Trition

Reviews over Werk-privébalans bij Trition

Trition wordt gekenmerkt door een sfeer van hard werkende mensen die van tijd tot tijd de moeite nemen elkaar te zien bij een BBQ of een borrel. De open en laagdrempelige cultuur spreekt daarbij ook aan. Je kan en wordt opgeleid en getraind in je vak om zo de beste te worden in de markt.
Pluspunten
Training-on-the-job, gezellig, zelfstandig mogen werken, eigen verantwoordeljkheden
Minpunten
Soms 'pieper-diensten'
Trition heeft voor mij veel leuke projecten te bieden waarmee ik mijzelf goed kan ontwikkelen. Er heerst een relaxte, maar productieve sfeer binnen de organisatie. De collega's zijn goed benaderbaar en ik werk prettig samen met hen. Ik beveel Trition aan als je op zoek bent naar een organisatie waarin je kan doorgroeien, jezelf kan ontwikkelen en je gezellige collega's wilt hebben.
Elke dag een andere uitdaging als lekkage inspecteurs. Na een interne opleiding ben je zelfstandig en heb je veel vrijheid. Elke maand komen we bij elkaar voor een bijscholing en om idee en ervaring uit te wisselen. Ik heb spijt dat ik hier niet eerder ben gaan werken.
Ik heb hier gewerkt op 2 operationele afdelingen. Je bent deels werkzaam in de calamiteiten dienstverlening dus je kan ook buiten reguliere werktijden aan het werk zijn zoals in de weekenden en avonduren. Dagindeling en uren mag je zelf inplannen en daarvoor ook verantwoording dragen. Het management is vrij stug en arrogant, er moet worden gedaan wat er wordt gezegd, ze willen geen tegenspraak. Eigen initiatieven worden zelden of niet gewaardeerd. Er wordt vrij veel geroddeld door de management assistentes en de mate van achterdochtigheid is zeer hoog. Ik zou niemand aanraden om hier aan de slag te gaan.
Pluspunten
Vrijheid, verantwoordelijkheid
Minpunten
Mager salaris, stugge managers, collegialiteit is ver te zoeken