Trekpleister
Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
Winkel openen - Kasopmaak - (Dag)Administratie verwerken - Kassa; transacties verwerken - Retouren verwerken - Actief verkopen - Klanten helpen/adviseren - Vracht ontvangen/uitpakken - Producten aanvullen - Spiegelen - Display's inrichten/bedenken - Schappenplan/Schapombouw - Actiemeters inrichten - Prijscommunicatie actie verwerken - Winkel sluiten. Regelmatig de leiding bij afwezigheid FM of leidinggevende. Ik heb geleerd wat echt bij mij past en waar ik kan laten zien wat ik kan. Goede band met gezellige collega's. Het leukste aan dit werk vind ik het omgaan met klanten, hen te helpen met waar zij naar op zoek zijn. Het dagelijkse praatje. Het geeft mij voldoening tijdens mijn werkdag.
Pluspunten
Intern opleiding en cursus mogen doen. Verkoper MBO2 behaald en Verkopen In Drogisterij (VID)
Een trekpleister als geen ander altijd super druk en bomvol... uitbreiding in de ruimte zou zeker geen overbodige luxe zijn. Ik heb geleerd mijn verantwoording daar na te komen. De collega's waren net als ik nog jong en daarom extra gezellig. Echt moeilijk was het niet het leukste aan de baan was het contact met de mensen.
Het leuke van een baan in een winkel vindt ik toch de klant gericht kunnen helpen en de klant met een goed gevoel de deur uitlaten gaan. Wat ik in die jaren heb geleerd heb is dat je te alle tijden eerlijk moet wezen tegen de klant, want dat waarderen ze heel erg en dat ik ook de reden dat de klant vaker terug komt.
Pluspunten
lekker me eigen centjes verdienen
Minpunten
minder shoppen
Verkopen, achter de kassa, vakken vullen en mensen helpen. Heb hier een super fijne tijd gehad.
Een typische dag op werk ging bij Trekpleister zo: Eenmaal op werk moest ik mij altijd inklokken daarna de aanbiedingen, werkplanning en eventueel ander belangrijke informatie lezen. Vervolgens deed ik mijn naamkaart + alarm om en ging ik mijn collega overnemen bij de kassa. En kon ik zelfstandig aan de slag met de handelingen die op de werkplanning stonden.
Pluspunten
Gratis avond eten
Minpunten
Geen waardering
Ik heb graag bij trekpleister gewerkt,vond alle werkzaamheden wel leuk,vooral omdat het afwisselend was.had leuke collega`s,ik vond het jammer dat het contract niet verlengd is tot een vaste baan.
Minpunten
Ik heb leren vullen, spiegelen, schoonmaken, kassawerkzaamheden, en veel ervaring opgedaan ik hoe ik met klanten moet omgaan. Maar het salaris is matig, de collega's zijn onaardig, de werksfeer is vreselijk (vooral bij vul avonden), de baas en assistent houden te lang pauze terwijl jij in de winkel je uit de naad staat te werken. Trekpleister staat er bekend om dat het werken met de collega's vreselijk is wat ik gehoord had, maar toen ik daar begon met werken was dit bevestigd.
Pluspunten
leren vullen, spiegelen, kassawerkzaamheden etc.
Minpunten
heel onaardige collega's, geen goede uitleg, behandelen je niet goed, houden geen rekening met privésituaties.
kassaopmaak. winkel openen collega aansturen restanten vullen. klanten helpen kassa draaien winkel afsluiten
Minpunten
Een typische dag op t werk? Ja, in elke dag zat wel een vaste routine. Je dag begon meestal met een kop koffie of thee samen met je collega's en tegen openingstijd zorgden we ervoor dat alles op hun plek kwam te staan om de dag goed te kunnen beginnen. Ik heb hier veel geleerd, en veel gedaan. Zoals het omgaan met de klanten, want ik was een bloemenwinkel gewend, Het verkooppraatje was ook iets waar ik veel mee aan het oefenen was. Uiteindelijk ging dit heel goed naar mijn idee. De directie zat goed in mekaar volgens mij. Ik kan hier verder niet veel meer over zeggen dan dit. Omdat ik niet echt met de directie in aanraking kwam. Mijn collega's: Ik had hele leuke, uitbundige en gezellige collega's bij de Trekpleister. Een fantastisch team. Er was bijna altijd wel iets om om te lachen! Het moeilijkste van de baan vond ik het werktempo. Hier lag de lat namelijk behoorlijk hoog voor mijn doen. Het leukste van de baan vond ik het gevoel dat je krijgt zodra je een klant hebt geholpen met iets waar hij/zij zelf niet uit was gekomen. En dat ze vervolgens tevreden de winkel weer verlaten.
