TU Delft

39: TU Delft reviews van werknemers

39 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 42 reviews

Excellent university and good benefits

Great university and good professors. Top research. Good salary for a PhD.

Productive and pleasant work environment

TU Delft offers a great environment for research and teaching.

Pluspunten

Plenty of flexibility

Minpunten

Most of the colleagues are nerds

Ottimo ambiente di lavoro

Ambiente di lavoro moderno ed efficiente, professionale e dinamico.

Leuk en innoverend bedrijf om voor te werken met goede secondaire arbeidsvoorwaarden

Na bijna 22 jaar bij de TU Delft te hebben gewerkt ben ik bij de Universiteit in Leiden gaan werken. Na 12 jaar als receptionist te hebben gewerkt was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik vond het een leuk en leerzaam bedrijf maar wel af en toe nog een achterhaald beleid en aan de andere kant heel vooruitstrevend en innoverend qua ontwerpen zoals de auto en boot op lichtenergie ontwikkelen. Met name een achterhaald beleid bedoel ik mee dat het allemaal lang duurt voordat er beslissingen worden genomen over bepaalde zaken. En dat werkt nogal wat irritatie op met name als je uit de particuliere sector komt waar men met korte lijntjes werkt. Juist omdat er beslissingen door diverse personen moeten worden genomen duren sommige beslissingen te lang voordat ze uitgevoerd worden. Maar ik heb er 22 jaar met veel plezier gewerkt en kan het aanbevelen om er te gaan werken om ervaring en kennis op te doen en de secondaire arbeidsvoorwaarden zijn top en je wordt gewaardeerd over het algemeen door collega's en leidinggevenden.

Pluspunten

goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

duurt (te) lang voordat er beslissingen worden genomen door de directie

Leuke collega's en baas/begeleider

Zeer professioneel en goede proefopstellingen. Je krijgt alles wat men nodig heeft om het werk naar behoren te voeren.

Een gezellige werkomgeving

Het werken bij de TU Delft is voor mij het mooiste wat er in mijn werkbare periode is geweest (51 jaar)

TU Delft: pretenties in een provinciestadje

Met een beetje zelfrespect ga je hier niet werken.

Leuk

Leerzame stage, tijd ging snel en ik vond het enorm gezellig

Inspirerend en uitdagend

Als technische universiteit heeft de TUD een verantwoordelijkheid om vooruit te streven en up-to-date te blijven met de ontwikkelingen in het bedrijfsleven. Dit is zeker van toepassing, nu meer dan ooit, aangezien er oude rituelen en manieren van doen vervangen worden met nieuwe methodes en aanpakken. Het vergt misschien een algeheel wat jongere organisatie om aantrekkelijker te zijn voor starters.

prettig en vriendelijk bedrijf

Ik werk inmiddels al twintig jaar binnen deze organisatie, eigenlijk meestal wel met veel plezier. Ik heb ook op diverse afdelingen kunnen werken en zo veel ervaring opgedaan met verschillende werkzaamheden. Ik heb veel collega's, met de meeste heb ik een goed informeel contact.

Retours d'expérience

Ce séjour d’études m’a permis de développer ma technique du dessin, mon style, ma sensibilité et la manière de mettre un évidence l’usage. Acquisition de compétences techniques indispensable au designer transport

Pluspunten

Qualité de l'enseignement, l'ensemble des infrastructures, l'ambiance générale

Goed

Fijne en leerzame werkomgeving. De begeleiding en ondersteuning is goed.

Fijne werkomgeving, leuke collega`s

Binnen de TU Delft is het een prettige werkomgeving, geen dag is hetzelfde. Diversiteit binnen de afdelingen en hele fijne collega`s. De Tu delft is een semi overheid instantie, waar zaken veelal langzamer verlopen dan commerciele bedrijven.

Pluspunten

Flexibele organisatie

Minpunten

Verspilling van Talent

Prettige werkomgeving

Begonnen als communicatie-assistent en uiteindelijk doorgegroeid tot medewerker. De mogelijkheid gekregen om veel te leren op het gebied van schrijven, website ontwerp, CMS en het maken van communicatieplannen. Open cultuur waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten.

Huismeester was een leuke en drukke baan wat ik met veel plezier heb gedaan.

