Trekpleister

Reviews over Werk-privébalans bij Trekpleister

Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
Bij de Trekpleister heb ik met plezier gewerkt, ik had afwisselend werk en de leiding vertrouwde mij wel belangrijke taken toe. Ik heb veel geleerd van mijn werk bij de Trekpleister.
Pluspunten
Geld voor avondeten als je tot laat moest
Minpunten
Als bijbaan slechte mogelijkheid om vast contract te krijgen
Fijne werkgever met leuke collega's. Ik heb mijn mbo diploma behaald en kosten hiervan werden volledig vergoed.
Pluspunten
Personeelsbeleid, Eerlijk salaris, Fijne collega's, Internationale moederorganisatie
Minpunten
Na verloop van tijd ontbrak uitdaging
De werksfeer is gezellig maar ik had het idee dat ik teveel moest doen voor wat ik betaald kreeg en ik deed voor mijn gevoel op een avond meer gedaan dan mijn collega's.
My manegers and coworkers were great, great atmosphere, pay is decent. A lot of possibilities for growth within the company. The work is not that hard.
Trekpleister is een leuke werkgever, je moet wel hard kunnen werken. Doorgroeimogelijkheden genoeg als je jezelf laat zien.
Ik ben door gegroeid van winkelmedewerker naar deerde sleutelhouder. Als je verder wilt is dit mogelijk alleen kunnen er kosten aan verbonden zitten.
Het is echt hard werken en je moet vijf armen tegelijk hebben. De werkdruk ligt hoog. De hele dag ben je bezig met aanvullen of vracht verwerken
Pluspunten
Je salaris is wel oké
Minpunten
Hard werken, moeilijk vrije dagen krijgen, lange werkdagen wanneer je vrachtdag heb, hoge werkdruk
Erg leuke collega's en goeie regelingen met vergoedingen indien je naar een ander filiaal of een cursus moest. matige doorgroei mogelijk en zonder 1ste verkoper of filiaalmanger te zijn helaas niet meer uren dan 32 beschikbaar
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
lange dagen
gezellige en leuke collega's heb veel ervaring opgedaan ik weet hoe ik met mensen en geld moet omgaan.
Pluspunten
heerlijke pauzes
Minpunten
langen werkdagen
Gezellige winkel met hele leuke collega’s. Afwisselend werk, zoals kassa draaien, klanten helpen en een praatje maken met de vaste klanten, actie’s aanduiden, vullen en creatief nadenken over hoe je je producten presenteert. Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden en de filiaalmanager en assistent nemen de tijd om je alles uit te leggen en eventueel bij te leren.
Pluspunten
Collega’s, afwisselend werk
Minpunten
Weinig personeel
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen. Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig. De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)
De klant blij maken en altijd iets om handen hebben is iets waar je hier elke dag mee te maken hebt. De grote organisatie achter Trekpleister maakt veel mogelijk en met een leuk team samenwerken om je doelen te halen is het leuke van deze baan. Jarenlang parttimer geweest en toen ik fulltime wilde gaan werken kon dat direct en ben ik snel doorgegroeid. Het mooie van deze formule is dat je de service aan de klant geeft en ook nog die mooie aanbiedingen zoals bij het kruidvat, eigenlijk een ideale combinatie. De zoektocht naar collega's die dit ook zo willen lijkt soms eindeloos helaas..
Pluspunten
Leuke collega's en goede sfeer hierdoor en door de klanten
Minpunten
Weinig sollicitanten bij personeelsgebrek
Verschrikkelijk bedrijf! Bij het HC denken ze alleenmaar aan geld en niet hoe het er op de werkvloer aan toegaat. Word weinig naar goed personeel omgekeken. Eigen inbreng is bijna geen plaats voor en werksfeer en mensen onderling zijn heel schijnheilig! Je werkt keihard waarna je daarna 10 minuten mag zitten. Had het hier totaal niet naar mijn zin.
