Trekpleister

Trekpleister Reviews

Zwaar en onduidelijk

Geen doorgroeimogelijkheden. Enthousiasme word grond ingetrapt.

Minpunten

Fysiek zwaar werk

Wat een kkr bedrijf zeg

Dit is een heel slecht bedrijf je moet alles perfect doen en als je dat niet doet word je gedisrespect en achter je rug Om word er slecht over je gepraat en trouwens ik ben een stagiaire

Pluspunten

Niks

Minpunten

Slecht behandelt Kkr wijven Geen korting Slecht betaald te lang werken

Leuk werk

Het is leuk werk als er wat te doen is. Prima loon en werkomstandigheden.

Pluspunten

Goede loon

Normaal

Het werk was in het begin erg leuk. Op geven moment merk je dat leidinggevenden alleen maar achter zitten te kletsen en jij in je eentje de hele winkel runt. Je voelt je dan in de steek gelaten. De werkdruk is erg hoog, en de waardering is er simpelweg gewoon niet.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Hoge werkdruk

Met veel plezier gewerkt

Ongeveer een jaar werkzaam geweest bij Trekpleister! Altijd met veel plezier en gezelligheid gewerkt. Ik wilde graag fulltime werken, dat was helaas niet mogelijk bij dit Filiaal. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om van baan te switchen.

Pluspunten

Gezelligheid

Vreselijk

Als je als fulltimer aan de gang gaat bij trekpleister en vervolgens alle opleiding vervult word je daarna per direct als niks behandeld. Je bent slechts een nummertje en dat merk je ook over duidelijk. De districtsmanager heeft duidelijk een voorkeur voor bepaalde personeelsleden en laat dit ook erg goed blijken. Het is hard werken en in tegenstelling tot andere bedrijven erg slecht betaald. qua opleidingen zijn er wel veel mogelijkheden dit is dan ook mijn enige plus punt.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Werkdruk, Slecht management, over duidelijke voorkeur voor bepaalde personeelsleden

Een bedrijf met pluspunten en minpunten

Het bedrijf promoot de verkoop van goederen aan de kassa, dit wordt goed bijgehouden. Hiernaast is de sfeer in de winkel erg wisselvallig door werkende collega's.

Leuke werkomgeving

Ik heb me altijd uitstekend vermaakt bij Trekpleister, ik had leuke collega's. Verder waren er geen doorgroeimogelijkheden en deed je wel eentonig werk.

Doe het niet!

Ga aub nooit van je leven bij trekpleister werken! Ze houden hier totaal geen rekening met jou als werknemer. Het enige waar ze om geven is de klant. Daarnaast is de sfeer in de winkel zeer oncomfortabel en word je eigenlijk alleen maar bekritiseerd door de leidinggevenden. Ze hebben hier totaal geen respect voor jou als individu en als je eigenlijk niet meteen alles perfect doet dan krijg je al allemaal gezeik over je heen. Ik raad het zeker niet aan om hier te werken, tenzij je het leuk vindt dat je niet gerespecteerd wordt en niet behandeld wordt als een mens met gevoelens. Doe het dus niet!

Pluspunten

Helemaal niks

Minpunten

Alles

Totaal geen begrip

Na 3 maanden werd ik ziek en ben ik de ziekte wet in gegaan daarna wilde ze mij direct Daar weg hebben. Alleen maar leugens en dan vooral van de hogere personeelsleden. Communicatie is heel slecht. De sfeer op de werkvloer is ook niet bepaald gezellig. Onprettig om te werken.

Pluspunten

Minpunten

Slechte communicatie, totaal geen begrip na ziek worden.

Wisselend

Het is heel wisselend om bij de trekpleister te werken.

Pluspunten

Leuk team verband

Minpunten

Werk-prive is moeijk te begrijpen

Prettige werkplek voor een bijbaantje

Bij de Trekpleister heb ik met plezier gewerkt, ik had afwisselend werk en de leiding vertrouwde mij wel belangrijke taken toe. Ik heb veel geleerd van mijn werk bij de Trekpleister.

Pluspunten

Geld voor avondeten als je tot laat moest

Minpunten

Als bijbaan slechte mogelijkheid om vast contract te krijgen

Goed

Goede winkel erg vriendelijke collega’s die je helpen als het niet lukt

Pluspunten

Samenwerking

Minpunten

Kleine winkel

gespannen sfeer hoge werkdruk

Er hangt een gespannen sfeer door de hoge werkdruk.

Erg goed bedrijf. Altijd met veel plezier gewerkt. Leuke collega’s die veel voor elkaar over hebben

Fijne werkgever

Fijne werkgever met leuke collega's. Ik heb mijn mbo diploma behaald en kosten hiervan werden volledig vergoed.

Pluspunten

Personeelsbeleid, Eerlijk salaris, Fijne collega's, Internationale moederorganisatie

Minpunten

Na verloop van tijd ontbrak uitdaging

Gezellig, maar ook hard werken.

De werksfeer is gezellig maar ik had het idee dat ik teveel moest doen voor wat ik betaald kreeg en ik deed voor mijn gevoel op een avond meer gedaan dan mijn collega's.

Varierend

Doordat ik op verschillende filialen ben gestuurd, heb ik een varierende werk omgeving gehad. Ik heb me ook snel in thuis gevoeld.

Atmosphere

My manegers and coworkers were great, great atmosphere, pay is decent. A lot of possibilities for growth within the company. The work is not that hard.

Leuke werkgever

Trekpleister is een leuke werkgever, je moet wel hard kunnen werken. Doorgroeimogelijkheden genoeg als je jezelf laat zien.

Wel een gezellig team maar weinig kans op een vast contract

Ik ben door gegroeid van winkelmedewerker naar deerde sleutelhouder. Als je verder wilt is dit mogelijk alleen kunnen er kosten aan verbonden zitten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trekpleister. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Trekpleister met

Meer informatie over Trekpleister in populaire locaties

• Trekpleister