U-nited Detachering

Reviews over Management bij U-nited Detachering

Wissen

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 6 reviews

Open, geinteresseerd, meedenkend en benaderbaar

Al vanaf de kennismaking meteen een prettig gevoel bij de bedrijfscultuur en het management. Ze denken erg mee met de stappen in je carriere die je wilt maken, bieden een goed toekomstperspectief en durven te investeren in hun medewerkers Binnen het bedrijf organiseren ze leuke uitjes, een interne competitie en zetten hun medewerkers in het zonnetje bij een leuke aangelegendheid. Ze hebben daarnaast een grote diversiteit aan opdrachten en opdrachtgevers, waardoor je je echt kunt ontwikkelen.

U-nited Detachering is goede werkgever met aandacht

U-nited Detachting heeft voor mij een uitdagende opdracht gevonden binnen de schadebehandeling van een grote verzekeraar. Er is met regelmaat contact over de gang van zaken en er is voldoende aandacht voor mij als werknemer. Wat U-nited Detachering voor mij uniek maakt is dat er op innovatieve wijze veel aandacht gegeven wordt aan de bedrijfscultuur. Dit maakt de sfeer tussen collega's bij de verschillende bijeenkomsten welke worden georganiseerd goed. Een prettige werkgever met goed werkgeverschap.

Pluspunten

Goede mobiliteitsregelingen

Officiële reactie van U-nited Detachering

13 augustus 2019
Fijn om te lezen wat U-nited Detachering voor jou uniek maakt. Wij kijken nu al uit naar de eerstvolgende personeelsbijeenkomst!

Variërende baan in prettige werkomgeving

Elke dag ga ik met een lach op mijn gezicht naar U-nited Detachering. Dat komt door de vrijheid, verantwoordelijkheid en energie die ik krijg van de prettige werkomgeving en gemotiveerde collega's. Mijn band met het management is prettig, omdat er wederzijds respect voor en interesse in elkaar is. Ideeën zijn altijd welkom en er is altijd ruimte voor een goede grap. Het leukste van mijn baan is de variatie in alle marketingactiviteiten die ik oppak. Elke dag is één die ik nog niet eerder heb beleefd.

Pluspunten

Grote variatie in werkzaamheden in prettige werkomgeving

Officiële reactie van U-nited Detachering

13 augustus 2019
Een dag gelachen, is een dag niet geleefd. Leuk om te lezen dat jij het naar je zin hebt. Bedankt voor je review voor U-nited Detachering!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij U-nited Detachering. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• U-nited Detachering
  • Management