Tui Group

Reviews voor Medewerker Reisbureau (m/v) bij Tui Group

Een gezellige werkomgeving met leuke klanten. Collega's die erg bereidwillig waren mij de verschillende systemen uit te leggen. Ook de leidinggevende(n) waren erg aardig en behulpzaam. Jammer dat deze winkel ging sluiten en het een beetje een sluitstuk werd wat betreft de energie die erin werd gestoken. Ik had een tijdelijk contract maar mocht toch op een cursus. Over het algemeen vind ik TUI een erg goede werkgever ook omdat het bedrijf constant aan het vernieuwen is en zeker met zijn tijd meegaat.
Pluspunten
behulpzame collega's en cursus volgen
Iedere werkdag is het weer een verrassing wat er komen gaat. Zo ben je de ene keer bezig met standaard pakketreizen te boeken en de andere keer een uitdagende maarwerkreis aan het samenstellen. Er heerst een informele werksfeer waarbij eigen inbreng goed mogelijk is. Je runt met je collega's je eigen vestiging en dit zorgt voor veel betrokkenheid. TUI is reisbureau en reisorganisatie in één, je werkt dus niet alleen voor een reisbureau maar bent ook gelijk servicepunt voor internet- en callcenterboekingen. Dit maakt het werk nog veelzijdiger!
Pluspunten
Uitgebreid product/assortiment, reisbureau en reisorganisatie in één, sfeer
Minpunten
Reisbureau cao
  1. Medewerker Reisbureau (m/v)