Twente Milieu
Je werd er op alle fronten ingezet. Ik reed zowel in een Vrachtauto, als een zijlader, maar in de weekenden was ook te vinden op het afvalbrengpunt in Hengelo of Oldenzaal. Was er wel gezellig, alleen de druk was wel hoog qua hoeveelheid containers en het wisselen van de route.
Maken misbruik van je en waardering is er niet. Vele uitzendkrachten worden met een lulsmoes de laan uit gestuurd.
Geen goede voorbereiding op de functie die je gaat doen. Als chauffeur/ beladers krijg je slechte instructies. Route krijg je op een platte grond van 2004 en is vaak niet duidelijk. Je krijgt elke dag andere beladers op de auto die geen instructie hebben gehad. Mensen hebben geen VCA en spelen met de veiligheid. .
Pluspunten
Je bent op een dag in de week na, voor 16.00 uur binnen als alles goed gaat.
Minpunten
Geen duidelijke werk instructie, elke dag is een verassing.
een sociaal bedrijf met fijne collega's en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Je zit de hele dag in het druke verkeer.. Smalle straatjes te rijden dat vind ik een leuke uitdaging.. alleen ik werk via de dcw bij twente milieu.. En kan niet verder.. ik heb ervaring met de zijlader achterlaten.. een tijd in de werkplaats als monteur geweest.. en prettige colega''s om mee te werken..1
Pluspunten
Goede werk sweer..
Minpunten
Geen kans als dcw'er verder door te stromen.. en teveel uitzendkrachten..
Bij Twente Milieu heb ik mijn eerste werkervaring opgedaan. Ik heb hier gewerkt aan diverse projecten op het gebied van data analyse en beveiliging en daarnaast verschillende administratieve/rapportage klussen. Hierbij heb ik gewerkt met een aantal software applicaties. Zo heb ik het bedrijf in een korte tijd leren kennen en ontdekt wat ik leuk vond en wat minder leuk. Nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Sporten met collega's
Minpunten
Weinig carrière perspectief
Werkzaam in het magazijn en zorg voor artikelen en producten welke nodig zijn voor het repareren van alle vervoersmiddelen en landbouwwerktuigen in de gemeente Enschede en andere filialen.
Met veel plezier heb ik gewerkt al beader. Lekker in de buitenlucht en fysiek bezig zijn, daarnaast is het werk de ideale manier om de weg te leren kennen tijdens de afvalroutes
Pluspunten
prettige werksfeer, gezond eten bedrijfskantine
Minpunten
niet van toepassing
elke dag is weer anders maar je leert de vaste klanten wel kennen,fijne collega,s
Pluspunten
Minpunten
geen salaris maar met behoud van uitkering
Bekijk meer reviews over Twente Milieu