UMCG

UMCG Reviews

23 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 24 reviews

Samenvatting

Problemen tussen leidinggevende en medewerker dien je zelf op te lossen niemand die je daarbij helpt. Slechte omstandigheden voor de werknemers.

Prachtig ziekenhuis, schitterende uitdagende werkplek met veel uitdaging maar ook met kleine "kanttekeningen"

Prima uitdaging qua werk. Gevarieerd. Genoeg mogelijkheden om carriere te maken. Prettige specialisten (in het algemeen) om mee te werken. Hoge werkdruk (laatste werkplek).Weinig ruimte voor feedback van mensen op de werkvloer naar bedrijfsvoering. Meer transparantie zou beter werken. Teveel werknemers waardoor het massaal wordt en je je wat verloren kunt voelen. Management staat niet altijd achter de mensen op de werkvloer. Soms zijn bedrijfsvoerenden niet capabel. Mijn ervaring was dat er veelal dezelfde collega's zich frequent ziek melden, en daar werd niets mee gedaan.

Leuke werkomgeving die wel een transitie ondergaat

Het EPD valt nu onder een programma, maar dit programma eindigd 2019. Dit wordt onderdeel van het UMCG dus het is afwachten hoe dit alles gaat uitpakken. Maar over het algemeen redelijke ervaring mbt werken in het UMCG. Management kan soms beter, mensen zitten op een bepaalde positie wat niet altijd te snappen is.

Ict

Ik was voor een periode van 1 jaar werkzaam als werkplek ervaring. Heb gehoopt dat ik bij UMCG mag blijven werken, maar jammer genoeg is niet door gegaan.

Pluspunten

ict ervaring opdoen

Minpunten

Geen baan na een jaar werken

oke werkgever. management iets minder.

samenwerking met collegas in het algemeen leuk maar communicatie en management soms choatisch. werd vloer niet dynamisch.

gezellige werkomgeving

Leuke team en duidelijke protocollen. Veel verantwoordlijkheden van je eigen taak, en ook hierop worden aangesproken.

Werkplek die veel initiatief en zelfstandigheid biedt

Interessante omgeving vanwege directe raakvlak met patientenzorg.

Het was een enoverend werkervaring. Het was een Project contract op het gebied van rook-, parkeer- en fietsenstalingbeleid.

Ik hen elke dag contact gehad met patienten en bezoekers die aangesproken moesten worden. Soms kreeg ik moeilijke personen waar ik het op een professionele manier moest oplossen en het ging altijd goed.

Pluspunten

nvt.

Minpunten

n.v.t.

geweldig

er is een hoop te leren in het umcg je krijgt te maken met veel verschillende mensen je weet wat je wel en niet mag als helpende en dat is waar e je strikt aan moet houden tenzij er anders is gezegd en je weet gewoon precies wat je wel of niet aan je collega s hebt een nadeel van het werken in het umcg is dat je werkt met sommige gevallen die heel erg ziek zijn das moeilijk soms maar leer je ook weer een hoop van

Pluspunten

je kan veel verschillende cursussen volgen

Minpunten

veel verdriet soms van zieke mensen

Goede arbeids voorwaarde

Groot bedrijf met veel mogelijkheden. Geeft soms dan wel een wat onpersoonlijk gevoel .

Vacatures van UMCG

Meer vacatures

Prima werkomgeving

Bezig met kwaliteitsverhoging en scholing. Prima sfeer mbt verschillende disciplines. Werkdruk hoog op de afdeling waar ik werk.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Hoge werkdruk, complexe patientencategorie op de afdeling waar ik werk

Heerlijk werk

Mensen helpen, een goed gevoel geven, dan ga Ik met een heerlijk gevoel naar huis

Pluspunten

Genoeg werk

Minpunten

Opgaan in de massa

Een snel ontwikkelende academisch georienteerde afdeling

Een typische dag bij Genetica van het UMCG was: DNA isoleren, dan wel sequensen, PCR voorbereiden voor het sequensen, maar ook voorraadbeheer, sterilisatie etc. Dat ik nog steeds geregeld contact heb met mensen uit verschillende disciplines van Genetica zegt al genoeg. Er zaten geen hoge drempels tussen de lab medewerkers, de staf en de klinische genetica. Het moeilijke aan dit werk is de grote verantwoordelijkheid over de uiteindelijke uitslag. Het moet absoluut helemaal accuraat gebeuren, anders is er een probleem. Dit wordt gelukkig ondervangen met kwaliteitssystemen en houd de mensen scherp. Het leukste hier vond ik toch ook weer de geschikte collega's. Het verdiend alleen niet heel goed in de UMCG CAO, vergeleken met bijvoorbeeld bedrijven. Maar daar had ik niet zoveel moeite mee, werksfeer is veel belangrijker.

Pluspunten

Altijd goed eten in restaurant ''de Brug''

Minpunten

Word soms duur grapje elke dag eten in ''de Brug''

Fijne en prettige leerzame werkomgeving

UMCG, gezellige, vriendelijkheid , leerzame werkomgeving met fijne personeel en collega's. Duidelijkheid, goede verzorging en begeleiding.

Met plezier gewerkt

Verschillend afdelingen gewerkt facilitaire dienst. Ontvangst goederen verzenden goederen binnen het UMCG. Repro werkzaamheden klein teamverband. Fijne collega,s Veel geleerd binnen het UMCG.

Pluspunten

plezierig werken

fijne werktijd

Bij het UMCG was het fijn werken ,fijne sfeer,goede colga"s en mooi werk,dankbaar werk.

Pluspunten

alleen maar positief

Minpunten

geen vaste baan

stage

indrukwekkende stage, maar te hoog gegrepen voor een 1ste ziekenhuis stage

goeie colegiale sfeer

was een mooie baan maar door een reorganisatie contract niet verlengd

Erg gezellig

Een zeer gemoedelijk bedrijf, met een vleugje overheidsinstelling. Een prima werkgever.

productieve en gezellige werkomgeving

Altijd wat te doen..geen dag is hetzelfde! leuke werkplek en gezellige collega's.

Minpunten

Mooie organisatie om in te werken.

Mooie organisatie om in te werken. Goede begeleiding en plezierige werksfeer.

Pluspunten

Werksfeer.

Minpunten

werkdruk, combinatie werk/privé (parttime werken)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UMCG. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

Reviews over UMCG gesorteerd op locatie

• UMCG