Trigion
je werkt meestal bij meerdere objecten, leukste van mijn baan dat je niet alleen werkt
Zeer goede en betrouwbare collega's. Beroerde management en onbetrouwbaar.
Pluspunten
Reiskosten en inzetbaar is bespreekbaar
Minpunten
Contact met management.
Ga nooit bij Trigion werken. De familie Geurts de eigenaren van het bedrijf bepalen de perverse economische agenda. Zij zouden aangeklaagd moeten worden door het gerecht in Nederland !.!. Dit is de neo libereale agenda van de VVD.
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
lange werkdagen. geen vast object.
Mijn contract is niet verlengt omdat ik te gemotiveerd was en te blij...ben je depresief dan ben je welkom heb je totaal geen motivatie dan ben je geschikt voor trigion. Planning als je alles doet wat ze zegt krijg je rop uren en rooster.werkgever die naar je komt om te zeggen dat je te blij ben niet te geloven 23 personen vertrokken lucht haven r
Pluspunten
Super leuk om daar te werken
Minpunten
Je bent een nummertje
Zeer slechte arbeidsomstandigheden. Na 13 jaar trouwe dienst werd ik aan de kant gezet, omdat het vermoeden (ja alleen een vermoeden) was ontstaan dat ik iets had ontvreemd. Daar is nooit keihard bewijs van geleverd, laat staan dat er een onderzoek werd ingesteld. Meningen van anderen waren genoeg. Zelfs nadat vast was komen te staan dat ik onmogelijk iets met de diefstal te maken kon hebben gehad, was rectificatie niet aan de orde. Je bent als beveiliger gewoon een nummer, dat vervangbaar is. Zou er nooit meer willen werken
Een bedrijf zonder interesse in de werknemer alleen geld verdienen telt
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen
Je krijgt een inwerk periode die op jou is afgestemt en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.
Pluspunten
Je telt als mens.
Minpunten
Moet ik nog ervaren
Beter dan Securitas en G4S. Professionele bedrijf.
Waardeloos bedrijf. Je bent een nummertje. Als iets niet naar de zin is, word je als oud vuil aan de kant gezet. BEGIN ER NIET AAN!!
Pluspunten
Minpunten
Te veel op te noemen
De teamleiders en het lager management zijn niet competent (genoeg). Theorie en praktijkervaring liggen bij het management mijlenver uit elkaar. Ook vormt het werk (vaak) geen uitdaging. Vele collega's worden overal en nergens voor enkele diensten ingezet. Meestal zijn dit bouwplaatsen omdat echt interessante werkplekken er niet zijn. Diensten worden opgevuld met goed bedoelende gedesinteresseerde (niet correct Nederlands sprekend/schrijvende) inhuur collega's. Vaste medewerkers worden dan (meestal) naar huis gestuurd, of niet ingeroosterd waardoor er leegloop uren ontstaan. Naar de medewerk(st)er wordt meestal niet geluisterd, en wanneer dit wel zo is, is dit meestal voor de beeldvorming. Afspraken worden met de regelmaat van de klok niet nagekomen. Over het algemeen wordt er veel met de roosters gerommeld, of wordt deze ongevraagd gewijzigd. Er is dan ook weinig oog en begrip voor de thuissituatie van de collega’s. De eisen welke aan de nieuwe beveiligingsmedewerker worden gesteld staan (vaak) niet in verhouding tot wat de CAO, en het salaris hen biedt. Daarnaast heeft het bedrijf totaal geen doorgroei mogelijkheden. Trigion (een toonaangevende organisatie) kent geen extra/stimulerende aanvullende CAO voorwaarden. Het bedrijf is (te) groot waardoor het verloop van het (lager) management te hoog ligt, en daardoor o.a. de afstand tussen het (lager) management te groot (lees = onpersoonlijk) is. Kortom, bovenstaande is dan wel een subjectieve mening, maar ik denk o zo herkenbaar.
Als je in de beveiliging aan de slag wil zou ik het zeker aanbevelen want je kan flexibel werken en zelf aangeven als je meer wil werken.
Ze beloven je van alles maar ik ga er nooit meer voor werken
Wordt je een mooier plaatje voorgehouden dan werkelijkheid!
De werkdruk is hoog en er wordt veel gesjoemeld met werkuren. Verplicht vakantiedagen op moeten geven, maar als je ze dan indient worden ze afgewezen. Dat soort dingen, 1tip: houdt de planning te vriend ;). Maar ik vindt dat over het algemeen de HR medewerkers zijn wel meer meegaand geworden dan vroeger.
Jammer dat het bedrijf de processen niet op orde heeft, de passagiers en de medewerkers zijn er de dupe van. Passagiers missen vluchten, medewerkers krijgen constant de wind van voren door de airlines. Management is alleen met zichzelf en de cijfers bezig en laat de rest van de organisatie aan zijn lot over. Jammer want het kan een leuk bedrijf zijn op deze aparte werkplek.
Werkomgeving en collega's zijn leuk. Het probleem is dat er binnen Trigion totaal niet naar je geluisterd wordt.
Vreselijke organisatie-vriendjes politiek arrogante managers-geen empathie aanwezig-stelletje dictators
Fijne werkgever, management stond/staat open voor gesprekken en eventuele aangedragen verbeteringen.
Afwsiselende baan met leuke uitdagingen. Heel veel klantcontact met facilitaire ondersteuning gevend aan de operatie.
je hebt doorgroei mogelijkheden. Groot bedrijf dus werk genoeg van alle soorten.
leuke baan, alleen veel werkdruk, daar moet je wel tegen kunnen.