Tzorg

Reviews voor Huishoudelijk Medewerker (m/v) bij Tzorg

Huishoudelijk Medewerker (m/v)123 reviews

123 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 288 reviews

Fijne werkgever

Heb het erg naar mijn zin bij Tzorg als thuishulp. Vind het prettig om mensen te helpen hun huis schoon en leefbaar te houden.

Communicatie is waardeloos

Communicatie van werkgever naar werknemer is zeer slecht en van bedrijf naar cliënt is al helemaal waardeloos. De uren die je gewerkt heb halen ze van je rooster af in de hoop dat je het niet doorhebt. De mensen die voor Tzorg werken vanuit kantoor geven niet aan bij werknemer wanneer cliënt is uitgevallen dus daar kom je vanzelf achter als je voor een dichte deur staat. Cliënten krijgen elke week nieuwe hulp ookal geven ze aan dat ze dat liever niet hebben. De afgesproken uren en hulp van de cliënt wordt steeds veranderd zonder dat ze hiervan op de hoogte zijn en dan is het natuurlijk logisch dat de cliënt geschokt is dat je er om 09.00 bent ipv 15. Organisatie geeft niet om de huishoudelijke hulpen en al helemaal niet om de cliënten. al en al is dit een zeer slecht bedrijf en zou ik het afraden om hier te werken. Verbeterpunt: communiceer met je cliënten en werknemers en speel niet met de uren waar de hulp hard voor gewerkt hebben

Pluspunten

Minpunten

Alles

Het is leuk werk maar wordt na een tijdje een sleur

Het is leuk werk je komt onder de mensen maar wordt na een tijdje een sleur steeds en elke keer het zelfde doen gaat vervelen er zit geen uitdaging inZe beloven je dingen en die komen ze niet na ik wil ook graag verder komen en na drie jr gaat het nu wel een beetje vervelen jammer dat het zo gaat maak geen belofte die je niet waar kunt maken

Net gestart

Ik vind het zeer waardevol en dankbaar werk. Het werk is zwaar dat is een feit en je moet ook in goede conditie zijn en blijven anders houdt je het niet vol.

Pluspunten

Dankbaar werk

Minpunten

Nog geen minpunten

Prima bedrijf om voor te werken! Hier gaat men goed om met de werknemers!!!

Ik heb jarenlang met erg veel plezier bij TZorg gewerkt! Helaas werd ik uiteindelijk door ziekte afgekeurd en stopte het dienstverband, maar ik heb zowel tijdens mijn werk, als ook tijdens mijn ziekte erg veel steun gehad aan mijn direkte collega's, cq leidinggevende. In je werk ben je een beetje "eigen baas", want je werkt niet met collega's, maar dat geeft niet. Met jouw cliënten is het meestal erg gezellig, dus dat is zeker mooi meegenomen en goed voor de werksfeer!

Hard werken voor niks

Nou, qua communicatie word er een hoop van je verwacht naast je gewone werkzaamheden, je moet je eigen uren invullen dagelijks ne rooster checken om te kijken of er niks veranderd is en op zondag ochtend ook nog je eigen uren controleren. Met een omzet van 40 miljoen is dit geen zorg bedrijf maar vinden ze het vooral belangrijk om winst te maken! Doe jezelf een plezier en ga ergens anders werken

Pluspunten

Ik heb een collega die wel aardig is aan de telefoon

Minpunten

Ik vind dit hele bedrijf een groot minpunt

Dankbaar werk maar zeer slechte omgang met medewerkers vanuit het bedrijf

Van bedrijfscultuur is er geen sprake. Je werkt volledig zelfstandig. Collega's heb je wel maar ken en zie je niet. Zorgcoördinator is niet veel waard. Zo ook de nieuwe planner. Vaste uren/cliënten worden beloofd maar worden niet waargemaakt. Reden dat ik krijg: er zijn geen cliënten. En dat terwijl er zogenaamd een medewerkers te kort is en er vacatures open staan voor nieuwe medewerkers. Bullshit origanisatie dit. Ik ben hier absoluut niet over te spreken. Het werk zelf is wel heel fijn en dankbaar.

