TSC Crowd Management

TSC Crowd Management Reviews

Top georganiseerd landelijk evenementen security bedrijf.
Pluspunten
Veel werk locatie.
Minpunten
Een heel prettige en ook leuke gezellige sfeer en collega's , leuke werkzaamheden en voornamelijk de evenementen zijn leuk om te doen en om daarbij ook voor te werken samen met de collega's .
Pluspunten
Altijd leuke evenementen, en vooral samenwerken met de leukste, en het gezelligste collega's, en verschillende inhuur partijen .
Na een opleiding van een aantal weken had ik eindelijk de theorie behaald om te beginnen met werken, en heb 1 avond kunnen werken. Toen werd vanwege de Corona-epidemie alle opdrachten stilgelegd. Ik kan dus moeilijk een goede review geven, maar de ervaring die ik zover heb opgedaan is positief.
Begonnen in november 2019 bet contract voor bepaalde tijd, toen kwam de corona crisis dit jaar en werd ik gewoon aan de kant gegooid door de werkgever! geen financiële hulp (ze gaven als reden ja je werkte te kort bij ons) toen heb ik in februari contact gezocht met de directie (heb 4 verschillende mensen gemaild) we zijn nu eind Mei en ik wacht nog steeds op een reactie. uiteindelijk is mijn contract voor bepaalde tijd verlopen, en die ontdekte ik zelf omdat ik opeens geblokkeerd was van de personeel's website, geen bericht over me contract niks, geen woord. heb nog nooit zo een slecht bedrijf gezien tegenover zijn personeel. vreselijke ervaring! in crisis tijd heb je ze het hardst nodig en zijn ze nergens te vinden.
Heel divers werk. Gezellige sfeer binnen het team met vele collega's.
Werkzaam 2015 tot 2018. Geen doorgroei geen vaste contract. Politiek vriendjes. Onprofessioneel vaste medewerkers. Sommige hebben relatie met elkaar op het werkvloer. Slecht management & planning. Aanhangers van Geert wilders. Racistische tegen over buitenlandse collega's. Slechte bedrijf en directeur lage lonen
geweldig werken bij verschillende evenementen en festivals heel leuk werk
Leuke collega's korte lijnen voor mijn een goed bedrijf.
Pluspunten
Saamhorigheid
Ik heb bijna 2 jaar voor dit bedrijf gewerkt, ik heb er veel geleerd. Leuke concerten en evenementen meegemaakt, maar toch ben ik voor een reden vertrokken.. Er zijn leuke posities zoals standby of bij het podium staan, maar dit moet je gegund worden door de teamleider of project leider en die zetten vaak hun vrienden op goede posities. Als je een vaste positie heb moet je soms de hele dag bij een hek of ingang staan, je wordt opzicht wel afgelost om even snel te pauzeren maar dat kan soms lang duren. Lange reis tijden ik woon in Amsterdam en soms moest ik helemaal in Rotterdam of Eindhoven werken, soms moest je wel want ze hadden niks anders in de buurt gelukkig had ik een auto want anders moet je carpoolen of met ov en diensten zijn vaak tot laat. Sommige collega's en leidinggevenden zijn asociaal en onvriendelijk en ik werd een aantal keer naar gediscrimineerd. Ook krijg je te maken met vervelend en agressieve bezoekers. Het is ondankbaar werk! het bedrijf denkt alleen aan hun eigen zak ze verdienen tussen de 25 - 40 p.u voor elke beveiliger of service medewerker. En ze geven je 9 euro p.u om op te leven. Toch is als niet negatief er zijn vriendelijke collega's en bezoekers. En zoals ik zei je krijgt de beste concerten, festivals te zien. Wellicht leuk als tijdelijk werk maar geen carrière. Of vast werk.
