Trekpleister
Review over Trekpleister van een medewerker

een gezellige samenwerking met mijn collega's

28 oktober 2014
bij het bedrijf waar ik werkte was de sfeer wel altijd gezellig maar soms ging dat minder omdat ze alles aan elkaar doorgeven om wat te doen en dan ging het soms te haastig of in de war . ik heb natuurlijk geleerd dat ik beleefd en heel netjes moet zijn tegen klanten die mijn winkel binnen komen . mijn collega's waren ook heel aardig en netjes tegen mij en ik was natuurlijk ook beleefd tegen hen . het moeilijkste van de baan was snacks bijvullen want ik wist niet waar precies alles lag en dan duurde het wel lang voordat dat gereed was. het leukste was potjes bijvullen of andere producten . zodat ik dan kon vullen en tegelijkertijd kijken of alles recht stond en/of bij de juiste plek stond.
Pluspunten
in pauze kreeg ik dan een broodje . vond ik dan wel aardig altijd .
Minpunten
dat je niet weet waar precies alles stond .en dat je dan commentaar kreeg.
15 januari 2018
Winkelmedewerker (stage) (voormalige medewerker) - Dordrecht
Het is een goede plaats waar je je team kan versterken
Pluspunten
Goed Team
23 maart 2021
Eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden
11 december 2020
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Eindhoven
Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.
  1. een gezellige samenwerking met mijn collega's