Pluspunten
Minpunten
Weinig pauze, hard werken, altijd commentaar
Ik heb bij deze baan veel geleerd en de leidinggevenden geven je ook de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Ik heb er veel geleerd, en als er iets was wat ik nog niet goed kon werd dat herhaald, dus saai werd het ook niet! Ik werkte met een hele groep met vrouwen, dat kan goed zijn of dat kan slecht zijn, maar bij dit filiaal was het altijd erg gezellig en maak je met elke collega wel een babbeltje. Het moeilijkste was de klant tevreden houden, Trekpleister vindt goede service erg belangrijk en soms was de lijn moeilijk te vinden tussen de klant gaat te ver - klant is koning. Het leukste van de baan was is dat je echt een allround medewerker wordt, geen lange kassabeurten hebt van 8 uur maar soms ook gewoon in de winkel loopt, dingen aanvult en klanten aanspreekt voor advies. Klanten merken dat er bij Trekpleister erg op wordt gelet dat de medewerker alle klanten begroet en ik merk dat daardoor veel klanten terugkomen, al is het maar voor de gezelligheid en een babbel! Erg fijne werkomgeving dus!
Pluspunten
Service- en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel, Mogelijkheid om de cursus "Verkoop in de Drogisterij" te doen op kosten van het bedrijf
Minpunten
Geen vast contract na 3 keer verlenging, lage salarisindicatie
Winkel openen - Kasopmaak - (Dag)Administratie verwerken - Kassa; transacties verwerken - Retouren verwerken - Actief verkopen - Klanten helpen/adviseren - Vracht ontvangen/uitpakken - Producten aanvullen - Spiegelen - Display's inrichten/bedenken - Schappenplan/Schapombouw - Actiemeters inrichten - Prijscommunicatie actie verwerken - Winkel sluiten. Regelmatig de leiding bij afwezigheid FM of leidinggevende. Ik heb geleerd wat echt bij mij past en waar ik kan laten zien wat ik kan. Goede band met gezellige collega's. Het leukste aan dit werk vind ik het omgaan met klanten, hen te helpen met waar zij naar op zoek zijn. Het dagelijkse praatje. Het geeft mij voldoening tijdens mijn werkdag.
Pluspunten
Intern opleiding en cursus mogen doen. Verkoper MBO2 behaald en Verkopen In Drogisterij (VID)
Ik heb leren vullen, spiegelen, schoonmaken, kassawerkzaamheden, en veel ervaring opgedaan ik hoe ik met klanten moet omgaan. Maar het salaris is matig, de collega's zijn onaardig, de werksfeer is vreselijk (vooral bij vul avonden), de baas en assistent houden te lang pauze terwijl jij in de winkel je uit de naad staat te werken. Trekpleister staat er bekend om dat het werken met de collega's vreselijk is wat ik gehoord had, maar toen ik daar begon met werken was dit bevestigd.
Pluspunten
leren vullen, spiegelen, kassawerkzaamheden etc.
Minpunten
heel onaardige collega's, geen goede uitleg, behandelen je niet goed, houden geen rekening met privésituaties.
kassaopmaak. winkel openen collega aansturen restanten vullen. klanten helpen kassa draaien winkel afsluiten
Minpunten
Een typische dag op t werk? Ja, in elke dag zat wel een vaste routine. Je dag begon meestal met een kop koffie of thee samen met je collega's en tegen openingstijd zorgden we ervoor dat alles op hun plek kwam te staan om de dag goed te kunnen beginnen. Ik heb hier veel geleerd, en veel gedaan. Zoals het omgaan met de klanten, want ik was een bloemenwinkel gewend, Het verkooppraatje was ook iets waar ik veel mee aan het oefenen was. Uiteindelijk ging dit heel goed naar mijn idee. De directie zat goed in mekaar volgens mij. Ik kan hier verder niet veel meer over zeggen dan dit. Omdat ik niet echt met de directie in aanraking kwam. Mijn collega's: Ik had hele leuke, uitbundige en gezellige collega's bij de Trekpleister. Een fantastisch team. Er was bijna altijd wel iets om om te lachen! Het moeilijkste van de baan vond ik het werktempo. Hier lag de lat namelijk behoorlijk hoog voor mijn doen. Het leukste van de baan vond ik het gevoel dat je krijgt zodra je een klant hebt geholpen met iets waar hij/zij zelf niet uit was gekomen. En dat ze vervolgens tevreden de winkel weer verlaten.
Pluspunten
Geld meekrijgen van de zaak voor het avondeten als je een late dienst had.
Minpunten
N.V.T.