Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

Wel een gezellig team maar weinig kans op een vast contract

9 september 2019
Ik ben door gegroeid van winkelmedewerker naar deerde sleutelhouder. Als je verder wilt is dit mogelijk alleen kunnen er kosten aan verbonden zitten.
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
10 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Veendam
Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
29 oktober 2020
Verkoper (voormalige medewerker) - -
Ga aub nooit van je leven bij trekpleister werken! Ze houden hier totaal geen rekening met jou als werknemer. Het enige waar ze om geven is de klant. Daarnaast is de sfeer in de winkel zeer oncomfortabel en word je eigenlijk alleen maar bekritiseerd door de leidinggevenden. Ze hebben hier totaal geen respect voor jou als individu en als je eigenlijk niet meteen alles perfect doet dan krijg je al allemaal gezeik over je heen. Ik raad het zeker niet aan om hier te werken, tenzij je het leuk vindt dat je niet gerespecteerd wordt en niet behandeld wordt als een mens met gevoelens. Doe het dus niet!
Pluspunten
Helemaal niks
Minpunten
Alles
  1. Wel een gezellig team maar weinig kans op een vast contract