Transavia
Een mooi bedrijf waar kansen zijn om je te ontwikkelen, fijne collega's en ook een paar mindere maar de vluchten zijn prima om te werken als een team.
Pluspunten
Elke vlucht nieuwe collega's, contact met passagiers, geen kantoorbaan
Minpunten
Onregelmatige diensten
Een heel gezellig bedrijf waar geen dag hetzelfde is. Het werken met verschillende collega's en passagiers maken het onwijs leuk. Soms is het vroeg opstaan (midden in de nacht), maar met de eerste "goedemorgen" ben je dat compleet vergeten, je komt vroeg in de middag weer thuis en hebt nog een hele dag voor je.
Pluspunten
collega's
Minpunten
seizoenscontract de eerste jaren
Mooi, hands-on en sociaal bedrijf zonder al te veel hiërarchische afstand. Blinken uit in de zeer prettige bedrijfscultuur.
Ik ben heel blij met dit bedrijf. Het voelt als een familie. Training was zwaar maar erg leuk en leerzaam en de begeleiding is erg fijn en goed. Je voelt je gelijk welkom. Gezellige en lieve collega's en het werk is fantastisch. Zeker een aanrader.
Pluspunten
Collega's, Werk/privé balans, informele cultuur, arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Het werk als cabin attendent kent weinig stress. Het team waarmee je aan boord werkt is erg gezellig en open. Over de werkzaamheden weinig te klagen. Met het bedrijf zelf weet je niet waar je aan toe bent. Je moet altijd klaar staan en je privé leven on hold zetten. Maar ze geven er niks voor terug.
Bij Transavia heb ik geleerd om met verschillende mensen om te gaan. Iedereen doet dingen anders en/of wil dat dingen anders gebeuren. Dat vond ik in het begin lastig. Door mijn werk bij Transavia heb ik veel mensenkennis gekregen. Het is soms hard werken maar wel met leuke collega's. Het is Ă©Ă©n grote familie. De bedrijfscultuur is informeel.
Pluspunten
Veel vrijheid.
Minpunten
Lange reistijd.
Geweldig bedrijf om bij te mogen werken. Elke dag is weer anders.
Pluspunten
IPB-recht
Minpunten
niet zelf je dagen kunnen indelen, lastig te combineren met privé zaken.
Het is een ontzettend gezellig bedrijf waar er een open sfeer is. Elke dag is anders wat het zo leuk maakt !
Bij Transavia kwam ik voor een seizoen vliegen. De werktijden waren helaas wat minder maar de hechte banden die je met je collega's hebt/creëert zijn onvergetelijk. Iedereen zit uiteraard in hetzelfde schuitje en ze hebben dan ook het beste met je voor. Aan boord was het altijd een feestje (op de momenten dat het kon) met je collega's maar de gezelligheid van de passagiers mag ook zeker niet ontbreken want dat zijn toch de mensen waar je het voor doet! Het is een bedrijf die veel mogelijkheden biedt. Doordat het bedrijf nog jong en veel potentie heeft zorgt het voor een bepaalde rust en een goed gevoel onder de mensen. Het bedrijf is een echte aanrader!
Pluspunten
Salaris voor jongeren
Minpunten
De variatie in onregelmatige werktijden
Een typische dag begint met het voorstellen van jezelf bij de andere collega's. Na het voorstellen is het tijd om aan de slag te gaan en gaan we er met zijn allen tegen aan. Hard werken en samenwerken zijn de key's die het werk maken wat het is.
Transaavia is een goede werkgever. De bedrijfscultuur spreekt mij heel erg aan. leuke collegas en altijd een gezelligesfeer.
gezellig bedrijf met verschillend en uitdagend werk. Goede doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
droombaan
Ik heb er met veel plezier gewerkt. Echter na 8 jaar nog steeds geen uitzicht op een vast contract of promotie. Nu echter de wens om met beide benen op de grond te blijven
Minpunten
na 8 jaar nog geen vast contract
Mooi bedrijf met diversiteit in werkzaamheden. Gezellige collega's.
Werken in de lucht is de mooiste werkplek, Transavia was een geweldige ervaring die ik nooit zou willen missen, met de leukste collega's vlogen we heel Europa rond. Nooit een dag hetzelfde en elke dag weer een uitdaging om onze passagiers zo plezierig mogelijk van A naar B te brengen met de hele crew.
Pluspunten
Nooit een dag hetzelfde
Het moeilijkste van de baan was om op tijd een cursus met vliegers te hebbben die aan de juiste opleidingseisen voldeden. Dit omdat management laat af kwam met planning en vaak nog op laatste moment de planning aanpaste. Zeker op de administratie een gezellige werksfeer, goede verhoudingen onderling. Open en jonge bedrijfssfeer
Pluspunten
Fijne werkomgeving
Minpunten
Slechte planning en communicatie
Mijn tijd bij Transavia heb ik als zeer prettig ervaren. De werkdagen waren nooit het zelfde en je leerde hier dan ook erg veel. Het omgaan met mensen stond hier centraal en ik heb hier erg veel geleerd over hoe je met mensen om moet gaan. Ik hou van hard werken en dit kwam hier volledig tot zijn recht.
Er heerst een goot gevoel om gezamenlijk het beste beentje voort te zetten voor het bedrijf. Met veel van deze collega's een goede tijd gehad waarbij het resultaat voorop stond. Door de complexiteit van de te beheren applicaties, had ik met veel verschillende afdelingen contact en met verschillende geledingen binnen de organisatie contact.
Pluspunten
bij invulling van werkzaamheden zeer autonoom
Minpunten
afname van het gezamenlijk doel voorop zetten
Prima werkgever met fijne collega's, jammer dat ik weg moest wegens een reorganisatie.
Pluspunten
IPB reizen
Minpunten
Working at Transavia is very nice.Working hours are 9 AM to 5 PM.I learnt SCRUM(Agile) methodology of working.The toughest job is convincing client project managers on technical design and sprint timelines.As a onshore techinal design lead I have been manging 10 members development team.Colleagues are very friendly,supportive and sharing interms of work and personl activities.The best part of job is work life balance.Work from home option and flexibility in work hours.
Een nieuwe selectieronde begint met ongeveer 35 cursisten en samen met je collega's de draad oppakken waar je de vorige dag bent gebleven, sta open voor een gesprek met een collega die teruggetrokken is en schiet te hulp door als vangnet te fungeren zodat het werk er niet onder lijd. Na de voorstelronde beginnen de eerste afwijzingen en korte toelichtings- gesprekken met de reden waarom. Kort daarna gaan we door met de ronde 2 die in het engels plaatsvind. Intussen is loopt de tijdsdrukhoger op als er tussendoor urgente zaken zich aandienen en ik loop zo hard ik kan maar blijf stressbestendig. Het kan soms moeilijk zijn als ik hard ga en mijn collega's me niet bij kunnen houden maar dat heb ik geaccepteerd en zo gauw mijn werk gedaan is schiet ik te hulp. Het leukste van mijn baan is dat ik aan het einde van mijn werkdag zie dat ik potentiële stewards en stewardessen heb geworven waardoor onze target positief stijgt en het gevoel van voldoening ontzettend groeit.
Pluspunten
Formeel bedrijf met informele sfeer
Minpunten
de afstand