fout in het systeem zijn.

Minpunten

Valt mij lastig

Komen afspraken niet na. Voorliegen

Unique komt afspraken niet na, ze liegen je voor. Unique is laat met reageren.

Geen op of aanmerkingen... Alles loopt op rolletjes

als iets te mooi is om waar te zijn

gouden bergen beloofd.... maar zilver geworden.... en op dit moment zelfs maar wat baksteen

Vertrouwd en vriendelijk en komen hun afspraak na.

Werkervaring opgedaan in de elektronica sector. Meer inzicht in deze sector gekregen.

Goede communicatie

Leuke mensen die je altijd vakkundig kunnen helpen!

Slechte ervaring

Ik heb hele nare ervaring met Unique, je gaat solliciteren en vervolgens wordt je afgewezen om je gedrag! Ze zijn heel erg specifiek wat ze zoeken en je moet erg veel moeite doen voor ze. Een tip ik zou bij young capital solliciteren die doen hun best om kandidaten een baan te geven en kraken je niet af

Pluspunten

training

Minpunten

Kraken je af op je gedrag of uiterlijk

Goed

doorgroeimogelijkheden. Veel leuke collega's. Gezond bedrijf.

Pluspunten

leuk team

Minpunten

financiële voorwaarden

veel geleerd

goed opleidingstraject voldoende doorgroeimogelijkheden leuke activiteiten naast het werk prima cao gezellige sfeer leuke collega's grote organisatie waardoor zaken goed geregeld zijn

Unique? Heel slecht, ongeïnteresseerde intercedente (n) komen afspraken alleen in eigen voordeel na. Slecht en moeilijk te bereiken.

Slechtste uitzend ervaring tot nu toe. Wat een vervelende mensen werken daar zeg. ( aan de telefoon helemaal niet ) heel vreemd. Werkt vooral in voordeel van unique. Uren worden niet correct verwerkt, Overuren vergeten in te boeken, komt heel vaak voor. Ik kan nog wel even door gaan geloof ik maar heb geen zin meer energie te steken in dit uitzendbureau.

Pluspunten

Alleen voor Unique zelf

Minpunten

Te veel om op te noemen.

Leuke en leerzame start van je carriere

Bij Unique kun je echt het vak leren, je komt er doorgewinterd uit.

Waardeloos

In Utrecht gewerkt, daar houden ze zich bezig met roddels die ze geloven, als medewerker geloven ze je niet, terwijl je al 3 jaar voor ze werkt. De persoon die de roddels voor serieus aannam werk er gelukkig niet meer.

Pluspunten

Minpunten

Roddel branche

gezelligge structuur binnennen uniqeu

werkwijze is prima maar er kan meer meer vertrouwen getoond worden in de werknemer verder alles prima

Pluspunten

aanbod werk

Minpunten

vertrouwen in de werknemers

Lacobiek gedrag intercedente Enschede

Unique Enschede is bijzonder nalatig, laconiek en om eerlijk te zeggen interesseert ze allemaal geen zak!!! Ze wimpelen het allemaal makkelijk af door te zeggen bepaalde methodes hanteren wij niet! Zelf moet je achter alles aangaan! Mensen bespaar je de moeite!! Er zijn meer uitzendbureaus die het wel kunnen en net dat stapje meer voor je willen doen! Nogmaals, heb je niks anders, jammer, heb je dat wel, wegwezen daar!!!!!

Pluspunten

Niks

Minpunten

Laconiek, geen meedenkend vermogen, nalatig en bovenal trieste antwoorden op vragen!!!

Unique doet weinig voor uitzendkrachten

Leuk om te lezen dat Unique zo goed voor haar eigen werknemers zorgt, want naar mijn mening geven ze niet veel om hun uitzendkrachten. Ja, ze geven erom dat ze er geld aan verdienen zodat Zij een goede baan hebben. Maar als je ze wilt bereiken om iets voor jou te betekenen, zijn ze onvindbaar en doen ze niets. Wel geld innen en weinig voor hun uitzendkrachten doen.

Pluspunten

ze verwerken werkbriefjes

Minpunten

slecht bereikbaar en geen interesse voor uitzendkrachten

Leuke tijd gehad, veel doorgroeimogelijkheden

Leuke werkgever, is veel mogelijk als je dat ook aangeeft en wilt.

Pluspunten

goede locaties

Minpunten

Als ze je eenmaal binnen hebben kijken ze niet meer naar je om.

In het begin verliep alles heel soepel. Ze lijken heel geïnteresseerd en behulpzaam. Nog nooit zo snel aangenomen voor een nieuwe baan. Allerlei mooie woorden over de functie en het bedrijf. Eenmaal wanneer je binnen bent en werkt voor één van hun klanten, wordt er niet meer naar je om gekeken. Meerdere keren aan de bel getrokken dat het één en ander niet klopt. Vervolgens geen of een hele late reactie waarin nog steeds een onduidelijk antwoord wordt gegeven. Ze regelen wel alles voor de klant maar niet voor hun uitzendkrachten. Je wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Ook worden er valse beloftes gemaakt, waar vervolgens niemand iets van weet als het erop aan komt. Helaas lopen meerdere uitzendkrachten hier tegenaan.. Hierna geen Unique meer voor mij..

Pluspunten

Snel aangenomen

Minpunten

Éénmaal aangenomen, geen omkijken meer naar uitzendkracht

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Unique. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Unique