Trekpleister
Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
Ik moest vaak de vracht en kassa tegelijk bijhouden, als ik de vracht dan niet op tijd klaar had was ik gelijk 'te langzaam'. Je krijgt gelijk al veel verantwoordelijkheid en als je net begint is dit niet heel fijn. De collega's zijn wel aardig. Hou er rekening mee dat je ook op andere locaties ingezet kan worden.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen
Ik zelf ben erg van het doorwerken, dat was de ene keer goed en de andere keer niet. De communicatie tussen de collega´s waren ook minder.
Minpunten
slechte communicatie
gezellige en leuke collega's heb veel ervaring opgedaan ik weet hoe ik met mensen en geld moet omgaan.
Pluspunten
heerlijke pauzes
Minpunten
langen werkdagen
bedrijfleider was iets minder meegaand verder leuk bedrijf met leuke collega's van andere filialen
Je werkt er met fijne gezellige collega’s. Als er veel vracht is hangt er soms een gespannen sfeer. Soms beloven ze je wat maar vervolgens komen ze het niet naar. Je moet bereid zijn om een vrije dag op te zeggen als er zieken zijn.
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Je staat en loopt veel
Goed om te werken het is aangenaam gezellig en leuk
Pluspunten
Gewoon gezellig
Minpunten
Niks
Gezellige winkel met hele leuke collega’s. Afwisselend werk, zoals kassa draaien, klanten helpen en een praatje maken met de vaste klanten, actie’s aanduiden, vullen en creatief nadenken over hoe je je producten presenteert. Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden en de filiaalmanager en assistent nemen de tijd om je alles uit te leggen en eventueel bij te leren.
Pluspunten
Collega’s, afwisselend werk
Minpunten
Weinig personeel
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen. Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
Het is een goede plaats waar je je team kan versterken
Pluspunten
Goed Team
een typische dag op het werk was dat ik aankwam, even een beetje schoonmaakte en daarna had aan het werk ging met vullen.
Het was wel leuk om hier te werken, het was afwisseld werk.
Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig. De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)
De klant blij maken en altijd iets om handen hebben is iets waar je hier elke dag mee te maken hebt. De grote organisatie achter Trekpleister maakt veel mogelijk en met een leuk team samenwerken om je doelen te halen is het leuke van deze baan. Jarenlang parttimer geweest en toen ik fulltime wilde gaan werken kon dat direct en ben ik snel doorgegroeid. Het mooie van deze formule is dat je de service aan de klant geeft en ook nog die mooie aanbiedingen zoals bij het kruidvat, eigenlijk een ideale combinatie. De zoektocht naar collega's die dit ook zo willen lijkt soms eindeloos helaas..
Pluspunten
Leuke collega's en goede sfeer hierdoor en door de klanten
Minpunten
Weinig sollicitanten bij personeelsgebrek
Ik heb heel veel ervaring opgedaan hier.. Vooral over medicijnen en vitamines. En hoe je een jonge ploeg dat vaak wisselt toch in goed verband kan leiden!
Mijn taak is om samen met collega's de vrachtwagen te lossen en daarna moet alles uitgepakt worden en daarna in de schappen in de winkel geplaatst te worden. Ik sta ook klant te woord als er vragen zijn. Er heerst een fijne sfeer op de werkvloer.
Ik ben bij trekpleister gaan werken doordat trekpleister de Dirx in Leidschenveen over heeft genomen en ik ben eigenlijk doorgestroomd. Ik heb geholpen met de verbouwing van Dirx naar trekpleister. Binnenkort loopt helaas mijn contract af en dit vind ik best jammer want ik werk bij de trekpleister met een heel leuk team, echt super gezellige meiden. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij trekpleister.
Ik werk graag met mensen, ik ben sociaal, flexibele en betrokken.
Verschrikkelijk bedrijf! Bij het HC denken ze alleenmaar aan geld en niet hoe het er op de werkvloer aan toegaat. Word weinig naar goed personeel omgekeken. Eigen inbreng is bijna geen plaats voor en werksfeer en mensen onderling zijn heel schijnheilig! Je werkt keihard waarna je daarna 10 minuten mag zitten. Had het hier totaal niet naar mijn zin.
Pluspunten
Minpunten
Weinig pauze, hard werken, altijd commentaar
Ik heb bij deze baan veel geleerd en de leidinggevenden geven je ook de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Ik heb er veel geleerd, en als er iets was wat ik nog niet goed kon werd dat herhaald, dus saai werd het ook niet! Ik werkte met een hele groep met vrouwen, dat kan goed zijn of dat kan slecht zijn, maar bij dit filiaal was het altijd erg gezellig en maak je met elke collega wel een babbeltje. Het moeilijkste was de klant tevreden houden, Trekpleister vindt goede service erg belangrijk en soms was de lijn moeilijk te vinden tussen de klant gaat te ver - klant is koning. Het leukste van de baan was is dat je echt een allround medewerker wordt, geen lange kassabeurten hebt van 8 uur maar soms ook gewoon in de winkel loopt, dingen aanvult en klanten aanspreekt voor advies. Klanten merken dat er bij Trekpleister erg op wordt gelet dat de medewerker alle klanten begroet en ik merk dat daardoor veel klanten terugkomen, al is het maar voor de gezelligheid en een babbel! Erg fijne werkomgeving dus!
Pluspunten
Service- en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel, Mogelijkheid om de cursus "Verkoop in de Drogisterij" te doen op kosten van het bedrijf
Minpunten
Geen vast contract na 3 keer verlenging, lage salarisindicatie
Leuk werk waar je veel leert, met klanten omgaan en de winkel staande houden.
Pluspunten
Gratis eten