Pluspunten
Geld meekrijgen van de zaak voor het avondeten als je een late dienst had.
Minpunten
N.V.T.
bij het bedrijf waar ik werkte was de sfeer wel altijd gezellig maar soms ging dat minder omdat ze alles aan elkaar doorgeven om wat te doen en dan ging het soms te haastig of in de war . ik heb natuurlijk geleerd dat ik beleefd en heel netjes moet zijn tegen klanten die mijn winkel binnen komen . mijn collega's waren ook heel aardig en netjes tegen mij en ik was natuurlijk ook beleefd tegen hen . het moeilijkste van de baan was snacks bijvullen want ik wist niet waar precies alles lag en dan duurde het wel lang voordat dat gereed was. het leukste was potjes bijvullen of andere producten . zodat ik dan kon vullen en tegelijkertijd kijken of alles recht stond en/of bij de juiste plek stond.
Pluspunten
in pauze kreeg ik dan een broodje . vond ik dan wel aardig altijd .
Minpunten
dat je niet weet waar precies alles stond .en dat je dan commentaar kreeg.
Elke dag moet je wel vakkenvullen, spiegelen, schoonmaken, ik heb geleerd op deze stage nauwkeurig te werken en klanten goed te benaderen. De directie van dit bedrijf was erg sociaal en aardig en maakte het werk een stuk gezelliger. Op mijn stageplek had ik leuke en sociale collega's waar ik goed mee over weg kan. Het moeilijkste van de baan is om alle medicijnen in korte tijd weet aan te wijzen aan de klant, en het leukste aan mijn baan vind ik dat ik klanten kan helpen en daar een babbeltje mee kan maken.
Pluspunten
Collega's en klanten zijn er sociaal
Minpunten
Weinig te doen
Bij Trekpleister Gemert ben ik begonnen als weekend hulp. Na mate de tijd werkte ik hier ook doordeweeks. Ik vond het een leuke, kleine maar fijne werkplek. Ik ben gestopt met werken bij Trekpleister Gemert omdat dit niet aansloot bij de opleiding die ik toen der tijd wilde volgen. Namelijk BBL-administatie.
Pluspunten
Leuke, gezellige kleine winkel.
Met veel plezier daar gewerkt. Doorgroei mogelijkheden zat als je je best maar doet
Iedere dag is anders, andere klanten en steeds nieuwe dingen om te doen en te leren
Ik heb het bij de trekpleister ook goed gehad , ik heb er veel geleert en ik heb supper leuke collega's gehad ! en ik vond het leuk om te doen , en ben ook altijd goed behandelt
Pluspunten
Gezelligcollega's
Was een leuke baan, veel geleerd. Omgaan met de kassa en met mensen...super leuk.
Ik werk elke woensdagavond en moet eigenlijk altijd hetzelfde doen omdat ik aangenomen ben voor vulploegmedewerker
Ik heb er maar kort gewerkt tijdens een zomervakantie, en had het er naar mijn zin. Verder was er een prima werksfeer. Ik heb er geleerd hoe je met de kassa werkt en hoe je de vakken aanvult. Wat ik moeilijk vond aan het werk, was het geld terug tellen, maar dat is eigenlijk het enige...
Op zich kan het een leuke werkgever zijn, tis maar net met welke collega je hebt. Ene filiaal is leuk en gezellig en andere is totaal gericht ik dit en ikke dat. Flexibel zijn is soms ver te zoeken maar goed. Er is weinig ruimte voor eigen inbreng alles wordt voor je bepaald en je mag het uitvoeren. Maar goed over algemeen heb je leuke aardige klanten die soms allemaal als koning willen behandeld worden, maar daar is totaal geen tijd voor ivm de bezetting en al je vragen die je moet stellen aan de kassa, je ziet de klanten denken toe even zeg, afrekenen en wegwezen.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
eigen inbreng en creativiteit