Trekpleister

Reviews over Management bij Trekpleister

Ik ben door gegroeid van winkelmedewerker naar deerde sleutelhouder. Als je verder wilt is dit mogelijk alleen kunnen er kosten aan verbonden zitten.
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
Ga aub nooit van je leven bij trekpleister werken! Ze houden hier totaal geen rekening met jou als werknemer. Het enige waar ze om geven is de klant. Daarnaast is de sfeer in de winkel zeer oncomfortabel en word je eigenlijk alleen maar bekritiseerd door de leidinggevenden. Ze hebben hier totaal geen respect voor jou als individu en als je eigenlijk niet meteen alles perfect doet dan krijg je al allemaal gezeik over je heen. Ik raad het zeker niet aan om hier te werken, tenzij je het leuk vindt dat je niet gerespecteerd wordt en niet behandeld wordt als een mens met gevoelens. Doe het dus niet!
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Alles
Na 3 maanden werd ik ziek en ben ik de ziekte wet in gegaan daarna wilde ze mij direct Daar weg hebben. Alleen maar leugens en dan vooral van de hogere personeelsleden. Communicatie is heel slecht. De sfeer op de werkvloer is ook niet bepaald gezellig. Onprettig om te werken.
Pluspunten
Minpunten
Slechte communicatie, totaal geen begrip na ziek worden.
Fijne werkgever met leuke collega's. Ik heb mijn mbo diploma behaald en kosten hiervan werden volledig vergoed.
Pluspunten
Personeelsbeleid, Eerlijk salaris, Fijne collega's, Internationale moederorganisatie
Minpunten
Na verloop van tijd ontbrak uitdaging
Het was erg fijn om hier te werken, en ik heb er enorm van genoten. Soms denk ik er over na om weer bij de trekpleister te gaan solliciteren. Ben hier gestopt omdat er veel druk op me stond vanwege school.
Pluspunten
leuke collega’s.
Minpunten
korte dagen vanwege de leeftijd die ik was.
-ik ben totaal niet opgenomen in de groep,er werdt nauwlijks aandacht aan de nieuwe medewerkers gegeven.Ze keken op mij neer en praten over mij en andere collega's
Ik zelf ben erg van het doorwerken, dat was de ene keer goed en de andere keer niet. De communicatie tussen de collega´s waren ook minder.
Minpunten
slechte communicatie
Gezellige winkel met hele leuke collega’s. Afwisselend werk, zoals kassa draaien, klanten helpen en een praatje maken met de vaste klanten, actie’s aanduiden, vullen en creatief nadenken over hoe je je producten presenteert. Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden en de filiaalmanager en assistent nemen de tijd om je alles uit te leggen en eventueel bij te leren.
Pluspunten
Collega’s, afwisselend werk
Minpunten
Weinig personeel
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen. Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig. De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)
De klant blij maken en altijd iets om handen hebben is iets waar je hier elke dag mee te maken hebt. De grote organisatie achter Trekpleister maakt veel mogelijk en met een leuk team samenwerken om je doelen te halen is het leuke van deze baan. Jarenlang parttimer geweest en toen ik fulltime wilde gaan werken kon dat direct en ben ik snel doorgegroeid. Het mooie van deze formule is dat je de service aan de klant geeft en ook nog die mooie aanbiedingen zoals bij het kruidvat, eigenlijk een ideale combinatie. De zoektocht naar collega's die dit ook zo willen lijkt soms eindeloos helaas..
Pluspunten
Leuke collega's en goede sfeer hierdoor en door de klanten
Minpunten
Weinig sollicitanten bij personeelsgebrek
Mijn taak is om samen met collega's de vrachtwagen te lossen en daarna moet alles uitgepakt worden en daarna in de schappen in de winkel geplaatst te worden. Ik sta ook klant te woord als er vragen zijn. Er heerst een fijne sfeer op de werkvloer.
Verschrikkelijk bedrijf! Bij het HC denken ze alleenmaar aan geld en niet hoe het er op de werkvloer aan toegaat. Word weinig naar goed personeel omgekeken. Eigen inbreng is bijna geen plaats voor en werksfeer en mensen onderling zijn heel schijnheilig! Je werkt keihard waarna je daarna 10 minuten mag zitten. Had het hier totaal niet naar mijn zin.
Pluspunten
Minpunten
Weinig pauze, hard werken, altijd commentaar
Ik heb bij deze baan veel geleerd en de leidinggevenden geven je ook de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Ik heb er veel geleerd, en als er iets was wat ik nog niet goed kon werd dat herhaald, dus saai werd het ook niet! Ik werkte met een hele groep met vrouwen, dat kan goed zijn of dat kan slecht zijn, maar bij dit filiaal was het altijd erg gezellig en maak je met elke collega wel een babbeltje. Het moeilijkste was de klant tevreden houden, Trekpleister vindt goede service erg belangrijk en soms was de lijn moeilijk te vinden tussen de klant gaat te ver - klant is koning. Het leukste van de baan was is dat je echt een allround medewerker wordt, geen lange kassabeurten hebt van 8 uur maar soms ook gewoon in de winkel loopt, dingen aanvult en klanten aanspreekt voor advies. Klanten merken dat er bij Trekpleister erg op wordt gelet dat de medewerker alle klanten begroet en ik merk dat daardoor veel klanten terugkomen, al is het maar voor de gezelligheid en een babbel! Erg fijne werkomgeving dus!
Pluspunten
Service- en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel, Mogelijkheid om de cursus "Verkoop in de Drogisterij" te doen op kosten van het bedrijf
Minpunten
Geen vast contract na 3 keer verlenging, lage salarisindicatie
Winkel openen - Kasopmaak - (Dag)Administratie verwerken - Kassa; transacties verwerken - Retouren verwerken - Actief verkopen - Klanten helpen/adviseren - Vracht ontvangen/uitpakken - Producten aanvullen - Spiegelen - Display's inrichten/bedenken - Schappenplan/Schapombouw - Actiemeters inrichten - Prijscommunicatie actie verwerken - Winkel sluiten. Regelmatig de leiding bij afwezigheid FM of leidinggevende. Ik heb geleerd wat echt bij mij past en waar ik kan laten zien wat ik kan. Goede band met gezellige collega's. Het leukste aan dit werk vind ik het omgaan met klanten, hen te helpen met waar zij naar op zoek zijn. Het dagelijkse praatje. Het geeft mij voldoening tijdens mijn werkdag.
Pluspunten
Intern opleiding en cursus mogen doen. Verkoper MBO2 behaald en Verkopen In Drogisterij (VID)
Verkopen, achter de kassa, vakken vullen en mensen helpen. Heb hier een super fijne tijd gehad.
Bij Trekpleister Gemert ben ik begonnen als weekend hulp. Na mate de tijd werkte ik hier ook doordeweeks. Ik vond het een leuke, kleine maar fijne werkplek. Ik ben gestopt met werken bij Trekpleister Gemert omdat dit niet aansloot bij de opleiding die ik toen der tijd wilde volgen. Namelijk BBL-administatie.
Pluspunten
Leuke, gezellige kleine winkel.
Ik werk elke woensdagavond en moet eigenlijk altijd hetzelfde doen omdat ik aangenomen ben voor vulploegmedewerker
Bekijk meer reviews over Trekpleister