Pluspunten
Leuke concerten zien
Minpunten
Slechte salaris, asociaal collega's, vaste posities
Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij TSC. Goed geregeld en fijne collega’s
Pluspunten
Gratis eten als je laat werkt
Minpunten
Laat werken
Goede samenwerking met de directe collega's, goede communicatie. Je wordt goed geïnformeerd.
Als evenementenbeveiliger werk je bijna altijd met gasten die genieten. Dat geeft mij veel energie en de kans van mijn werkdag een feestdag te maken. Dat komt ook omdat in de uitvoering de collega’s en leiding werken als één team die zin hebben de opdracht top in te vullen. Soms sta je op een minder leuke positie. Ik heb in de jaren geleerd ook daar positief naar te kijken. Immers waar je ook verantwoordelijk voor bent tijdens een opdracht draag je bij aan de veiligheid van mensen. Werken bij TSC betekent werken in lokaties als Ziggodome, Afas Live, Arena, RAI, Thialf en GelreDome. En ‘s zomers op festivals als Pinkpop, Lowlands, Zand en heel veel iets kleinere. Ik heb als intussen 60 jarige heel veel concerten mogen doen. Guus, André Hazes, Marco Borsato, U2, Beyonce, Ed Sheeran, Elton John, Kiss, Harry Styles, Muse, Adam Lambert & Queen en heel veel andere. En mooie projecten als Sail, Vrienden van Amstel Live, The Passion, Bevrijdingsconcert ad Amstel, Postcodekanjer en openstelling Koninklijk paleis. Ik werk er voor mijn plezier, en zo moet je er ook naar kijken! TSC WE LOVE CROWDS
Pluspunten
Maaltijden op lange diensten, doorbetaalde pauze, superleuke opdrachten, collegiale sfeer, planning
Minpunten
cao
Ik doe dit werk nu bijna een jaar en ga nog steeds met heel veel plezier naar mijn werk. Het is afwisselend, je ziet veel concerten en evenementen en je bent veel met verschillende mensen in contact wat het nooit saai maakt. Wat ik vooral heel fijn vind aan TSC is dat ze je zien als persoon en niet als nummer. Tijdens mijn sollicitatie werd heel nadrukkelijk gezegd, we kijken niet naar leeftijd, maar naar jou als persoon. Ik ben 47 jaar en leer nog steeds nieuwe dingen bij TSC. Ik vind het een top werkgever en ik hoop dat ik nog heel lang voor ze mag werken!
Pluspunten
Ze kijken naar jou als persoon, het is afwisselend, je bent met veel verschillende mensen in contact van over de hele wereld.
Minpunten
Dat kan ik niet bedenken.
Volgende week 20 jaar in vaste dienst meer hoef ik niet te zeggen 😀
Pluspunten
Minpunten
Lange diensten
Je gaat werken bij de leukste optredens, concerten en festivals. Let er wel op dat dit bijna altijd betekend dat je op statische posities staat. Gedurende 8 tot 15 uur (bij pinkpop bijvoorbeeld). Daartegenover staat dat pauzes vaak doorbetaald zijn, en dat eten en drinken meestal geregeld zijn. Het operationele management heeft een goede en frisse verandering doorgaan. Arbeidsomstandigheden kunnen afhankelijk van verwachting bij het bedrijf tegenvallen.
Pluspunten
Vaak is eten geregeld en doorbetaalde pauze
Minpunten
Statische posities, weinig afwisselling werkzaamheden en geen toeslagen onanks onregelmatigheid van het werk.
Ik werk nu in mijn 8ste jaar bij TSC, en zeker niet zonder reden. Een goede sfeer, informele omgang en hoge standaard maken elke klus weer interessant. Daarbij de mogelijkheid je ambities binnen het bedrijf te ontplooien zorgen ervoor dat je zelf je route binnen TSC kunt bepalen.
