Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

zo maar een dagje

26 september 2012
Op zich kan het een leuke werkgever zijn, tis maar net met welke collega je hebt. Ene filiaal is leuk en gezellig en andere is totaal gericht ik dit en ikke dat. Flexibel zijn is soms ver te zoeken maar goed. Er is weinig ruimte voor eigen inbreng alles wordt voor je bepaald en je mag het uitvoeren. Maar goed over algemeen heb je leuke aardige klanten die soms allemaal als koning willen behandeld worden, maar daar is totaal geen tijd voor ivm de bezetting en al je vragen die je moet stellen aan de kassa, je ziet de klanten denken toe even zeg, afrekenen en wegwezen.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
eigen inbreng en creativiteit
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
2 maart 2018
1e verkoopster (huidige medewerker) - Utrecht
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen. Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
23 juni 2017
Filiaalmanager (huidige medewerker) - Utrecht
Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig. De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)