Trekpleister

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Trekpleister

Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
Ga aub nooit van je leven bij trekpleister werken! Ze houden hier totaal geen rekening met jou als werknemer. Het enige waar ze om geven is de klant. Daarnaast is de sfeer in de winkel zeer oncomfortabel en word je eigenlijk alleen maar bekritiseerd door de leidinggevenden. Ze hebben hier totaal geen respect voor jou als individu en als je eigenlijk niet meteen alles perfect doet dan krijg je al allemaal gezeik over je heen. Ik raad het zeker niet aan om hier te werken, tenzij je het leuk vindt dat je niet gerespecteerd wordt en niet behandeld wordt als een mens met gevoelens. Doe het dus niet!
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Alles
Het is heel wisselend om bij de trekpleister te werken.
Pluspunten
Leuk team verband
Minpunten
Werk-prive is moeijk te begrijpen
Bij de Trekpleister heb ik met plezier gewerkt, ik had afwisselend werk en de leiding vertrouwde mij wel belangrijke taken toe. Ik heb veel geleerd van mijn werk bij de Trekpleister.
Pluspunten
Geld voor avondeten als je tot laat moest
Minpunten
Als bijbaan slechte mogelijkheid om vast contract te krijgen
Goede winkel erg vriendelijke collega’s die je helpen als het niet lukt
Pluspunten
Samenwerking
Minpunten
Kleine winkel
Fijne werkgever met leuke collega's. Ik heb mijn mbo diploma behaald en kosten hiervan werden volledig vergoed.
Pluspunten
Personeelsbeleid, Eerlijk salaris, Fijne collega's, Internationale moederorganisatie
Minpunten
Na verloop van tijd ontbrak uitdaging
De werksfeer is gezellig maar ik had het idee dat ik teveel moest doen voor wat ik betaald kreeg en ik deed voor mijn gevoel op een avond meer gedaan dan mijn collega's.
Doordat ik op verschillende filialen ben gestuurd, heb ik een varierende werk omgeving gehad. Ik heb me ook snel in thuis gevoeld.
Trekpleister is een leuke werkgever, je moet wel hard kunnen werken. Doorgroeimogelijkheden genoeg als je jezelf laat zien.
Het is echt hard werken en je moet vijf armen tegelijk hebben. De werkdruk ligt hoog. De hele dag ben je bezig met aanvullen of vracht verwerken
Pluspunten
Je salaris is wel oké
Minpunten
Hard werken, moeilijk vrije dagen krijgen, lange werkdagen wanneer je vrachtdag heb, hoge werkdruk
Erg leuke collega's en goeie regelingen met vergoedingen indien je naar een ander filiaal of een cursus moest. matige doorgroei mogelijk en zonder 1ste verkoper of filiaalmanger te zijn helaas niet meer uren dan 32 beschikbaar
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
lange dagen
Pesterijen. Treiteren. Je door het slijk trekken bij andere collega's. Achter je rug om je belachelijk maken. Alles wordt getolereerd. Blij dat ik hier weg ben.
Pluspunten
Geen.
Minpunten
Pestcultuur onder de collega's.
-ik ben totaal niet opgenomen in de groep,er werdt nauwlijks aandacht aan de nieuwe medewerkers gegeven.Ze keken op mij neer en praten over mij en andere collega's
was een gezellige leerzaam bijbaantje veel geleerd en leuke collega's
Ik moest vaak de vracht en kassa tegelijk bijhouden, als ik de vracht dan niet op tijd klaar had was ik gelijk 'te langzaam'. Je krijgt gelijk al veel verantwoordelijkheid en als je net begint is dit niet heel fijn. De collega's zijn wel aardig. Hou er rekening mee dat je ook op andere locaties ingezet kan worden.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen
bedrijfleider was iets minder meegaand verder leuk bedrijf met leuke collega's van andere filialen
Je werkt er met fijne gezellige collega’s. Als er veel vracht is hangt er soms een gespannen sfeer. Soms beloven ze je wat maar vervolgens komen ze het niet naar. Je moet bereid zijn om een vrije dag op te zeggen als er zieken zijn.
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Je staat en loopt veel
Gezellige winkel met hele leuke collega’s. Afwisselend werk, zoals kassa draaien, klanten helpen en een praatje maken met de vaste klanten, actie’s aanduiden, vullen en creatief nadenken over hoe je je producten presenteert. Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden en de filiaalmanager en assistent nemen de tijd om je alles uit te leggen en eventueel bij te leren.
Pluspunten
Collega’s, afwisselend werk
Minpunten
Weinig personeel
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen. Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
Het was wel leuk om hier te werken, het was afwisseld werk.