Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

Gezellige werkomgeving, leuke sociale collega's

22 september 2014
Elke dag moet je wel vakkenvullen, spiegelen, schoonmaken, ik heb geleerd op deze stage nauwkeurig te werken en klanten goed te benaderen. De directie van dit bedrijf was erg sociaal en aardig en maakte het werk een stuk gezelliger. Op mijn stageplek had ik leuke en sociale collega's waar ik goed mee over weg kan. Het moeilijkste van de baan is om alle medicijnen in korte tijd weet aan te wijzen aan de klant, en het leukste aan mijn baan vind ik dat ik klanten kan helpen en daar een babbeltje mee kan maken.
Pluspunten
Collega's en klanten zijn er sociaal
Minpunten
Weinig te doen
26 maart 2018
Stage gelopen (voormalige medewerker) - Almelo
Goed om te werken het is aangenaam gezellig en leuk
Pluspunten
Gewoon gezellig
Minpunten
Niks
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
  1. Gezellige werkomgeving, leuke sociale collega's