U-nited Detachering

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij U-nited Detachering

Wissen
4,7Salaris en arbeidsvoorwaarden

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 6 reviews

Goede werkgever die persoonlijk contact centraal stelt

Ik heb 1,5 jaar met veel plezier via U-nited Detachering gewerkt. Ik heb de kans gekregen om verschillende opleidingen te volgen en mij zo te ontwikkelen binnen de financiële/verzekeringsbranche. U-nited motiveert je als werknemer om opleidingen te volgen en biedt hiervoor erg prettige leermethodes. Als je op zoek bent naar een detacheringsbedrijf waarbij je geen nummertje bent maar persoonlijk contact echt centraal staat is dit de place to be! Het hele jaar door zijn er leuke acties en activiteiten. Bij bijzondere gebeurtenissen, krijg je een kaartje of cadeautje thuisgestuurd met een persoonlijke boodschap. Dit laat zien dat er niet alleen op werkgebied aan je gedacht wordt. Het team van U-nited detachering kan ik omschrijven als hardwerkende en vakkundige mensen. Ook zijn de arbeidsvoorwaarden goed, er is veel mogelijk en salaris is, in vergelijking met andere detacheringsbedrijven, hoger. Al met al zeker een aanrader!

Pluspunten

Persoonlijk contact

Jonge Detacherings club met frisse ideeën.

U-nited detachering is een prettige werkgever met een verfrissende aanpak. Ze denken goed met je mee, ook qua persoonlijke wensen. Ook als gedetacheerden vormen wij een hecht team. Zo hebben regelmatig bijeenkomsten en een heuse spelcompetitie onderling. Gaaf bedrijf om voor te werken!

Pluspunten

Lease auto, bonusregeling, U-nited Awards

Officiële reactie van U-nited Detachering

13 augustus 2019
Bedankt voor deze lovende woorden. Wij blijven investeren in de zaken die jij waardeert bij U-nited Detachering!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij U-nited Detachering. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• U-nited Detachering
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden