Tzorg

Tzorg Reviews

279 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 281 reviews

Net gestart

Ik vind het zeer waardevol en dankbaar werk. Het werk is zwaar dat is een feit en je moet ook in goede conditie zijn en blijven anders houdt je het niet vol.

Pluspunten

Dankbaar werk

Minpunten

Nog geen minpunten

Nou gezellig is het niet

Ik vindt het jammer dat ik maar 16 uur heb gekregen terwijl mijn contract voor. 24 had en je verdient ook niet echt wel als huishoudelijk hulp

Minpunten

Verdient erg weinig en te weinig uren

Prima bedrijf om voor te werken! Hier gaat men goed om met de werknemers!!!

Ik heb jarenlang met erg veel plezier bij TZorg gewerkt! Helaas werd ik uiteindelijk door ziekte afgekeurd en stopte het dienstverband, maar ik heb zowel tijdens mijn werk, als ook tijdens mijn ziekte erg veel steun gehad aan mijn direkte collega's, cq leidinggevende. In je werk ben je een beetje "eigen baas", want je werkt niet met collega's, maar dat geeft niet. Met jouw cliënten is het meestal erg gezellig, dus dat is zeker mooi meegenomen en goed voor de werksfeer!

Er wordt niet naar je geluisterd

Ik heb aangegeven 8 tot 10 uur te willen werken.Daar wordt helaas niet naar geluisterd. Heb het een paar keer aangegeven, maar elke week moet ik meer werken. Terwijl ik maar een kontrakt van 8 uur heb. Ook moet ik na bijna een jaar bij Tzorg te werken nog steeds invallen. En zie donderdags pas wanneer ik de weer daarop moet werken. Het loon is ook echt te weinig voor het harde werk wat je moet leveren!! Verder zijn de meeste clienten gelukkig wel aardig. En daar doe ik het voor! Ik moet nog wel even nadenken of ik na mjn jaarkontrakt nog wil blijven of op zoek ga naar wat anders. Waar ze wel naar je luisteren

Hard werken voor niks

Nou, qua communicatie word er een hoop van je verwacht naast je gewone werkzaamheden, je moet je eigen uren invullen dagelijks ne rooster checken om te kijken of er niks veranderd is en op zondag ochtend ook nog je eigen uren controleren. Met een omzet van 40 miljoen is dit geen zorg bedrijf maar vinden ze het vooral belangrijk om winst te maken! Doe jezelf een plezier en ga ergens anders werken

Pluspunten

Ik heb een collega die wel aardig is aan de telefoon

Minpunten

Ik vind dit hele bedrijf een groot minpunt

Lage salaris

Na 8 jaar werken 50 cent omhooggevallen gegaan!!!!

Dankbaar werk maar zeer slechte omgang met medewerkers vanuit het bedrijf

Van bedrijfscultuur is er geen sprake. Je werkt volledig zelfstandig. Collega's heb je wel maar ken en zie je niet. Zorgcoördinator is niet veel waard. Zo ook de nieuwe planner. Vaste uren/cliënten worden beloofd maar worden niet waargemaakt. Reden dat ik krijg: er zijn geen cliënten. En dat terwijl er zogenaamd een medewerkers te kort is en er vacatures open staan voor nieuwe medewerkers. Bullshit origanisatie dit. Ik ben hier absoluut niet over te spreken. Het werk zelf is wel heel fijn en dankbaar.

Leuke bijbaan

Je werkt meestal dichtbij huis en je werk word gewaardeerd. Salaris is goed. Alleen heb je soms niet echt tijd voor pauze.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Meestal geen pauzes

7 februari 2022
Dankjewel voor je mooie review! Hopelijk komt het niet te vaak voor dat je geen tijd hebt om pauze te nemen. We raden je aan om dit anders met je leidinggevende bespreken zodat er naar een oplossing kan worden gekeken.

Bij de mensen thuis was gezellig

Never nooit meer salaris 3x ingehouden nooit gekregen wel recht op aangezien ik netjes bij de mensen thuis kwam en mijn werk goed deed kan ik die salaris nog krijgen

Pluspunten

Geen nvt

Minpunten

Salaris niet krijgen

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat er dingen met je salaris niet goed zijn gegaan. Heb je dit al met je leidinggevende besproken en is het inmiddels opgelost? Mocht het nog niet zijn opgelost dan ontvangen we graag je feedback en jouw contactgegevens (naam, telefoonnummer en woonplaats) via communicatie@Tzorg.nl. Wij zullen dan contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Geen aanrader om hier te solliciteren als schoonmaak je passie is.

Zeer grote organisatie, weinig teamgevoel. Betreft alleen schoonmaakwerkzaamheden.Ze noemen de functie thuishulp; je bent geen hulp maar een schoonmaker. De functie thuishulp is veelzijdiger. Je ontvangt veel motiverende email met teksten hoe belangrijk, erg waardevol bent en hoe goed je het doet. Met een warm hart.... Dat is erg attent van ze. Je ontvangt slechts 11,47 per uur voor zwaar huishoudelijk werk.

Pluspunten

Pensioenopbouw Vakantiegeld

Minpunten

Zwaar lichamelijk werk Laag uurloon

19 januari 2022
Heb je bij je leidinggevende aangegeven hoe je het teamgevoel ervaart? Uiteraard hebben wij een graag een prettige werksfeer voor je. Daarom vinden wij het vervelend om dit te lezen. Als je je feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) stuurt naar communicatie@Tzorg.nl nemen we contact met je op om dit verder te bespreken.

Slechte planning

Slechte planning, je werkt niet alleen op een plek en je mag beter niet ziek worden.

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent. Ik wil je adviseren om dit met je je coördinator te bespreken? Als je je feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) mailt naar communicatie@Tzorg.nl, dan nemen we contact met je op om dit te verder met je te bespreken.

Slecht zowel voor werknemer als cliënten

Ik raad het niemand aan!!Heb je eindelijk je draai gevonden na een hoop gebel en gemail...heb je vaste cliënte die het fijn vinden dat je iedere week komt bouw je een band op een vertrouwens band word na 3mnd je contract niet meer verlengt...vraag je naar de reden "over capaciteit" is het antwoord....ga je zoeken naar vacatures waar begint het mee "tzorg zoekt met spoed mensen in je omgeving"....vreemd...geef ik dat aan...nee is standaard bericht...iemand anders belt erheen..."wanneer kun je beginnen"...Zo gaan ze met werknemers om...Cliënte hebben weken geen hulp...waar ik begon zat iemand bij die 9 weken geen hulp(2u.p.w) had....de ander 6 weken geen hulp(6u.p.w).....SCHANDALIG....vakantie krijgen is ook heel moeilijk....en tegelijk krijgen je cliënte waarschijnlijk geen hulp...Vind dit heel erg... cliënte hebben echt gehuild nadat ik ze zelf had ingelicht...want vanuit tzorg zullen ze dit niet doen.Mensen denk na voordat je hier begint en misschien heb je wel geluk(dacht ik eerst ook) Maar toch helaas pech...😢

Pluspunten

Weet ik niet

Minpunten

Slechte communicatie zowel met werknemer als client

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat dit zo gegaan is. Zou je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op.

1 voor alle en altijd alleen.

Je moet zelf je werk doen en regelen. Ze hebben nooit extra uren wanneer je dit wil. Collega's die invallen hebben 9 van de 10 iets negatiefs te zeggen. De mensen zijn fijn daar doe je het voor. Ook niet allemaal, maat niet iedereen is het zelfde

Pluspunten

Eigen tijd in delen Veel vrije tijd

Minpunten

Weinig betaald Weinig contact met bedrijf

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat je je niet geholpen voelt door je collega's Uiteraard hebben wij een graag een prettige werksfeer voor je. Heb je dit al eens met je coördinator besproken? Als je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) naar communicatie@Tzorg.nl mailt dan zorgen we ervoor dat er contact met je wordt opgenomen.

Ziekmelding niet serieus genomen

Tzorg wisselt de laatste tijd veel te vaak van planner en coördinatie. Wat de laatste tijd heel veel tot verwarring leid.Een ander probleem is , als je , je ziek meld niet serieus genomen word.

