Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

Productieve en ook gezellige leer/werkomgeving.

14 november 2014
Een typische dag op t werk? Ja, in elke dag zat wel een vaste routine. Je dag begon meestal met een kop koffie of thee samen met je collega's en tegen openingstijd zorgden we ervoor dat alles op hun plek kwam te staan om de dag goed te kunnen beginnen. Ik heb hier veel geleerd, en veel gedaan. Zoals het omgaan met de klanten, want ik was een bloemenwinkel gewend, Het verkooppraatje was ook iets waar ik veel mee aan het oefenen was. Uiteindelijk ging dit heel goed naar mijn idee. De directie zat goed in mekaar volgens mij. Ik kan hier verder niet veel meer over zeggen dan dit. Omdat ik niet echt met de directie in aanraking kwam. Mijn collega's: Ik had hele leuke, uitbundige en gezellige collega's bij de Trekpleister. Een fantastisch team. Er was bijna altijd wel iets om om te lachen! Het moeilijkste van de baan vond ik het werktempo. Hier lag de lat namelijk behoorlijk hoog voor mijn doen. Het leukste van de baan vond ik het gevoel dat je krijgt zodra je een klant hebt geholpen met iets waar hij/zij zelf niet uit was gekomen. En dat ze vervolgens tevreden de winkel weer verlaten.
Pluspunten
Geld meekrijgen van de zaak voor het avondeten als je een late dienst had.
Minpunten
N.V.T.
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
10 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Veendam
Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
  1. Productieve en ook gezellige leer/werkomgeving.