Tuincentrum De Bosrand

Tuincentrum De Bosrand Reviews

Vanaf het begin ga ik met heel veel plezier naar mijn werk. Elke dag is anders en er is altijd veel te doen, wat ik persoonlijk erg fijn vind. De tijd vliegt voorbij door de diverse werkzaamheden maar ook door de sfeer in het team, altijd gezellig. Ook de waardering die wordt uitgesproken vanuit de familie is heel fijn, dat geeft je nog meer plezier in het werk. Ik raad het zeker aan om te solliciteren bij De Bosrand als er een functie open staat.
Een leuk team met veel afwisseling door de seizoenen heen. Een familiebedrijf met meerdere vestigingen en mogelijkheden.
Pluspunten
Groot team, buiten werken
Minpunten
Lange werkdagen
Veel afwisseling in de producten met de verschillende seizoen en werkzaamheden. Ieder seizoen zijn er andere planten en presentaties. De dagen vliegen voorbij als het druk is. Heerlijk om te werken in het groen. Het helpen van klanten geeft veel voldoening. Een tuincentrum is vaak een uitje en dus blije klanten. Er heerst een fijne werksfeer waar hard gewerkt wordt met het hele team. Eigen inbreng en initiatief wordt gewaardeerd.
Pluspunten
contact met klanten, werken in het groen, afwisseling in werk en producten
Minpunten
seizoensdrukte
Wanneer je privé omstandigheden heb word je daar scheef op aangekeken. Leidinggevende/werkgever erg chagrijnig en totaal geen interesse in zijn/haar personeel.
Minpunten
Langer doorwerken zonder dit te overleggen
Het filiaal in Alphen heeft onderling een slechte werksfeer. Als je stylist bent ben je verplicht ook kassa werk te doen, tenzij je konten likt en begint te huilen (andere collega's). Collega's praten negatief en roddelen onderling. Slecht betaalde baan en geen reiskostenvergoeding.
Geen leuke sfeer om in te werken en geen fijne leidinggevenden.
Ik ga altijd met erg veel plezier naar mijn werk toe. Het is een goed bedrijf waar een gezellige werksfeer is. De dagen zijn het leukste als het er druk is. Dan kan je lekker door met werken en gaat de tijd erg snel! Daarnaast heb je erg veel klantencontact en dat vind ik persoonlijk leuk!