Tui Group

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij Tui Group

De dag kan eentonig zijn na een tijdje als je alleen maar aan de telefoon zit. Daarbij kan je ook alleen maar klanten krijgen of alleen maar reisbureaus. Er wordt met verschillende systemen gewerkt waardoor je moet opletten of je het wel goed invult.
Je wordt na je training aan je lot overgelaten door leidinggevenden en collega's
Het is een erg uitdagende functie. Het belangrijkste is om de klanten tevreden te houden.
De dag begint met de verdeling van de e-mails die je samen met je collega's beantwoordt en afrond. Het team bestaat uit 13 collega's. Waar ik samen met 5 andere collega's verantwoordelijk voor ben is het product "overland". Dus alle bestemmingen die bereikbaar zijn met een bus,trein of auto. Dit binnen Europa. De werkzaamheden bestaan uit het oplossen van problemen die voor of tijdens vertrek spelen. Je hebt contact met reisbureau medewerkers maar ook met de particuliere klant. Het moeilijkste,maar ook meest uitdagende, is als er een probleem ter plaatse ontstaat en je dit voor de klant moet oplossen. Het leukste is dat je een tevreden klant hebt en alles is opgelost.
  1. Medewerker Klantenservice (m/v)