Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

Super gezellig bedrijf met veel kansen

2 maart 2018
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen. Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
23 maart 2021
Zelfde functieZelfde locatie
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
23 juni 2017
Filiaalmanager (huidige medewerker) - Utrecht
Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig. De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)
  1. Super gezellig bedrijf met veel kansen