25 november 2021
Wij kunnen ons voorstellen dat de velen wisselingen niet zo prettig zijn, hopelijk is dit inmiddels opgelost. En werkt het inmiddels ook prettiger daardoor met ziekmelding. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) en bevinding sturen naar communicatie@Tzorg.nl en dan nemen we contact met je op om te kijken wat we kunnen betekenen.

Slecht geleid bedrijf met slechte beloning.

Werk bij cliënten is dankbaar werk. Vast contract krijg je niet. Contact met leidinggevenden is zeer slecht. En je mag absoluut niet ziek zijn. Planning is vaak een chaos. Geen aanrader dit bedrijf.

Pluspunten

Geen.

Minpunten

Veel.

25 november 2021
Heb je bij je leidinggevende aangegeven hoe je de communicatie ervaart? Uiteraard hebben wij een graag een prettige werksfeer voor je. Daarom vinden wij het vervelend om dit te lezen. Je mag eventueel deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op.

Onverschilligheid naar personeel

Ik heb het maar kort uitgehouden bij zorg, slechte betaling, geeft geen gehoor aan je wensen qua range waarin je wilt werken, geven adressen door die heel ver uit elkaar liggen en waar je dus lang over doet om te komen en wat dan van de tijd van je cliënt afgaat, zijn slecht bereikbaar als je vragen of dergelijke hebt.

19 januari 2022
Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent en daarom maar kort bij Tzorg hebt gewerkt. Heb je deze punten ook met je coördinator besproken? Uiteraard willen wij dat je het naar je zin hebt en hadden we dit graag met je besproken. Als je het fijn vindt als we nog contact met je opnemen dan ontvangen we graag deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) per mail op communicatie@Tzorg.nl.

Flexibel en meedenkend

Bij persoonlijke omstandigheden wordt er altijd meegedacht naar een oplossing. Dit heb ik altijd heel prettig ervaren en hierdoor zou ik dit bedrijf zeker aan andere aanraden.

25 november 2021
Wauw, bedankt voor deze review! Dit is hoe we graag te werk gaan en waar we ten alle tijden naartoe streven.

Slechte communicatie/ Slecht management

Van de communicatie in het bedrijf, de communicatie naar cliënten en de communicatie naar mij is weinig goeds te zeggen. Zelf heb ik epilepsie en hierdoor heb ik vele zorgen en dingen waar ik me druk om maak. Bij Tzorg werd hier amper naar gekeken niet totdat ik na anderhalve maand elke keer dat er een fout was gemaakt geklaagd had werden er duidelijke veranderingen gemaakt. Ook de aanvraag van verlof gaat niet goed. Vanuit Tzorg is er weinig communicatie met jou maar ze verwachten dat jij wel altijd met hen communiceert. Het is wel fijn dat je vaak bij ouderen die niet alles zelf meer kunnen komt werken wat ik wel fijn vond. Daarnaast had ik wel een bovengemiddeld salaris.

Pluspunten

Goed salaris, geen sollicitatie gesprek, rustige werk omgeving

Minpunten

Erg slechte communicatie

25 november 2021
Excuus dat wij dit zo laat pas lezen. Heb je bij je coördinator aangegeven hoe je de communicatie ervaart? Uiteraard hebben wij een graag een prettige werksfeer voor je. Daarom vinden wij het vervelend om dit te lezen. Je mag eventueel deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) ook sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op.

HR persoon die telefonisch slecht afhandelen...

HR persoon die slecht een telefonische sollicitatie gesprek kan afhandelen, opdringerig, mensen bij gesprek niet op hun gemak brengt.

Pluspunten

Minpunten

opdringerig bij gesprek

12 mei 2021
Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent. Zou je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Chimène

Slechte communicatie

Gewoon hele slecht communicatie tussen de client, de planning en de poetshulp.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Slecht

2 april 2021

heel dankbaar werk

Bij Tzorg werk je helemaal zelfstandig. Soms is dat lastig, want je kunt niet over problemen van het werk met niemand bespreken.

Minpunten

geen doorgroeimogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tzorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Tzorg