Uitzendbureau 65plus

9: Uitzendbureau 65plus reviews van werknemers

Wij werden bij de banden expres slecht gesteund door 65+.

Wij werden erg aan aan ons lot overgelaten er was eigenlijk helemaal geen feedback op mailtjes van ons werd niet gereageerd of nauwelijks. Toen Corona uitbrak was er ook geen bemoeienis van hun terwijl de regels bij de bandenexpress niet deugde, er was geen zeep geen papieren handdoeken. De zeep werd meegenomen door een uitzendkracht. Door de verhuizing naar Houten zijn er verschillende senioren weggelopen mede ook dooreen nieuwe onbekwaam bare chef.

Pluspunten

Paar leuke collega’s

Minpunten

De leiding, die was ondeugdelijk.

20 oktober 2021
Geachte heer/mevrouw,Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij onze opdrachtgever en met ons. Wij nodigen u graag uit voor een gesprek, zodat we dit persoonlijk met u kunnen bespreken. Wanneer u dit graag wilt, kunt een een mail sturen naar info@65plus.nl, dan plannen we een afspraak in.Met vriendelijke groet, team 65plus

Zeer tevreden met 65plus

Leuke collega’s en leuke banen. Werk al een paar jaar voor 65plus kan dit uitzendbureau zeker aanrader voor senioren.

beloningen ver onder bijstands nivo

salaris 10,89 bruto veel te laag zou ook voor 65 plussen minimaal € 13,00 bruto moeten wezen wel leuk gewerkt maar voor de rest uitbuiting

Pluspunten

vrij

Minpunten

lang van huis

25 mei 2021
Hartelijk dank voor uw review en wat leuk dat u het naar uw zin heeft gehad bij de opdrachtgever. Wij horen altijd graag wat goed gaat en waar wij nog aan kunnen werken. Betreft het salaris bouwt u naast het genoemde bruto uurloon ook nog reserveringen op. Deze mogen wij van het NBBU niet in het uurloon vermelden, maar staan wel op uw loonstrook. Uw bruto uurloon valt daadwerkelijk dus hoger uit. Vanaf de AOW-gerechtigde leeftijd gelden er tevens lagere loonheffingsschalen. In verband met de wet Equal Pay hanteren wij dezelfde loonschalen die gebruikt worden bij de opdrachtgever waar u uitgezonden wordt. Wij moeten daarom altijd hetzelfde aan uurloon uitbetalen, gelijk aan een vaste medewerker met dezelfde werkzaamheden. Deze loonschalen zijn vaak opvraagbaar bij het CAO van de opdrachtgever. Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Team 65plus

discriminatie

Ik vind dit uitzendbureau discriminerend over komen voor mensen die net de 60 jaar zijn gepasserd en het ook moeilijk hebben op de arbeidsmarkt.

25 mei 2021
Geachte heer/mevrouw, Uitzendbureau 65plus richt zich op AOW-gerechtigden die juist bij reguliere uitzendbureaus weinig kans maken. Er zijn in Nederland erg veel uitzendbureaus die zich richten op 50- en/of 60-plussers. Net zoals er voor studenten en re-integreerders ook specialistische uitzendbureaus zijn. Met vriendelijke groet, Team 65plus

Onprofessioneel en onprettige werkgever (vestiging Rotterdam)

Als accountmanager aan het werk gegaan bij 65plus. Er was weinig tot geen begeleiding / uitleg want de salesmanager had het druk, geen tijd of gaf soms minimale informatie waar je eigenlijk te weinig aan had. Targets zijn zo samengesteld dat je deze nooit alle drie in een week kan behalen, ongeacht hoe hard je werkt. Onderbouwde kritiek richting de organisatie word niet gewaardeerd en er word weinig gedaan met aangegeven aandachtspunten.

Leuk om nog bezig te zijn

Heb nu mijn eerste werkweek gehad bij een leuk bedrijf. Wou na mijn pensioen nog bezig zijn en dat is gelukt .ik ben blij!!

25 mei 2021
Hartelijk dank voor uw positieve review. Een tevreden uitzendkracht zien wij graag. Team 65plus

Veel leuke vacatures.

ben via 65plus porteir bij een winkelcentrum. erg leuk. mag zelf werktijden bepalen en er is gratis lunch. leuke mensen en nog genoeg tijd over voor mijn hobbies en kleinkinderen.

Pluspunten

vriendelijke mensen goed contact met ze

Minpunten

administratie moet met d ecomputer effe wenne hoor

Een van de betere uitzendbureaus voor senioren

Ik werk nu al een paar jaar voor 65plus naar alle tevredenheid. Ben lekker onder de mensen en ook nog een beetje bezig in het onderwijs waar ik vroeger ook werkte. Als surveillant bij examens moet je wel flexibel zijn om veel diensten te krijgen. Is tot nu toe altijd gelukt. Groetjes, Fred

Een van de betere uitzendbureaus voor senioren

Pluspunten

Aardige mensen

Minpunten

Nog geen kunnen vinden

25 mei 2021

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Uitzendbureau 65plus. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Uitzendbureau 65plus met

Meer informatie over Uitzendbureau 65plus in populaire locaties