Unica

19: Unica reviews van werknemers

19 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Hard werken

Al twee keer dit jaar met ze te maken gehad. Allebei de keren slechte ervaring. De laaste keer was ik daar uitgenodigd voor een gesprek, blijkt de recruter in kwestie met vakantie te zijn. Zijn plaatsvervanger was ziek dus had ik het gesprek met een dame. Ze zou me uiterlijk vrijdag laten horen of ik door het bedrijf zou worden uitgenodigd. Aan het einde van de middag belde ik haar om te vragen hoe het zat. Antwoord: o, het bedrijf ziet geen match, ik dacht dat mijn collega's je daarover zouden bellen.Zoals de naam suggereert, blijken het jonge, onervaren en onprofessionele recruiters te zijn. Ik heb een slechte indruk van ze.

Work hard, play hard

Unica is een bedrijf waar heel hard gewerkt wordt aan mooie en uitdagende projecten en contracten, maar waar ook heel veel plezier gemaakt wordt onderling. Iedereen heeft iets voor een ander over en door de grote hoeveelheid kennis binnen het bedrijf is er altijd iemand die je verder kan helpen. Geen werkdag is hetzelfde en door al het plezier vliegt de werkdag voorbij!

Pluspunten

goede sfeer

Minpunten

te weinig tijd in de dag

Ben heel blij met mijn overstap!

Ik ervaar Unica als een fijne, sociale werkgever met een gezellige sfeer. Er was een goed introductieprogramma waarbij ik de tijd heb gekregen om de klanten, het bedrijf en de systemen goed te leren kennen. Zo kon ik succesvol starten met mijn nieuwe baan! Ben heel blij met mijn overstap!

Fijne en zeer productieve werkomgeving

Een hele fijne werkomgeving met zeer behulpzame collega's

Hard werken maar ook gezellig

Bij Unica werken we hard met z'n allen maar maken we ook lol met elkaar. We krijgen genoeg mogelijkheden om onszelf verder te ontwikkelen.

Fijn bedrijfscultuur en goede collega's

Ik ken Unica als een bedrijf waar iedereen graag een stapje extra doet voor zijn klanten en collega's. Bovendien krijg je de kansen om door te groeien en jezelf verder te ontwikkelen terwijl je met leuk werk bezig bent.

Prettige werkgever die waarmaakt wat het belooft!

Unica is een fijne werkgever waar ondernemerschap word gewaardeerd. Mijn manager luistert goed spreekt en waardeert. De collega's zijn over het algemeen erg behulpzaam en echte vakmensen. Dat geeft een prettige werksfeer waar vakmanschap centraal staat.

Pluspunten

vrijheid en ondernemerschap

Minpunten

De installatietechniek is een branche waar het altijd druk is

Dynamisch zelfsturend team

Diversiteit in werkzaamheden, waarbij je altijd kan schakelen met je naaste collega's. Je zit in een zelfsturend team, waarbij je samen bepaald wie welke taken uitvoert en wanneer je in moet springen op een druk moment. Van belang is dat je een hoge werkdruk aankan, aangezien de hoeveelheid werk deels afhankelijk is van het klimaat. Management voorziet je in een disc-analyse, waardoor je jezelf beter leert kennen en beter leert omgaan/communiceren met je collega's.

Pluspunten

Goede CAO

Minpunten

Hoge werkdruk

Slechte werkgever. Vroeger niet, maar nu wel

Onderdrukking, uitbuiting en oplichting zijn de eerste woorden die me te binnen schieten als ik terugdenk aan Unica. Zoveel verloop van klanten en personeel is niet gezond!

Pluspunten

De collega's die er ondertussen bijna allemaal niet meer werken

Minpunten

Storingsdiensten absoluut niet op orde. Houden zich niet aan de ATW

Samenwerkende werkomgeving

Mijn werk bij Unica bestaat vooral uit samenwerken met mijn collega's, wat mij zeer goed bevalt! De sfeer bij Unica is erg goed en iedereen is bereid om je te helpen. Elke dag wordt ik uitgedaagd om meer te leren en het beste in mijzelf naar boven te halen.

