Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

het was heel gezellig , maar soms ook wat minder

3 november 2017
een typische dag op het werk was dat ik aankwam, even een beetje schoonmaakte en daarna had aan het werk ging met vullen.
20 januari 2015
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Ridderkerk, ZH
Ik heb leren vullen, spiegelen, schoonmaken, kassawerkzaamheden, en veel ervaring opgedaan ik hoe ik met klanten moet omgaan. Maar het salaris is matig, de collega's zijn onaardig, de werksfeer is vreselijk (vooral bij vul avonden), de baas en assistent houden te lang pauze terwijl jij in de winkel je uit de naad staat te werken. Trekpleister staat er bekend om dat het werken met de collega's vreselijk is wat ik gehoord had, maar toen ik daar begon met werken was dit bevestigd.
Pluspunten
leren vullen, spiegelen, kassawerkzaamheden etc.
Minpunten
heel onaardige collega's, geen goede uitleg, behandelen je niet goed, houden geen rekening met privésituaties.
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
  1. het was heel gezellig , maar soms ook wat minder