Trigion

Trigion Reviews

187 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 224 reviews

Afwisseling van standplaats

Persoonlijk vond ik het fijn om ingezet te worden bij verschillende bedrijven.

Incompetente leiding.

Heb enige tijd bij Trigion gewerkt. Maar op alles wat je aangeeft wordt niet of nauwelijks gereageerd. Op het moment dat je aangeeft graag iets anders te willen gaan doen komt gaan ze hier niet op in. Ja pas op het moment dat je hebt besloten weg te gaan wordt er eens gesproken maar ook hieruit zijn wat mij betreft.Maar inmiddels al ruim twee jaar na volle tevredenheid werkzaam buien de beveiliging. En zelfs mijn algehele gezondheid is er beter van geworden.

Pluspunten

Salaris is altijd op tijd.

Minpunten

Ongezonde roosters die ziekmakend zijn.

Slecht management

Veel beloftes over uren en objecten maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Meer uren belooft? Krijg je niet. Andere objecten erbij voor meer uren? De objecten krijg je maar de uren niet. En waag het niet om een klacht over een collega in te dienen die racistische opmerkingen maakt want je wordt niet serieus genomen. Zelfs niet als er meerde collega's die klacht in dienen. Sterker nog je bent dan zelf het probleem.

Pluspunten

Goeie collega'a

Minpunten

innovatief bedrijf met soms wat star management

Ik ben 2 jaar bij Trigion werkzaam geweest in de rol van Corporate Recruitment. Het is een geweldige werkgever. Salaris op tijd, makkelijke declaraties, geweldige en iets minder geweldige managers. De beveiliging is een starre branche waarbij vaak de gedachte heerst; why change something that ain't broken? Hierin zou Trigion zich meer kunnen onderscheiden en beter kunnen luisteren naar de jongere werknemers die met innovatieve ideeën komen. Maar gelukkig is dat ook aan de hand! Het bedrijf is een weg op aan het slaan waarbij ze beter kijken naar hoe ze hun eigen personeel kunnen behouden. Dit is een geweldige ontwikkeling, alleen heeft het wat tijd nodig om te manifesteren. Voor mij persoonlijk kwam deze ontwikkeling wat te laat en ben nu niet meer werkzaam bij Trigion. Toch zou ik iedereen aanraden hier te werken!

Pluspunten

Goede managers, leuke werkomgeving, collega's die voor je klaar staan. Te veel pluspunten om op te noemen.

Minpunten

Managers en directie die willen groeien maar de board of directors die niet mee wil veren.

Ouderwets top down bedrijf, management bepaald alles en het personeel moet ja knikken

Een leidinggevende die door fout management ondersteund werd, heeft geprobeerd om mij een hak te zetten, met uiteindelijk rampzalige gevolgen voor hemzelf. Trigion heeft mij laten weten dat ik niet meer welkom ben, en ik heb Trigion laten weten dat ik nooit meer voor het bedrijf wil werken.

Pluspunten

Het is werk, van het inkomen kun je je vaste lasten betalen.

Minpunten

Teveel om op te noemen, structureel onder de cao uit werken door Trigion is de hoofdzaak, personeel op de werkvloer dat standaard door het management gekleineerd wordt een tweede punt.

goede samewerking

Het bedrijf geeft iederen een kans en geeft jouw goed advies

Pluspunten

kleding is goed

Goede werkgever

Goede begeleiding en leuke werksfeer. Leuke en leerzame tijd gehad!

Werk-privébalans was niet goed

Aantal jaren via Trigion op Rotterdam The Hague Airport actief geweest. Het was al die jaren een behoorlijke chaos, met name in de drukke vakantieperiodes. Personeel liep harder weg dan dat deze kon worden aangetrokken. Voornamelijk vanwege de vaak ongezonde, zeer onregelmatige roosters met lange werkdagen en korte wissels (bijvoorbeeld van avond naar ochtenddienst met slechts 1 dag vrij). Veel collega's klaagden bij het management en de planning maar het was een terugkerend probleem aangezien er chronisch personeel tekort was. Erg jammer van dit boeiende object.

Pluspunten

Interessante werkplek, collega's onderling

Minpunten

Rooster

Collega's de beste die je kan hebben

Zeer goede en betrouwbare collega's. Beroerde management en onbetrouwbaar.

Pluspunten

Reiskosten en inzetbaar is bespreekbaar

Minpunten

Contact met management.

Vergooi je Toekomst. !.

