Treant Zorggroep

18: Treant Zorggroep reviews van werknemers

Gezellige sfeer, kleine werkteam

Gezellige sfeer, kleine perifere ziekenhuizen.Verschillende doorgroei mogelijkheden

zwaar wek en veel te doen. maar een gezellig energieke team

begon vaak vroeg tot in de middag. Als schoonmaker. dit is een outsider baan in verhouding met de zorgpersoneel. Hoe dan ook betrok de andere met veel dingen. het management is aardig en komt ook regelmatig met je praten en kijken of alles goed gaat.

Pluspunten

persoonlijk aandacht de waardering van de cliente

Minpunten

zwaar werk

Top bedrijf om voor te mogen werken

Leuke collega’s, leuke bewoners, het is hard werken, maar alles bij elkaar , je krijgt er zoveel voor terug.

Pluspunten

Hele leuke collega’s en mensen

Minpunten

De werkdruk

Dankbaar werk in de zorgsector

Geweldige tijd gehad met ontzettend leuk collega's Jammer dat we te duur waren via een uitzendbureau en daarom geen kans maken op een vaste aanstelling Ze hebben een contract op afkoopbasis,heel jammer.Nu liep ik 2 leuke banen kwijt in een half jaar

Pluspunten

Relaxt werken, geen druk

Minpunten

Geen minpunten

Prima bedrijfLeuke collegasGoede duidelijke takenVeel afwisselent werk

Wat minder langdraadigVoor Verschillende prosessen

Pluspunten

Gemodelijke sweer

Minpunten

Te grote locaties

Prima werkgever

Treant Zorggroep ( ziekenhuis ) bestaat uit 3 locaties; Hoogeveen-Emmen-Stadskanaal. Binnen verschillende functies kun je te werk worden gesteld in één van de 3 locaties.

Heb hier met heel veel plezier gewerkt.

Fijne collega's en prettig werk. Goed ingewerkt. Informele sfeer.

Gezellige en leuke werkplek

Ik heb heel veel geleerd van mijn baan bij treant, ben erg heel ‘sterk’ uitgekomen, collega’s zijn heel lief.

als verpleegkundige voldoende ontplooiingsmogelijkheden in een gezellig team

afhankelijk van de locatie zijn er verschillende mogelijkheden. Er heerst ook op iedere locatie wel een andere cultuur/sfeer, ik heb op elke locatie wel mijn draai gevonden. Als je van zorgen houdt, moet je bij Treant zijn, want daar zijn ruim voldoende mogelijkheden voor op elk niveau.

schoonmaker voor een maand als zomerbaan

Voldeed als zomerbaan. Ze waren niet voorbereid om me in te werken en ik werkte niet op de plek die me eerst gezegd werd, het was fijn dat je op eigen tempo kon werken en je eigen dag zo'n beetje kon inplannen.

Fijne sfeer op hard werkende poli

Al heel wat jaren werkzaam op de huidige werkplek. Met veel plezier, leuke collega's en artsen, in een prachtige ruimte mag ik niet klagen. Het zou fijn zijn als er artsen en ander assisterend personeel zouden komen om de werkdruk wat te verlagen. De inzet cq loyaliteit is groot. Een Refajaan is niet zomaar iemand. Het is een medewerker met hart voor de zaak en zijn of haar patienten. Ook nu we Treant heten (locatie Refaja) blijft dat gevoel hetzelfde.

Pluspunten

korte lijnen, goede sfeer

Minpunten

uitloop spreekuren door te weinig specialisten

Uitdagende werkomgeving met veel vrijheid

Geen dag is het zelfde! De omgeving waar ik in werk is heel divers. De mogelijkheid om jezelf te ontplooien zijn daar, maar je zult er zelf bovenop moeten zitten. Lastig is het niveau verschil binnen de organisatie waaraan ik lesgeef. Het management binnen mijn afdeling is nagenoeg onbereikbaar wat leidt tot een afstand tussen de werkvloer en het management. persoonlijk vind ik dit erg jammer.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Geen betrokkenheid

Productieve en gezellige werksfeer

Treant is een goede werkgever, waar je je gewaardeerd voelt.

Er zijn veel veranderingen gaande.

Ik vind sociaal contact met patiënten erg belangrijk en dat wordt steeds minder

Pluspunten

Leuk ziekenhuis

Minpunten

Te weinig patiënten contact door nieuwe manier van werken.

Gezellige samenwerking leuke mensen

Leuke bewoners Goeie samenwerking Je kunt altijd goed met collega's praten en werken

Pluspunten

Leuke mensen

Minpunten

?

Top

Leuke collega's en bewoners Gezelligheid en de tijd is altijd zo om

Pluspunten

Zelfroosteren

Minpunten

Weinig ruilingen mogelijk

professionele organisatie met beperkte financiele middelen op zoek naar professionalisering en kostenreductie

Ruimte om te komen tot ingrijpende besparingen. Welwillend bestuur. Goede ICT ondersteuning (info voorziening). Geleerd van de macht van verzekeraars. Moeilijk is de spanning tussen belangen van specialisten en bestuur.

Pluspunten

plezierig managementteam

Minpunten

beperking door wetgeving

Huiselijk en sfeervolle werkomgeving

Met veel plezier heb ik werk ik hier tot op heden, Geen enkele dag is het zelfde en de bewoners verschillen erg veel van elkaar. Hierdoor is de zorg heel divers en moet je verschillende methodes kunnen handhaven. Er word veel van je verwacht als verzorgende IG, maar dat mag ook. het maakt het werk juist zo leuk! het moeilijkste vind ik nog, als ik naar huis ga en ik moet mijn collega achterlaten met een vervelende situatie, het liefst blijf ik langer om haar/hem hier dan bij te ondersteunen maar soms moet je die knop omzetten. maar gelukkig weten we van elkaar dat dit ook onderdeel is van je werk. dat is juist het leukste, de collegialiteit op de werkvloer.

Pluspunten

veel extra uren kunnen werken

Minpunten

geen aanstelling geven op vast contract..

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Treant Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Treant Zorggroep met

Reviews over Treant Zorggroep per locatie