Pluspunten

Sfeer

Mooi bedrijf met een goede sfeer en fijn personeel!

Voor een tweedejaars stage HRM bij Unica binnengekomen, waarbij ik heel veel heb mogen leren in zeer korte tijd. Nu na 2 jaar weer terug bij Unica voor mijn afstudeerstage, waarbij ik weer alle mogelijkheden krijg om mijzelf te kunnen ontwikkelen. Het personeel is erg behulpzaam en zijn altijd bereid om je te helpen. Ik krijg de vrijheid om mijn creativiteit de vrije loop te laten en je wordt overal bij betrokken om zoveel mogelijk te kunnen leren. Kortom een heel mooi bedrijf met een goede sfeer en fijn personeel.

Pluspunten

Fijne sfeer, ontwikkelingsmogelijkheden

Goede sfeer

Op dit moment ben ik aan het werk als werkvoorbereider bij Unica. Het werk is erg afwisselend. Hierdoor is een werkdag nooit saai. Er worden grote projecten gedaan wat erg leuk is! Maar wat mijn dag nog leuker maakt is mijn collega’s. We hebben namelijk ontzettend veel lol met zn allen.

Pluspunten

Sfeer

Afwisselende baan met veel vrijheid

Mijn werk is heel erg afwisselend waardoor geen enkele dag hetzelfde is. Daarnaast krijg ik veel vrijheid. Mijn collega's zitten vol goede ideeën en er is altijd tijd voor een dolletje!

Servicedesk

Unica is de weg ingeslagen om vanaf de vestiging Zwolle een Servicedesk op te zetten voor alle vestigingen. Dit gaat met heel veel moeite en strubbelingen. Het management krijgt het niet voorelkaar om een proffecionele Servicedesk op te zetten waardoor het een uitloop van nieuw en ouder personeel is. Er zijn onder de medewerkers veel irritaties. En de vestigingen waar je voor werkt irriteren zich mateloos aan de SD en veel Klanten ook waardoor veel telefoon gesprekken niet leuk zijn. Zelf ben ik blij dat ik er weg ben. De collega’s onder elkaar waren erg gezellig. Mijn tip is kijk verder!

Pluspunten

Ik kreeg goed betaald.

Minpunten

De werkomstandigheden waren goed.

De werkomstandigheden waren goed en het waren aardige collega's.

Pluspunten

goed materiaal om mee te werken

Minpunten

omgeving niet altijd fijn.

Unica BBL

Grote organisatie maar door dat je met een vaste club werkt leer je veel en ben je geen nummertje

geweldig bedrijf met alle mogelijkheden op installatie gebied en scholing

fantastisch bedrijf om te werken heel fijne en close collega's staan volledig achter je , ook bij ziek zijn zeer collegiaal en betrokken bij wat er op de werkvloer afspeelt en bij de mensen thuis....eigenlijk een warme deken

Pluspunten

collegiaal gezellig

Minpunten

niet

Fijne collegas goede sfeer

heb er altijd met plezier gewerkt collegas zijn altijd vriendelijk, goede communicatie,afwisselend werk.Langdurige projecten ontspannen sfeer,leermogelijkheden genoeg.

Pluspunten

gezellige feestjes

Minpunten

stoppen met aanenmen van werk

productieve en gezellige werkomgeving op de werkvloer en in de keet

begin de dag om 7uur 's ochtens, dan volg ik de man waar mee ik die dag samen werk. hij heeft een taak gekregen van de bedrijfsleider en ik help hem bij die taak. Het moeilijkste van de baan was dat het gedeeltelijk onder de grond was en daar was het niet altijd even confortabel.

Pluspunten

vrijdag patatdag, wel zelf betalen. vrijdag middag tijd voor bier.

Minpunten

moet werkkleding van Unica dragen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Unica. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Unica met

Meer informatie over Unica in populaire locaties

• Unica