Trigion

Trigion Reviews

202 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 241 reviews

Goede werkgever in de Particuliere Beveiliging

In de particuliere beveiliging één van de betere werkgevers. Salaris op tijd en dat was het wel

Helaas verpest de sfeer hun mooie naam

Helaas verpest het kantoor veel, hierdoor merk je ook dat de directe collega's en leidingevenden ook ratten worden. Natuurlijk zeggen ze dan, begint bij je zelf. Bij Trigion niet. Wat een mooi bedrijf lijkt qua naam en uniform. Is als een blij maken met een dooie mus na het contract tekenen. Als je maar diep je arm in iemand reet kan steken en hoe groter je bek is. Kom je hoger op.

Doe het niet!!

Bij Trigion gaat gewoon ALLES fout. Ik werd op het moment van solliciteren al gewaarschuwd door anderen voor de gevaren van stress. Het management houdt zich helemaal niet aan de regels van de CAO, dus het is oprotten of slikken. Ze zeiken elke keer over personeelstekort, maar ze doen er niets aan om het personeel te behouden en denken alleen aan hun machtsposities. En hoe zij hun macht kunnen misbruiken tegenover personeel onder hen. Ga zo door jongens....binnenkort hebben ze alleen nog maar managers werken bij Trigion.

Pluspunten

echt geen één

Minpunten

ALLES

Goede samenwerking met planning

Ik probeer zoveel als mogelijk met planning mee te denken, waardoor zij ook met mij meedenken.

Groot bedrijf, werk conform CAO

Trigion is een groot beveiligingsbedrijf waardoor er vanuit het hoger management minder aandacht is voor de werkvloer. Meeste contact loopt via Teamleider. Voorlopige tijdvakken worden 4 weken van tevoren aangekondigd. Daadwerkelijke rooster op de donderdag, week van tevoren conform de CAO.Door personeelsgebrek wordt er de laatste tijd veel geschoven in de roosters. Door medewerkers eerder een vaste aanstelling te bieden proberen ze dit op te lossen. Zelf werk ik in een leuk team op een vast object. Salaris is stipt op tijd en klopt in 99,9% van de gevallen. Salaris is conform de CAO. Heel benieuwd hoe volgend jaar de CAO ingevuld gaat worden. Full-time naar 144 uur (ipv 152) nu er een personeels tekort is.

Pluspunten

Salaris is op tijd

Minpunten

Weinig contact met hoger management.

Te streng op de regels

Leuk bedrijf maar je moet de regels nauw volgen. Vaak saaie opdrachten Waardoor de dagen lang kunnen duren

Pluspunten

Op tijd betaald

Minpunten

Saai

Het salaris wordt op tijd betaald

Dat is het eigenlijk wel. Management laat van zich horen als het slecht gaat. Niet ingewerkt op een auto rijden met instructies op een pda. Maak je dan een fout is een schriftelijke waarschuwing eerder regel dan uitzondering. Typisch groot bedrijf waar je niet meer dan een nummer bent.

Pluspunten

Salaris op tijd

Minpunten

Planning, management, bureaucratisch, gesprekken tergend slecht onderbouwd, waarschuwingen voor bijna niets.

Was ooit een leuk bedrijf, toen het nog geen Trigion was.

# Slechtste management ever!#Planning rommelt maar wat aan.#Geen plezierig bedrijf om te werken. Om het netjes te houden, zal ik verder geen kijkje in de keuken geven!!

kijk uit na 2 contracten als ze je moeten overnemen ben je opeens niet meer nodig

Ik zelf zou het niemand aanraden 3 van de 4 weekenden ben je aan het werk.Het werk op zich is niet zwaar je gaat alleen kapot aan de onregelmatigheid salaris verder ok als je langer daar bent teminste als jou dat lukt om een vast contract te krijgen 400 vacatures open maar je wordt niet vast aangenomen omdat ze bang zijn dat je dan continu ziek bent.50 + kan het dan al helemaal vergeten.als je tegen de planning altijd ja zegt dan ben je de beste

Gezellige werk omgeving

Ik heb er een leuke tijd gehad, leuke nieuwe mensen leren kennen.

Ongezellige smerige omgeving

Slecht bedrijf, geen goede communicatie, vriendjespolitiek, laag salaris.

Pluspunten

Minpunten

Lange werkdagen waar je niets te doen had.

Zeer slechte communicatie, CAO word niet nageleefd, zeer onbetrouwbaar bedrijf, vriendjes politiek,discriminatie door teamleiders en managers.

Zeer slechte communicatie, CAO word niet nageleefd, zeer onbetrouwbaar bedrijf, vriendjes politiek,discriminatie door teamleiders en managers, klachten worden in een doofpot gestopt.

