Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

functie als verkoopmedewerkster

8 februari 2016
Het leuke van een baan in een winkel vindt ik toch de klant gericht kunnen helpen en de klant met een goed gevoel de deur uitlaten gaan. Wat ik in die jaren heb geleerd heb is dat je te alle tijden eerlijk moet wezen tegen de klant, want dat waarderen ze heel erg en dat ik ook de reden dat de klant vaker terug komt.
Pluspunten
lekker me eigen centjes verdienen
Minpunten
minder shoppen
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
10 december 2020
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Veendam
Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.
  1. functie als verkoopmedewerkster