Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

8 september 2013
Ik werk elke woensdagavond en moet eigenlijk altijd hetzelfde doen omdat ik aangenomen ben voor vulploegmedewerker
25 januari 2017
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) - Emmen
Mijn taak is om samen met collega's de vrachtwagen te lossen en daarna moet alles uitgepakt worden en daarna in de schappen in de winkel geplaatst te worden. Ik sta ook klant te woord als er vragen zijn. Er heerst een fijne sfeer op de werkvloer.
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.