Trekpleister

Reviews over Bedrijfscultuur bij Trekpleister

Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
Ga aub nooit van je leven bij trekpleister werken! Ze houden hier totaal geen rekening met jou als werknemer. Het enige waar ze om geven is de klant. Daarnaast is de sfeer in de winkel zeer oncomfortabel en word je eigenlijk alleen maar bekritiseerd door de leidinggevenden. Ze hebben hier totaal geen respect voor jou als individu en als je eigenlijk niet meteen alles perfect doet dan krijg je al allemaal gezeik over je heen. Ik raad het zeker niet aan om hier te werken, tenzij je het leuk vindt dat je niet gerespecteerd wordt en niet behandeld wordt als een mens met gevoelens. Doe het dus niet!
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Alles
Na 3 maanden werd ik ziek en ben ik de ziekte wet in gegaan daarna wilde ze mij direct Daar weg hebben. Alleen maar leugens en dan vooral van de hogere personeelsleden. Communicatie is heel slecht. De sfeer op de werkvloer is ook niet bepaald gezellig. Onprettig om te werken.
Pluspunten
Minpunten
Slechte communicatie, totaal geen begrip na ziek worden.
Het is heel wisselend om bij de trekpleister te werken.
Pluspunten
Leuk team verband
Minpunten
Werk-prive is moeijk te begrijpen
Er hangt een gespannen sfeer door de hoge werkdruk.
Fijne werkgever met leuke collega's. Ik heb mijn mbo diploma behaald en kosten hiervan werden volledig vergoed.
Pluspunten
Personeelsbeleid, Eerlijk salaris, Fijne collega's, Internationale moederorganisatie
Minpunten
Na verloop van tijd ontbrak uitdaging
De werksfeer is gezellig maar ik had het idee dat ik teveel moest doen voor wat ik betaald kreeg en ik deed voor mijn gevoel op een avond meer gedaan dan mijn collega's.
Doordat ik op verschillende filialen ben gestuurd, heb ik een varierende werk omgeving gehad. Ik heb me ook snel in thuis gevoeld.
Ik ben door gegroeid van winkelmedewerker naar deerde sleutelhouder. Als je verder wilt is dit mogelijk alleen kunnen er kosten aan verbonden zitten.
Erg leuke collega's en goeie regelingen met vergoedingen indien je naar een ander filiaal of een cursus moest. matige doorgroei mogelijk en zonder 1ste verkoper of filiaalmanger te zijn helaas niet meer uren dan 32 beschikbaar
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
lange dagen
Het was erg fijn om hier te werken, en ik heb er enorm van genoten. Soms denk ik er over na om weer bij de trekpleister te gaan solliciteren. Ben hier gestopt omdat er veel druk op me stond vanwege school.
Pluspunten
leuke collega’s.
Minpunten
korte dagen vanwege de leeftijd die ik was.
Pesterijen. Treiteren. Je door het slijk trekken bij andere collega's. Achter je rug om je belachelijk maken. Alles wordt getolereerd. Blij dat ik hier weg ben.
Pluspunten
Geen.
Minpunten
Pestcultuur onder de collega's.
-ik ben totaal niet opgenomen in de groep,er werdt nauwlijks aandacht aan de nieuwe medewerkers gegeven.Ze keken op mij neer en praten over mij en andere collega's
was een gezellige leerzaam bijbaantje veel geleerd en leuke collega's
Ik moest vaak de vracht en kassa tegelijk bijhouden, als ik de vracht dan niet op tijd klaar had was ik gelijk 'te langzaam'. Je krijgt gelijk al veel verantwoordelijkheid en als je net begint is dit niet heel fijn. De collega's zijn wel aardig. Hou er rekening mee dat je ook op andere locaties ingezet kan worden.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen
Ik zelf ben erg van het doorwerken, dat was de ene keer goed en de andere keer niet. De communicatie tussen de collega´s waren ook minder.
Minpunten
slechte communicatie
gezellige en leuke collega's heb veel ervaring opgedaan ik weet hoe ik met mensen en geld moet omgaan.
Pluspunten
heerlijke pauzes
Minpunten
langen werkdagen
bedrijfleider was iets minder meegaand verder leuk bedrijf met leuke collega's van andere filialen
Je werkt er met fijne gezellige collega’s. Als er veel vracht is hangt er soms een gespannen sfeer. Soms beloven ze je wat maar vervolgens komen ze het niet naar. Je moet bereid zijn om een vrije dag op te zeggen als er zieken zijn.
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Je staat en loopt veel