Trekpleister

Reviews voor Filiaalmanager (m/v) bij Trekpleister

Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig. De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)
De klant blij maken en altijd iets om handen hebben is iets waar je hier elke dag mee te maken hebt. De grote organisatie achter Trekpleister maakt veel mogelijk en met een leuk team samenwerken om je doelen te halen is het leuke van deze baan. Jarenlang parttimer geweest en toen ik fulltime wilde gaan werken kon dat direct en ben ik snel doorgegroeid. Het mooie van deze formule is dat je de service aan de klant geeft en ook nog die mooie aanbiedingen zoals bij het kruidvat, eigenlijk een ideale combinatie. De zoektocht naar collega's die dit ook zo willen lijkt soms eindeloos helaas..
Pluspunten
Leuke collega's en goede sfeer hierdoor en door de klanten
Minpunten
Weinig sollicitanten bij personeelsgebrek