Ik ben een MEGA muziekfan! En doe dit als bijbaan naast mijn studie. Heb inmiddels alle grote artiesten gezien; Madonna, Anouk, Beyonce, Live, U2, Drake, Broederliefde, Paul Simon, Elton John, Bluf, Marco Borsato, Coldplay, Rianna, Ed Sherhan, Celine Dion..... Ik werk elke jaar bij: Lowlands, Pinkpop, Dominator, Masters of Hardcore..... Doe concerten in Ziggo Dome, AFAS, Arena, Gelredome, Ahoy en beursen in de RAI Amsterdam..... Echt super afwisselend werk en betaalt veel beter dan de bijbanen van mijn klasgenoten (komt ook door de reis en km vergoeding). Ik ben begonnen als servicemedewerker en heb op kosten van TSC de ESO opleiding gedaan. Werk nu ook als beveiliger. Had ik nooit verwacht, maar dat is echt super relaxed werk! :-) Ik geef nu ook soms leiding als groepsleider.
Pluspunten
gratis naar evenementen, op tijd je geld, eten+drinken goed geregeld, sfeer onder collega's
Minpunten
soms saaie posities
Bij TSC Crowdmanagement heb ik vanaf het begin de mogelijkheid gekregen om professioneel te groeien en heb ik al vele jaren te maken met prettige , leergierige en attente en betrokken collega's. Dat maakt er mogen werken een unieke belevenis en dan heb ik het nog niet eens over alle geweldige evenementen waar je aanwezig mag zijn !
Pluspunten
cursussen ; uitstekende ondersteuning en verzorging ; afwisseling van werkzaamheden en evenementen
Minpunten
Niks te klagen
het werk als service medewerker is erg leuk en afwisselend. Er zijn veel evenementen waar je kunt werken en elke dag is altijd weer anders. Zeker als student raad ik het aan om als bijbaan te hebben!
Pluspunten
Leuke en afwisselende klussen
Event: Er zijn veel leuke collega’s op de werkvloer waarvan je veel kan leren. Samenwerking op de werkvloer is prima en er wordt pauze gegeven en gerouleerd waar en wanneer mogelijk. Heb je vragen, dan zijn er altijd collega’s om je heen die je kunnen helpen. Object: Ik ben van mening dat er meer uit te halen valt dan er nu gebeurd. De communicatie ligt op een laag pitje richting de medewerkers op de werkvloer. Het is daardoor duidelijk te zien dat TSC de focus heeft gericht op de evenementen. Dit kan beter, maar er zal enigszins in geïnvesteerd moeten worden in de object medewerkers. De professionaliteit is er, maar er wordt weinig naar omgekeken. De communicatie kan hier en daar nog wel verbeterd worden, maar geen bedrijf is perfect. Al met al, een goede werkgever, vooral als bijbaantje/hobby.
Pluspunten
Betalen op tijd, veel variatie voor events op toplocaties en leuke collega’s op de werkvloer.
Minpunten
Soms lange dagen, maar daar kies je natuurlijk zelf voor, communicatie kan verbetert worden.
Laten eigen personeel zoals mij met een 0 uren contract (hondengeleider) thuis zitten en huren duur externe mensen in. Daar heb je je o.a. Kerst en oud en nieuw voor uitgesloofd. Ergste is dat ze ook nog na een half jaar een telefonisch onderzoek doen waarom je bent weggegaan bij hen. Want er lopen veel mensen weg bij tsc.....en weet je wie t onderzoek deed???? De planning van TSC die jou thuis heeeft laten zitten en duur heeft ingehuurd. Wat een organisatie. Om serieus te nemen?? Succes met je beslissing.
Pluspunten
Loon altijd kloppend en op tijd
Minpunten
Slechte planning en info. Geen serieus aanspreekpunt voor de hondengeleiders.
Wat jammer dat wij onvoldoende werk voor je hebben kunnen vinden. We zijn als organisatie constant bezig met verbetering, zo ook op gebied van begeleiding en planning. Bij deze willen we je graag uitnodigen om te verkennen of wij weer kunnen samenwerken.Met enthousiaste groet, Neeltje