Trekpleister

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Trekpleister

Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
Het was wel leuk om hier te werken, het was afwisseld werk.
Ik ben bij trekpleister gaan werken doordat trekpleister de Dirx in Leidschenveen over heeft genomen en ik ben eigenlijk doorgestroomd. Ik heb geholpen met de verbouwing van Dirx naar trekpleister. Binnenkort loopt helaas mijn contract af en dit vind ik best jammer want ik werk bij de trekpleister met een heel leuk team, echt super gezellige meiden. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij trekpleister.
Ik werk graag met mensen, ik ben sociaal, flexibele en betrokken.
Verschrikkelijk bedrijf! Bij het HC denken ze alleenmaar aan geld en niet hoe het er op de werkvloer aan toegaat. Word weinig naar goed personeel omgekeken. Eigen inbreng is bijna geen plaats voor en werksfeer en mensen onderling zijn heel schijnheilig! Je werkt keihard waarna je daarna 10 minuten mag zitten. Had het hier totaal niet naar mijn zin.
Pluspunten
Minpunten
Weinig pauze, hard werken, altijd commentaar
Ik heb bij deze baan veel geleerd en de leidinggevenden geven je ook de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Ik heb er veel geleerd, en als er iets was wat ik nog niet goed kon werd dat herhaald, dus saai werd het ook niet! Ik werkte met een hele groep met vrouwen, dat kan goed zijn of dat kan slecht zijn, maar bij dit filiaal was het altijd erg gezellig en maak je met elke collega wel een babbeltje. Het moeilijkste was de klant tevreden houden, Trekpleister vindt goede service erg belangrijk en soms was de lijn moeilijk te vinden tussen de klant gaat te ver - klant is koning. Het leukste van de baan was is dat je echt een allround medewerker wordt, geen lange kassabeurten hebt van 8 uur maar soms ook gewoon in de winkel loopt, dingen aanvult en klanten aanspreekt voor advies. Klanten merken dat er bij Trekpleister erg op wordt gelet dat de medewerker alle klanten begroet en ik merk dat daardoor veel klanten terugkomen, al is het maar voor de gezelligheid en een babbel! Erg fijne werkomgeving dus!
Pluspunten
Service- en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel, Mogelijkheid om de cursus "Verkoop in de Drogisterij" te doen op kosten van het bedrijf
Minpunten
Geen vast contract na 3 keer verlenging, lage salarisindicatie
Leuk werk waar je veel leert, met klanten omgaan en de winkel staande houden.
Pluspunten
Gratis eten
Winkel openen - Kasopmaak - (Dag)Administratie verwerken - Kassa; transacties verwerken - Retouren verwerken - Actief verkopen - Klanten helpen/adviseren - Vracht ontvangen/uitpakken - Producten aanvullen - Spiegelen - Display's inrichten/bedenken - Schappenplan/Schapombouw - Actiemeters inrichten - Prijscommunicatie actie verwerken - Winkel sluiten. Regelmatig de leiding bij afwezigheid FM of leidinggevende. Ik heb geleerd wat echt bij mij past en waar ik kan laten zien wat ik kan. Goede band met gezellige collega's. Het leukste aan dit werk vind ik het omgaan met klanten, hen te helpen met waar zij naar op zoek zijn. Het dagelijkse praatje. Het geeft mij voldoening tijdens mijn werkdag.
Pluspunten
Intern opleiding en cursus mogen doen. Verkoper MBO2 behaald en Verkopen In Drogisterij (VID)
Een trekpleister als geen ander altijd super druk en bomvol... uitbreiding in de ruimte zou zeker geen overbodige luxe zijn. Ik heb geleerd mijn verantwoording daar na te komen. De collega's waren net als ik nog jong en daarom extra gezellig. Echt moeilijk was het niet het leukste aan de baan was het contact met de mensen.
Het leuke van een baan in een winkel vindt ik toch de klant gericht kunnen helpen en de klant met een goed gevoel de deur uitlaten gaan. Wat ik in die jaren heb geleerd heb is dat je te alle tijden eerlijk moet wezen tegen de klant, want dat waarderen ze heel erg en dat ik ook de reden dat de klant vaker terug komt.
Pluspunten
lekker me eigen centjes verdienen
Minpunten
minder shoppen
Verkopen, achter de kassa, vakken vullen en mensen helpen. Heb hier een super fijne tijd gehad.
Ik heb graag bij trekpleister gewerkt,vond alle werkzaamheden wel leuk,vooral omdat het afwisselend was.had leuke collega`s,ik vond het jammer dat het contract niet verlengd is tot een vaste baan.
Minpunten
Ik heb leren vullen, spiegelen, schoonmaken, kassawerkzaamheden, en veel ervaring opgedaan ik hoe ik met klanten moet omgaan. Maar het salaris is matig, de collega's zijn onaardig, de werksfeer is vreselijk (vooral bij vul avonden), de baas en assistent houden te lang pauze terwijl jij in de winkel je uit de naad staat te werken. Trekpleister staat er bekend om dat het werken met de collega's vreselijk is wat ik gehoord had, maar toen ik daar begon met werken was dit bevestigd.
Pluspunten
leren vullen, spiegelen, kassawerkzaamheden etc.
Minpunten
heel onaardige collega's, geen goede uitleg, behandelen je niet goed, houden geen rekening met privésituaties.
Een typische dag op t werk? Ja, in elke dag zat wel een vaste routine. Je dag begon meestal met een kop koffie of thee samen met je collega's en tegen openingstijd zorgden we ervoor dat alles op hun plek kwam te staan om de dag goed te kunnen beginnen. Ik heb hier veel geleerd, en veel gedaan. Zoals het omgaan met de klanten, want ik was een bloemenwinkel gewend, Het verkooppraatje was ook iets waar ik veel mee aan het oefenen was. Uiteindelijk ging dit heel goed naar mijn idee. De directie zat goed in mekaar volgens mij. Ik kan hier verder niet veel meer over zeggen dan dit. Omdat ik niet echt met de directie in aanraking kwam. Mijn collega's: Ik had hele leuke, uitbundige en gezellige collega's bij de Trekpleister. Een fantastisch team. Er was bijna altijd wel iets om om te lachen! Het moeilijkste van de baan vond ik het werktempo. Hier lag de lat namelijk behoorlijk hoog voor mijn doen. Het leukste van de baan vond ik het gevoel dat je krijgt zodra je een klant hebt geholpen met iets waar hij/zij zelf niet uit was gekomen. En dat ze vervolgens tevreden de winkel weer verlaten.
Pluspunten
Geld meekrijgen van de zaak voor het avondeten als je een late dienst had.
Minpunten
N.V.T.
Bij Trekpleister Gemert ben ik begonnen als weekend hulp. Na mate de tijd werkte ik hier ook doordeweeks. Ik vond het een leuke, kleine maar fijne werkplek. Ik ben gestopt met werken bij Trekpleister Gemert omdat dit niet aansloot bij de opleiding die ik toen der tijd wilde volgen. Namelijk BBL-administatie.
Pluspunten
Leuke, gezellige kleine winkel.
Met veel plezier daar gewerkt. Doorgroei mogelijkheden zat als je je best maar doet
Iedere dag is anders, andere klanten en steeds nieuwe dingen om te doen en te leren
Was een leuke baan, veel geleerd. Omgaan met de kassa en met mensen...super leuk.