Bij de mensen thuis was gezellig

Never nooit meer salaris 3x ingehouden nooit gekregen wel recht op aangezien ik netjes bij de mensen thuis kwam en mijn werk goed deed kan ik die salaris nog krijgen

Pluspunten

Geen nvt

Minpunten

Salaris niet krijgen

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat er dingen met je salaris niet goed zijn gegaan. Heb je dit al met je leidinggevende besproken en is het inmiddels opgelost? Mocht het nog niet zijn opgelost dan ontvangen we graag je feedback en jouw contactgegevens (naam, telefoonnummer en woonplaats) via communicatie@Tzorg.nl. Wij zullen dan contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Slecht zowel voor werknemer als cliënten

Ik raad het niemand aan!!Heb je eindelijk je draai gevonden na een hoop gebel en gemail...heb je vaste cliënte die het fijn vinden dat je iedere week komt bouw je een band op een vertrouwens band word na 3mnd je contract niet meer verlengt...vraag je naar de reden "over capaciteit" is het antwoord....ga je zoeken naar vacatures waar begint het mee "tzorg zoekt met spoed mensen in je omgeving"....vreemd...geef ik dat aan...nee is standaard bericht...iemand anders belt erheen..."wanneer kun je beginnen"...Zo gaan ze met werknemers om...Cliënte hebben weken geen hulp...waar ik begon zat iemand bij die 9 weken geen hulp(2u.p.w) had....de ander 6 weken geen hulp(6u.p.w).....SCHANDALIG....vakantie krijgen is ook heel moeilijk....en tegelijk krijgen je cliënte waarschijnlijk geen hulp...Vind dit heel erg... cliënte hebben echt gehuild nadat ik ze zelf had ingelicht...want vanuit tzorg zullen ze dit niet doen.Mensen denk na voordat je hier begint en misschien heb je wel geluk(dacht ik eerst ook) Maar toch helaas pech...😢

Pluspunten

Weet ik niet

Minpunten

Slechte communicatie zowel met werknemer als client

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat dit zo gegaan is. Zou je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op.

1 voor alle en altijd alleen.

Je moet zelf je werk doen en regelen. Ze hebben nooit extra uren wanneer je dit wil. Collega's die invallen hebben 9 van de 10 iets negatiefs te zeggen. De mensen zijn fijn daar doe je het voor. Ook niet allemaal, maat niet iedereen is het zelfde

Pluspunten

Eigen tijd in delen Veel vrije tijd

Minpunten

Weinig betaald Weinig contact met bedrijf

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat je je niet geholpen voelt door je collega's Uiteraard hebben wij een graag een prettige werksfeer voor je. Heb je dit al eens met je coördinator besproken? Als je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) naar communicatie@Tzorg.nl mailt dan zorgen we ervoor dat er contact met je wordt opgenomen.

Ziekmelding niet serieus genomen

Tzorg wisselt de laatste tijd veel te vaak van planner en coördinatie. Wat de laatste tijd heel veel tot verwarring leid.Een ander probleem is , als je , je ziek meld niet serieus genomen word.

25 november 2021
Wij kunnen ons voorstellen dat de velen wisselingen niet zo prettig zijn, hopelijk is dit inmiddels opgelost. En werkt het inmiddels ook prettiger daardoor met ziekmelding. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) en bevinding sturen naar communicatie@Tzorg.nl en dan nemen we contact met je op om te kijken wat we kunnen betekenen.

Onverschilligheid naar personeel

Ik heb het maar kort uitgehouden bij zorg, slechte betaling, geeft geen gehoor aan je wensen qua range waarin je wilt werken, geven adressen door die heel ver uit elkaar liggen en waar je dus lang over doet om te komen en wat dan van de tijd van je cliënt afgaat, zijn slecht bereikbaar als je vragen of dergelijke hebt.

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent en daarom maar kort bij Tzorg hebt gewerkt. Heb je deze punten ook met je coördinator besproken? Uiteraard willen wij dat je het naar je zin hebt en hadden we dit graag met je besproken. Als je het fijn vindt als we nog contact met je opnemen dan ontvangen we graag deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) per mail op communicatie@Tzorg.nl.

HR persoon die telefonisch slecht afhandelen...

HR persoon die slecht een telefonische sollicitatie gesprek kan afhandelen, opdringerig, mensen bij gesprek niet op hun gemak brengt.

Pluspunten

Minpunten

opdringerig bij gesprek

12 mei 2021
Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent. Zou je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Chimène

Slechte communicatie

Gewoon hele slecht communicatie tussen de client, de planning en de poetshulp.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Slecht

2 april 2021

heel dankbaar werk

Bij Tzorg werk je helemaal zelfstandig. Soms is dat lastig, want je kunt niet over problemen van het werk met niemand bespreken.