Ga nooit bij Trigion werken. De familie Geurts de eigenaren van het bedrijf bepalen de perverse economische agenda. Zij zouden aangeklaagd moeten worden door het gerecht in Nederland !.!. Dit is de neo libereale agenda van de VVD.

Pluspunten

vakantiegeld

Minpunten

lange werkdagen. geen vast object.

Ik zal trigion zeker niet aanbevelen

Mijn contract is niet verlengt omdat ik te gemotiveerd was en te blij...ben je depresief dan ben je welkom heb je totaal geen motivatie dan ben je geschikt voor trigion. Planning als je alles doet wat ze zegt krijg je rop uren en rooster.werkgever die naar je komt om te zeggen dat je te blij ben niet te geloven 23 personen vertrokken lucht haven r

Pluspunten

Super leuk om daar te werken

Minpunten

Je bent een nummertje

Je bent een nummer

Zeer slechte arbeidsomstandigheden. Na 13 jaar trouwe dienst werd ik aan de kant gezet, omdat het vermoeden (ja alleen een vermoeden) was ontstaan dat ik iets had ontvreemd. Daar is nooit keihard bewijs van geleverd, laat staan dat er een onderzoek werd ingesteld. Meningen van anderen waren genoeg. Zelfs nadat vast was komen te staan dat ik onmogelijk iets met de diefstal te maken kon hebben gehad, was rectificatie niet aan de orde. Je bent als beveiliger gewoon een nummer, dat vervangbaar is. Zou er nooit meer willen werken

Geen menselijk hevoel

Een bedrijf zonder interesse in de werknemer alleen geld verdienen telt

Pluspunten

Minpunten

Te veel om op te noemen

Een leuk bedrijf om te werken

Je krijgt een inwerk periode die op jou is afgestemt en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.

Pluspunten

Je telt als mens.

Minpunten

Moet ik nog ervaren

Beste beveiligingsbedrijf in heel Nederland.

Beter dan Securitas en G4S. Professionele bedrijf.

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Je bent een nummertje. Als iets niet naar de zin is, word je als oud vuil aan de kant gezet. BEGIN ER NIET AAN!!

Pluspunten

Minpunten

Te veel op te noemen

De weegschaal sloeg door naar het negatieve

De teamleiders en het lager management zijn niet competent (genoeg). Theorie en praktijkervaring liggen bij het management mijlenver uit elkaar. Ook vormt het werk (vaak) geen uitdaging. Vele collega's worden overal en nergens voor enkele diensten ingezet. Meestal zijn dit bouwplaatsen omdat echt interessante werkplekken er niet zijn. Diensten worden opgevuld met goed bedoelende gedesinteresseerde (niet correct Nederlands sprekend/schrijvende) inhuur collega's. Vaste medewerkers worden dan (meestal) naar huis gestuurd, of niet ingeroosterd waardoor er leegloop uren ontstaan. Naar de medewerk(st)er wordt meestal niet geluisterd, en wanneer dit wel zo is, is dit meestal voor de beeldvorming. Afspraken worden met de regelmaat van de klok niet nagekomen. Over het algemeen wordt er veel met de roosters gerommeld, of wordt deze ongevraagd gewijzigd. Er is dan ook weinig oog en begrip voor de thuissituatie van de collega’s. De eisen welke aan de nieuwe beveiligingsmedewerker worden gesteld staan (vaak) niet in verhouding tot wat de CAO, en het salaris hen biedt. Daarnaast heeft het bedrijf totaal geen doorgroei mogelijkheden. Trigion (een toonaangevende organisatie) kent geen extra/stimulerende aanvullende CAO voorwaarden. Het bedrijf is (te) groot waardoor het verloop van het (lager) management te hoog ligt, en daardoor o.a. de afstand tussen het (lager) management te groot (lees = onpersoonlijk) is. Kortom, bovenstaande is dan wel een subjectieve mening, maar ik denk o zo herkenbaar.

Meerdere objecten

je werkt meestal bij meerdere objecten, leukste van mijn baan dat je niet alleen werkt

Bij dit bedrijf heb ik nieuwe ervaringen opgedaan en veel geleerd met de cursussen.

Als je in de beveiliging aan de slag wil zou ik het zeker aanbevelen want je kan flexibel werken en zelf aangeven als je meer wil werken.

Mooie beloften komen alleen niets na

Ze beloven je van alles maar ik ga er nooit meer voor werken

Wordt je een mooier plaatje voorgehouden dan werkelijkheid!

Wordt je een mooier plaatje voorgehouden dan werkelijkheid!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.3

• Trigion