Ik wil graag nog wat doen, ik altijd gezellig gewerkt met collega's en studenten en had een fijne Decaan boven me waar ik goed mee kon praten over het werk wat ik deed als Huismeester. Ik begon om 8.30 en deed gelijk een controle ronde door het gebouw daarna mijn email te lezen wat er me te wachten stond was altijd leuke dingen .Ik werd altijd wel gebeld voor iets ,wand ik was er voor iedereen. Altijd vriendelijk zijn en blijven al was dat wel eens moeilijk met de studenten. De baan was niet moeilijk maar leuk. Met mensen omgaan of ze nou student of Hoogleraar zijn

Pluspunten

gezelligheid onder de collega''s

Minpunten

slecht luisteren naar het personeel.

Papieren tijger

Fijne werkomgeving maar enorm bureauratisch. Doen vermoeden dat het fijn werken is maar iedereen bemoeit zich met alles. Kan niets voor elkaar krijgen zonder uitgebreid en veelvuldig overleg en vergaderen. Krijg geen tijd om kennis te maken met de onderzoeken en de mooie projecten. Tijd wordt verspeeld met praten en administreren.

Pluspunten

Omgeving

Minpunten

Burocratisch

Muy buena

Valoran al estudiante, se le considera un trabajador mas, disponibilidad de los jefes y superiores, competitividad

Zeer prettige, aangename werksfeer.

Ik ben hier met veel plezier werkzaam geweest.Jammer dat mijn project voortijdig werd beëindigd i.v.m. interne bezuinigingen indertijd.

Pluspunten

Vriendelijke, prettige werksfeer.

Minpunten

een utidagende werk met weinig toekomst

Een typische dag op het werk van PhD researcher is hectic. Ik heb geleerd heb dat als je blijf doorwerken, je werd uitgebuiten. De directie is apathic. Je leer veel technische dingen maar toch blijft in de baanmarkt niks waard. De collega's zijn meestal butienlanders met wenig interesse in nederlandse cultuur en taal. Het moeilijkste van de baan is hoe je met je baas omgaat. Hij is zeer onder druk en dan hij maakt jou ook druk. Het leukste van de baan vind ik de nieuwe technologie die leert.

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

uitbuiten

Inspirerende werkomgeving

Actief faciliteren in een jong team onderverdeeld in dienstverlening (FM) en beheer & onderhoud (B&O). Geen dag is hetzelfde en er zullen altijd uitdagingen op je pad komen. Ik heb veel geleerd over facilitaire strategieen en de uitwerking hiervan. Hierbij moet gedacht worden aan welke richting het facilitaire bedrijf van de TU Delft (FMVG) naar toe wilt. FMVG past bijvoorbeeld een operational excellence strategie toe (bron. Traecy & Wiersema). Dit blijkt uit het aanbieden van een producten diensten catalogus (PDC). Operational Excellence zegt eigenlijk heel goed te zijn in hetgeen wat zij aanbieden, producten & diensten die opgenomen zijn in de PDC. De directie stelt deze strategie vast en besteedt dit vervolgens uit naar de operationele werkvloer om het ook daadwerkelijk geimplementeerd te krijgen. Dit is in een organisatie als de TU Delft vaak een lange en lastige weg. Veranderingen aanbrengen wordt daarom als moeilijk ervaren. Hierbij zie je dat de directie vaak al te ver is in het uitwerken van plannen, terwijl de werkvloer nog bezig is met omschakelen. Collegae zijn er in alle leeftijdscategorien. Zeker de laatste jaren is FMVG gegroeid in jonge leeftijdsgenoten. Dit brengt een frisse wind met zich mee en ook de eerder benoemde veranderingen verlopen bij jong persooneel soepeler. Het moeilijkst van deze baan vind ik toch de dynamic. Het continu omschakelen bij werkzaamheden terwijl het een nog niet af is, gaat tegen mijn natuurlijke principes in. Ik ben erg geordend en houd van structuur in mijn werk. Om deze reden ben ik de laatste tijd voornamelijk bezig -

Pluspunten

secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

logge organisatie

het was leuk werk tijd leuke mensen was egt supper in de keuken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TU Delft. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over TU Delft per locatie

Meer informatie over TU Delft in populaire locaties