Minpunten

geen doorgroeimogelijkheden

Leuke baan, goed salaris

Ontzettend flexibel werk, goed salaris tegenover de uren die je werkt, zelf je uren bepalen. Met leidinggevende weinig van doen, maar denken opzich wel met je mee. Je moet het vooral met je cliënten zien te redden en als je elkaar eenmaal goed kent gaat dit prima!

Pluspunten

Zelf uren bepalen

Minpunten

Kunt niet heel veel uren maken, 3 huizen per dag is ook vrij zwaar.

Dankbare cliënten

Dankbaar werk. Planning loopt niet altijd goed, maar best begrijpelijk als er veel personeelstekort is. Soms klopt mijn rooster tijd niet met wat de cliënten hebben doorgekregen. Door corona is het wel zo dat veel mensen moeten testen bij minimale klachten en je dan alweer 2 dagen thuis bent voordat de uitslag er is. Dus moet er veel geswitcht worden door de planning. Hoop dat dit na de coronatijd beter loopt. En denk dat hier nu veel bedrijven in de zorg hier last van hebben. Verder ben ik tevreden over Tzorg. 1 ding nog...je contract moet je zelf in de gaten houden, anders word er niet automatisch verlengd. Maar geef je dit aan word dat gelijk geregeld

Pluspunten

Hans is echt een pluspunt, en je mag zelf bepalen hoeveel uur je wil werken, daar word je op ingedeeld

Een bedrijf wat er ook voor ‘t personeel is en rekening met je houd

Werk er met heel veel plezier en waardering van de cliënten en werkgever .

Pluspunten

Uren kunt maken en kunt wisselen

Leuke werkgever

Goeie werkgever prettige werksfeer en staan altijd voor je klaar een luisterend oor

Veel vrijheid en leuke contacten

Het mooie aan de thuiszorg huishoudelijke hulp is dat je veel vrijheid hebt en de cliënten een helpende hand kunt bieden

Pluspunten

Weekenden vrij

Minpunten

Leuk werk bij klanten, onprofessioneel management

Het huishoudelijk werk bij de klanten kan soms fysiek zwaar zijn, maar het is erg voldoenend. De klanten waarderen het werk en het is mogelijk bij vaste adresjes goede banden op te bouwen met de klanten. Erg flexibele uren en afwisselende werkzaamheden. Degelijk loon. Ik heb zelf veel geleerd van de verschillende klanten bij wie ik heb mogen schoonmaken. Ik heb weinig contact gehad met collega's, maar via het online medewerkersportaal kreeg ik positieve indrukken en was het fijn om vragen te kunnen stellen en ervaringen te kunnen delen. Helaas heb ik persoonlijk geen positieve ervaringen gehad met Tzorg zelf. Met name de administratie komt onprofessioneel over: spelfouten, slordigheid, nalatigheid. Ze leken niet goed te zijn in het opstellen van een contract, wat natuurlijk een belangrijk onderdeel is van hun werk. Dit verbaasde mij. Bovendien wordt er niet netjes omgegaan met werknemers met een tijdelijk contract: bij het ondertekenen van het contract erg vriendelijk/ paaien en zelfs aangeven dat het mogelijk zou moeten zijn om het contract te verlengen en dan vervolgens zonder persoonlijk bericht of uitleg het contract niet verlengen. Zorgcoördinatoren moeilijk te bereiken. Je bent voor Tzorg inwisselbaar en ze zullen je even makkelijk ontslaan als dat ze je aannamen, ongeacht van hoe goed je je werk doet en hoe blij klanten zijn met jouw hulp.

Pluspunten

Leuk en afwisselend werk, flexibele uren, degelijk loon, goed contact met klanten

Minpunten

Onprofessionele omgang met tijdelijke werkkrachten, slordigheid van administratie, zorgcoördinatoren slecht bereikbaar

27 november 2020
Bedankt voor je review, maar wat vervelend dat dit zo gegaan is. Zou je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar communicatie@Tzorg.nl? We nemen graag contact met je op zodat we dit verder kunnen uitzoeken. Vriendelijke groet, Sam

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tzorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Tzorg in populaire locaties

• Tzorg
  • Huishoudelijk Medewerker (m/v)