Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

Leuke winkel met leuke collega’s

5 maart 2018
Gezellige winkel met hele leuke collega’s. Afwisselend werk, zoals kassa draaien, klanten helpen en een praatje maken met de vaste klanten, actie’s aanduiden, vullen en creatief nadenken over hoe je je producten presenteert. Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden en de filiaalmanager en assistent nemen de tijd om je alles uit te leggen en eventueel bij te leren.
Pluspunten
Collega’s, afwisselend werk
Minpunten
Weinig personeel
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
10 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Veendam
Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
  1. Leuke winkel met leuke collega’s