Pluspunten

Minpunten

Zeer slechte communicatie, CAO word niet nageleefd, zeer onbetrouwbaar bedrijf, vriendjes politiek, discriminatie door teamleiders en managers, klachten worden in een doofpot gestopt.

Onderscheid een krijgt alles de ander niets.

Veel onderscheid in medewerkers die van de opdrachtgevers een attentie krijgen en de andere collega krijgt niets. Waardering is ver te zoeken.

Pluspunten

De weg naar je auto om naar huis te gaan.

Minpunten

Onderscheid, roddel cultuur. Doet niets met aandachtspunten. Praat er over maar verder geen verbetering.

Managers van deze toko zijn de grootste ontbossers ter wereld

De hoeveelheid hout welke nodig is voor de groei/onderhoud van deze pinokioneuzen is mindblowing veel.Deze entiteiten hebben een flitsopleiding "management in 3 uur" gehad bij Josti-opleiding.nl.Het enige waar deze kneuzen goed in zijn is bruinwerken. 1 grote kluwe omkundige nullen aan het werk bij Trigion management.. .

Pluspunten

Op zijn tijd lachwekend. Je smartengeld altijd op tijd.

Minpunten

Vermoeiend. Je bent niets' maar dan ook werkelijk niks waard voor dit bedrijf.

Leuke object en collega's

Leuke collega's, leuke opdrachten maar soms heb je het idee dat je gezien word als een nummer.

Pluspunten

Leuke objecten en collega's

Minpunten

Werk/vrije tijd balans

Incompetente leiding.

Heb enige tijd bij Trigion gewerkt. Maar op alles wat je aangeeft wordt niet of nauwelijks gereageerd. Op het moment dat je aangeeft graag iets anders te willen gaan doen komt gaan ze hier niet op in. Ja pas op het moment dat je hebt besloten weg te gaan wordt er eens gesproken maar ook hieruit zijn wat mij betreft.Maar inmiddels al ruim twee jaar na volle tevredenheid werkzaam buien de beveiliging. En zelfs mijn algehele gezondheid is er beter van geworden.

Pluspunten

Salaris is altijd op tijd.

Minpunten

Ongezonde roosters die ziekmakend zijn.

Afwisseling van standplaats

Persoonlijk vond ik het fijn om ingezet te worden bij verschillende bedrijven.

Slecht management

Veel beloftes over uren en objecten maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Meer uren belooft? Krijg je niet. Andere objecten erbij voor meer uren? De objecten krijg je maar de uren niet. En waag het niet om een klacht over een collega in te dienen die racistische opmerkingen maakt want je wordt niet serieus genomen. Zelfs niet als er meerde collega's die klacht in dienen. Sterker nog je bent dan zelf het probleem.

Pluspunten

Goeie collega'a

Minpunten

innovatief bedrijf met soms wat star management

Ik ben 2 jaar bij Trigion werkzaam geweest in de rol van Corporate Recruitment. Het is een geweldige werkgever. Salaris op tijd, makkelijke declaraties, geweldige en iets minder geweldige managers. De beveiliging is een starre branche waarbij vaak de gedachte heerst; why change something that ain't broken? Hierin zou Trigion zich meer kunnen onderscheiden en beter kunnen luisteren naar de jongere werknemers die met innovatieve ideeën komen. Maar gelukkig is dat ook aan de hand! Het bedrijf is een weg op aan het slaan waarbij ze beter kijken naar hoe ze hun eigen personeel kunnen behouden. Dit is een geweldige ontwikkeling, alleen heeft het wat tijd nodig om te manifesteren. Voor mij persoonlijk kwam deze ontwikkeling wat te laat en ben nu niet meer werkzaam bij Trigion. Toch zou ik iedereen aanraden hier te werken!

Pluspunten

Goede managers, leuke werkomgeving, collega's die voor je klaar staan. Te veel pluspunten om op te noemen.

Minpunten

Managers en directie die willen groeien maar de board of directors die niet mee wil veren.

Ouderwets top down bedrijf, management bepaald alles en het personeel moet ja knikken

Een leidinggevende die door fout management ondersteund werd, heeft geprobeerd om mij een hak te zetten, met uiteindelijk rampzalige gevolgen voor hemzelf. Trigion heeft mij laten weten dat ik niet meer welkom ben, en ik heb Trigion laten weten dat ik nooit meer voor het bedrijf wil werken.

Pluspunten

Het is werk, van het inkomen kun je je vaste lasten betalen.

Minpunten

Teveel om op te noemen, structureel onder de cao uit werken door Trigion is de hoofdzaak, personeel op de werkvloer dat standaard door het management gekleineerd wordt een tweede punt.

goede samewerking

Het bedrijf geeft iederen een kans en geeft jouw goed advies

Pluspunten

kleding is goed

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Trigion met

Meer informatie over Trigion in populaire locaties

• Trigion