U-nited Detachering

6: U-nited Detachering reviews van werknemers

Goede werkgever die persoonlijk contact centraal stelt

Ik heb 1,5 jaar met veel plezier via U-nited Detachering gewerkt. Ik heb de kans gekregen om verschillende opleidingen te volgen en mij zo te ontwikkelen binnen de financiële/verzekeringsbranche. U-nited motiveert je als werknemer om opleidingen te volgen en biedt hiervoor erg prettige leermethodes. Als je op zoek bent naar een detacheringsbedrijf waarbij je geen nummertje bent maar persoonlijk contact echt centraal staat is dit de place to be! Het hele jaar door zijn er leuke acties en activiteiten. Bij bijzondere gebeurtenissen, krijg je een kaartje of cadeautje thuisgestuurd met een persoonlijke boodschap. Dit laat zien dat er niet alleen op werkgebied aan je gedacht wordt. Het team van U-nited detachering kan ik omschrijven als hardwerkende en vakkundige mensen. Ook zijn de arbeidsvoorwaarden goed, er is veel mogelijk en salaris is, in vergelijking met andere detacheringsbedrijven, hoger. Al met al zeker een aanrader!

Pluspunten

Persoonlijk contact

Open, geinteresseerd, meedenkend en benaderbaar

Al vanaf de kennismaking meteen een prettig gevoel bij de bedrijfscultuur en het management. Ze denken erg mee met de stappen in je carriere die je wilt maken, bieden een goed toekomstperspectief en durven te investeren in hun medewerkers Binnen het bedrijf organiseren ze leuke uitjes, een interne competitie en zetten hun medewerkers in het zonnetje bij een leuke aangelegendheid. Ze hebben daarnaast een grote diversiteit aan opdrachten en opdrachtgevers, waardoor je je echt kunt ontwikkelen.

U-nited Detachering is goede werkgever met aandacht

U-nited Detachting heeft voor mij een uitdagende opdracht gevonden binnen de schadebehandeling van een grote verzekeraar. Er is met regelmaat contact over de gang van zaken en er is voldoende aandacht voor mij als werknemer. Wat U-nited Detachering voor mij uniek maakt is dat er op innovatieve wijze veel aandacht gegeven wordt aan de bedrijfscultuur. Dit maakt de sfeer tussen collega's bij de verschillende bijeenkomsten welke worden georganiseerd goed. Een prettige werkgever met goed werkgeverschap.

Pluspunten

Goede mobiliteitsregelingen

13 augustus 2019
Fijn om te lezen wat U-nited Detachering voor jou uniek maakt. Wij kijken nu al uit naar de eerstvolgende personeelsbijeenkomst!

Informeel en professioneel

U-nited Detachering is een betrokken organisatie die zich hard inzet voor iedereen. Iedereen krijgt de aandacht die hij of zij verdient en je voelt dat er kennis en ervaring in huis is. Er wordt kritisch gekeken naar de persoon die voorgesteld wordt bij een opdrachtgever zodat er een perfecte match ontstaat.

Pluspunten

U-nited Awards!

13 augustus 2019
Hartelijk dank voor je review op Indeed voor U-nited Detachering!

Jonge Detacherings club met frisse ideeën.

U-nited detachering is een prettige werkgever met een verfrissende aanpak. Ze denken goed met je mee, ook qua persoonlijke wensen. Ook als gedetacheerden vormen wij een hecht team. Zo hebben regelmatig bijeenkomsten en een heuse spelcompetitie onderling. Gaaf bedrijf om voor te werken!

Pluspunten

Lease auto, bonusregeling, U-nited Awards

13 augustus 2019
Bedankt voor deze lovende woorden. Wij blijven investeren in de zaken die jij waardeert bij U-nited Detachering!

Variërende baan in prettige werkomgeving

Elke dag ga ik met een lach op mijn gezicht naar U-nited Detachering. Dat komt door de vrijheid, verantwoordelijkheid en energie die ik krijg van de prettige werkomgeving en gemotiveerde collega's. Mijn band met het management is prettig, omdat er wederzijds respect voor en interesse in elkaar is. Ideeën zijn altijd welkom en er is altijd ruimte voor een goede grap. Het leukste van mijn baan is de variatie in alle marketingactiviteiten die ik oppak. Elke dag is één die ik nog niet eerder heb beleefd.

Pluspunten

Grote variatie in werkzaamheden in prettige werkomgeving

13 augustus 2019
Een dag gelachen, is een dag niet geleefd. Leuk om te lezen dat jij het naar je zin hebt. Bedankt voor je review voor U-nited Detachering!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij U-nited Detachering. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• U-nited Detachering